terug kijken terwijl prg opgenomen wordt stopt

  • 23 February 2023
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

We nemen veel op  en soms wil je dan terug kijken terwijl het programma nog loopt. Je ziet dan dat je niet in een keer alles kunt kijken. Het stopt op het tijdstip dat jij gaat kijken. Wanneer je daar bent moet je opnieuw de cloud in om het programma verder te kijken.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yokingy, het kan inderdaad soms niet helemaal lekker lopen als je een programma aan het opnemen bent tijdens het terugkijken van het programma. Is het mogelijk om dit te vermijden? Hoor graag van je terug.

Reputatie 7
Badge +6

@Yokingy Dit probleem speelt alleen op de TV-box. Heb je wellicht een smart-TV of een van de andere apparaten die in dit topic genoemd worden. Dan kun je wel ongestoord opnames kijken die nog bezig zijn.

Er is ook al een ander topic over dit onderwerp: ‘Afspelen stopt bij kijken terwijl opgnomen wordt’. Daar wordt een beetje afgedaan met dat het ‘niet een bug maar een feature’ is en dat het geen hoge prio krijgt om het op te lossen. Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik had vroeger een Humax HDD recorder en daar kon je dit ook mee, en de techniek moet toch vooruit gaan, niet achteruit?  :-)

Heb er zelf nu ook regelmatig last van, dan kan je net zo goed begin gemist gebruiken. Irritant want dan kan je reclames niet overslaan. Ik kijk tegenwoordig vaak een programma tijdens het eten dat altijd kort daarvoor is gestart, dus heb hier meer last van dan voorheen, wellicht valt het me nu daarom opeens op.

Reputatie 7
Badge +6

@Remmy70 Dit is zeker niet zoals het bedoeld is. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing. Helaas speelt dit probleem ook op de nieuwe mediabox, dus omruilen heeft (nog) geen zin. Mocht het daar eerder opgelost zijn dan op de oude TV-box, dan zou je kunnen vragen om hem te laten omruilen.

Reageer