Beantwoord

Televisie abonnement zonder decoder

  • 22 September 2021
  • 14 reacties
  • 392 Bekeken

Beste T-Mobile,

Vandaag heb ik weer een jaartje T-Mobile Thuis verlengt en ik ben heel tevreden maar ik heb een vraag gesteld wat niet kan maar erg bijzonder is.

De vraag was of ik een televisie abonnement zou kunnen afsluiten a 15 euro per maand en de decoder wil ik niet omdat ik de TV-Anywhere app op mijn mediabox gebruik. Dit scheelt mij toch 5 euro.

Antwoord is nee, maar is dat niet vreemd? Waarom is het geen keuze om de decoder te nemen of niet?

Hoor graag waarom.

 

Met vriendelijke groet,

Michael

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 September 2021, 10:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mickeyddo 

De tv dienst van T-Mobile kost €15 euro per maand icm de tv Anywhere app, hierbij krijg je de eerste tv box gratis in bruikleen dus je betaalt er niks voor.

Beste T-Mobile,

Vandaag heb ik weer een jaartje T-Mobile Thuis verlengt en ik ben heel tevreden maar ik heb een vraag gesteld wat niet kan maar erg bijzonder is.

De vraag was of ik een televisie abonnement zou kunnen afsluiten a 15 euro per maand en de decoder wil ik niet omdat ik de TV-Anywhere app op mijn mediabox gebruik. Dit scheelt mij toch 5 euro.

 

Beste Michael,

Uit jouw bericht maak ik op dat jij tv kijkt via de TV Anywhere app op een mediabox. Momenteel overweeg ik om over te stappen van Ziggo (waarbij ik tv kijk via de Ziggo TV App op mijn Mi Box S) en ben ik benieuwd of de TV Anywhere app goed werkt op jouw mediabox. Ik lees op internet dat dit nog in een test-fase zou zitten.

Alvast bedankt voor jouw reactie.

Reputatie 7
Badge +4

TV Anywhere zit niet in een testfase. Tenminste niet voor Android, iOS en AppleTV. Wat nieuw is, is dat de app ook beschikbaar komt voor Android TV en Samsung SmartTV's, waarmee een belangrijke stap gezet wordt naar decoderloos TV kijken. De apps voor smarttv zitten nog wel in een testfase.

TV Anywhere is geïntegreerd met opnemen in de cloud en kent een vergelijkbare opzet als het TV product. Let wel dat niet alle kanalen op TV Anywhere beschikbaar zijn. Veel wel, maar er zijn uitzonderingen. Dit is te zien op de T-Mobile zenderlijst.

TV Anywhere zit niet in een testfase. Tenminste niet voor Android, iOS en AppleTV. Wat nieuw is, is dat de app ook beschikbaar komt voor Android TV en Samsung SmartTV's, waarmee een belangrijke stap gezet wordt naar decoderloos TV kijken. De apps voor smarttv zitten nog wel in een testfase.

TV Anywhere is geïntegreerd met opnemen in de cloud en kent een vergelijkbare opzet als het TV product. Let wel dat niet alle kanalen op TV Anywhere beschikbaar zijn. Veel wel, maar er zijn uitzonderingen. Dit is te zien op de T-Mobile zenderlijst.

Ah, dus op dit moment is het nog niet mogelijk om via een Android Mediabox (via wifi) tv te kijken via TV Anywhere?

Hoi,

Zal beginnen te vertellen dat ik een Apple TV gebruik en dat werkt erg goed.
Ook heb ik een tijd de Nvidia Shield gebruikt en dat werkten ook goed.
Kwam ook van Ziggo naar T-mobile en heb glasvezel nu ook via T-mobile en ik moet zeggen dat ik nauwelijks storingen heb meegemaakt.

Groet,

 

Michael

Hoi,

Zal beginnen te vertellen dat ik een Apple TV gebruik en dat werkt erg goed.
Ook heb ik een tijd de Nvidia Shield gebruikt en dat werkten ook goed.
Kwam ook van Ziggo naar T-mobile en heb glasvezel nu ook via T-mobile en ik moet zeggen dat ik nauwelijks storingen heb meegemaakt.

Groet,

 

Michael

Steam je dan vanaf een mobiel of kun je de app installeren op de mediabox? Bij het kijken van voetbal via de Ziggo TV App stoort de kwaliteit mij heel erg. De bal beweegt in een schokkende lijn. Is dit via Tmobile beter?

Ik gebruik rechtstreeks de app op het apparaat, ik stream niet via airplay of chromecast.

Het is allemaal vloeiend en ook voetbalwedstrijden want die kijk ik veel.

Reputatie 7
Badge +4

TV Anywhere zit niet in een testfase. Tenminste niet voor Android, iOS en AppleTV. Wat nieuw is, is dat de app ook beschikbaar komt voor Android TV en Samsung SmartTV's, waarmee een belangrijke stap gezet wordt naar decoderloos TV kijken. De apps voor smarttv zitten nog wel in een testfase.

TV Anywhere is geïntegreerd met opnemen in de cloud en kent een vergelijkbare opzet als het TV product. Let wel dat niet alle kanalen op TV Anywhere beschikbaar zijn. Veel wel, maar er zijn uitzonderingen. Dit is te zien op de T-Mobile zenderlijst.

Ah, dus op dit moment is het nog niet mogelijk om via een Android Mediabox (via wifi) tv te kijken via TV Anywhere?


Als je meedoet met de test wel. Officieel is deze alleen gelanceerd voor Android (smartphone), iOS en AppleTV. Ik weet niet hoe lang deze testfase zal duren.

Ik gebruik rechtstreeks de app op het apparaat, ik stream niet via airplay of chromecast.

Het is allemaal vloeiend en ook voetbalwedstrijden want die kijk ik veel.

Klopt het dat jij dan meedoet met de test-fase?

Niet waar ik mij van bewust ben. Je kan gewoon de app downloaden op je apparaat en gaan kijken.

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt Android en Android. Volgens mij is met name de Android TV versie anders. Dus zou goed kunnen dat het via de mediabox prima werkt. Streamen via een telefoon naar een Chromecast werkt ook.

Reputatie 4

Die nieuwe app komt in de 1e week oktober beschikbaar volgens de tmobile shop medewerker. 
Zonder tv kastjes gaat het tv abonnement dan in prijs omlaag. Met hoeveel zeggen ze (nog) niet. 

In de app store van mijn Mi Box S staat alleen de Tmobile TV go-app. Deze is echter in het Tsjechisch. Kun je hiermee tv kijken via wifi zonder te streamen? En wat is dan het verschil met de  tv anywhere app die nog in de testfase zit?

 

Zie nu ook de Tmobile tv-app -niet vrijgegeven. Zou deze app werken wanneer je internet en tv van Tmobile afneemt?

 

Reputatie 7
Badge +4

T mobile tv is in gesloten bèta dus die kan je nog niet gebruiken