Beantwoord

terugkijken op de publieke zenders

  • 13 July 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Als redelijk verse TV kijker en na 14 jaar Telenet (Belgische digitale TV) moet ik wel wennen aan de interface en de zenders (beide een understatement). Maar er werd veel reclame gemaakt over terugkijken van programma's. Wat schetst mijn verbazing: veel programma's op de Nederlandse zenders dus niet. Opnemen kan wel, maar dat is een extra optie. Is dit slechte contract onderhandelingen? of een gevalletje waar staat de vaseline?

icon

Beste antwoord door eric 13 July 2021, 09:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ericiobv , welkom op het forum.

T-Mobile heeft een overzicht van welke zender terugkijken, begin gemist etc. heeft. Dat vind je hier.

Dat er binnen een zender verschillen zijn komt inderdaad omdat de zender per programma weer een contract heeft met een producent en deze soms niet toestaat dat zijn content achteraf terug te kijken is. Sommige programma's zijn dan weer 7 dagen en sommige langer terug te kijken etc.

Wat eigenlijk altijd werkt is dat je jouw favoriete programma's opneemt. Dan zijn ze wel terug te kijken.

Hoi @ericiobv , welkom op het forum.

T-Mobile heeft een overzicht van welke zender terugkijken, begin gemist etc. heeft. Dat vind je hier.

Dat er binnen een zender verschillen zijn komt inderdaad omdat de zender per programma weer een contract heeft met een producent en deze soms niet toestaat dat zijn content achteraf terug te kijken is. Sommige programma's zijn dan weer 7 dagen en sommige langer terug te kijken etc.

Wat eigenlijk altijd werkt is dat je jouw favoriete programma's opneemt. Dan zijn ze wel terug te kijken.

Dat is dus een gevalletje slecht onderhandelen, want de grap is dat eenzelfde serie op Ned1 niet terug te kijken is, en op SBS wel :-).  Wellicht heb ik last van beroepsdeformatie.

Maar de Nederlandse TV is over het algemeen bagger, ik snap nu waarom er veel Belgische producties ook in Nederland op de TV komen. Alhoewel, de slimste mens hebben ze aardig weten te verkrachten.

Reageer