Beantwoord

Terugkijken en begin gemist bij SBS6 gaat telkens op storing

  • 22 June 2022
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Als ik bij SBS6 een programma wil terugkijken of begin gemist kies, dan start het programma wel op maar na ongeveer 2 a 5 minuten stopt het programma en en komt de melding “Error: er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het later nog eens". Dit is alleen bij SBS6. Alle andere zenders geen probleem. Dit gebeurt ook iedere keer. Heb het modem en de TV-box van de spanning gehaald en opnieuw aangezet, maar het probleem blijft. Dit is al geruime tijd zo.

icon

Beste antwoord door Lisa 23 June 2022, 09:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@rocco_1 Dat heb ik ook gemerkt, soms wil het helpen om opnieuw terugkijken of begin gemist te activeren, als ik dat deed ging het goed

Heb ik ook geprobeerd, maar dan gaat het toch weer mis.

Reputatie 7

Hi @rocco_1 en @BeMu, heel goed dat jullie dit hier doorgeven! Hier help ik graag bij, want jullie horen zonder problemen terug te kijken. Zouden jullie een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dit doe je als volgt: 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Zo zie ik in jouw verbinding @rocco_1 dat het modem al 68 dagen onafgebroken aan staat en de TV Box 136 dagen. En bij jou staat dit ook al meerdere dagen onafgebroken aan @BeMu. Dus zouden jullie één voor één deze stappen bij langs willen gaan? Merci! Ik hoor heel graag of jullie hierna probleemvrij zijn. 

Hallo Lisa. Ik heb de powerflip uitgevoerd en zo als het er nu naar uitziet is het probleem opgelost. Bedankt! 😀

Reputatie 7

Hi @rocco_1, ik ben super blij om dit te lezen! 🎈 Heel graag gedaan en bedankt voor deze terugkoppeling. Mocht je toch nog ergens last van hebben, weet dan dat je hier altijd aan kan kloppen. Maak er een mooi weekend van!