Televisie hikt

  • 26 February 2021
  • 29 reacties
  • 328 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Ik heb sinds deze week een nieuwe tv box van Amino.

Met enige regelmaat hikt het beeld en geluid gedurende 1 sec. 

Kan ik hier iets aan doen ? 


29 reacties

Ik heb een Panasonic tx-40cs520e

Reputatie 7
Badge +4

Super, bedankt voor deze aanvullende informatie @NoudvA! Ik heb alle informatie gebundeld en een onderzoek opgestart om dit voor je te tackelen. Ik hoop dat wij je snel met een oplossing kunnen voorzien.

Daarnaast heb ik nog een kleine tip: als ik het goed begrijp speelt dit slechts op één van je TV's? In dat geval zou ik je ook aanraden om een andere HDMI poort en/of andere HDMI kabel uit te proberen als je dat nog niet gedaan hebt. @Boris liet het al doorschijnen maar mogelijk is er een technisch mankement bij de TV óf werkt de TV Box niet goed samen met jouw specifieke type TV.

Naar dat laatste gaan wij zeker en uitgebreid kijken!

Na een aantal maanden een goede ontvangst.

Is het deze week weer mis.

Het beeld en het geluid loopt niet synchroon.

Geluid is eerder dat het beeld.

Op dit moment kijken we naar net5 ( vrijdag 24 maart. 19.11 ) 

Maar ook op rtl5 en sbs6 is dit een probleem 

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @NoudvA, goed dat je aan de bel trekt hiervoor! Ik wil je vragen of je deze stappen al hebt uitgevoerd, nadat je het merkte: Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Reageer