Beantwoord

Terugkijken

  • 9 October 2017
  • 6 reacties
  • 439 Bekeken

Hoe kan ik terugkijken?
Ik kan ook niet terugspoelen.
icon

Beste antwoord door Sander 10 October 2017, 13:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi gghonig,

Leuk dat je op ons Forum komt kijken! Hier zijn veel klanten in gesprek over de mogelijkheden over het Thuis product.

Ik begrijp dat je wilt terugkijken. Dan kun je het beste een TV Box met opnamefunctie nemen. Hiermee heb je een harde schijf om programma's op te slaan.

Wist je trouwens dat je met een TV Box zonder opnamefunctie ook met Begin Gemist of Uitzending Gemist programma's terug kunt zien? Deze programma's kun je ook pauzeren. Zelfs zonder opnamefunctie!
Hoe kan ik RTL 4 terugkijken
Reputatie 7
Hi letje, op dit moment is nog niet mogelijk om RTL 4 terug te kijken, je vindt een overzicht van de zenders met Uitzending Gemist hier. Vragen? Stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Brian,

Wanneer worden de RTL zenders wel toegevoegd ?
Reputatie 7
Hey Hidden, dat is een goede vraag waar ik het antwoord niet op weet 🙂 Ik ga hier intern navraag over doen en dan kom ik er op terug!
Reputatie 7
Hi Hidden, zoals aangegeven zou ik nog even terugkomen op het toevoegen van meer zenders aan Uitzending Gemist. Op dit moment zijn er geen plannen om meer zenders toe te voegen maar als er heel veel vraag is naar specifieke zenders dan zet ik de verzoeken intern door!

Reageer