Beantwoord

Terugkijken opgenomen programma's doet het niet

  • 17 May 2022
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Vanaf dinsdag 10 mei kan ik geen opgenomen programma's meer terugkijken. Ik heb hier regelmatig contact over met T-Mobile. Zij geven steeds aan hiermee bezig te zijn en dat het een landelijke storing is. Echter, bij landelijke en lokale storingen is dit niet terug te vinden.

Gisteren (15 mei 2022) zou er een update komen. Als die update er al geweest is, heeft deze niet geleid tot een oplossing.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem ook hebben.

icon

Beste antwoord door Lisa 17 May 2022, 14:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @wilma.dondergoor, super dat je dit topic hebt aangemaakt! Het klopt inderdaad helemaal dat dit issue onlangs door onze technische dienst is gesignaleerd als een algemeen probleem. Er wordt dan ook nog steeds heel hard gewerkt aan een structurele oplossing. Momenteel kan ik nog geen concrete update hierover met je delen, anders dan dat mijn collega's er druk mee bezig zijn. Excuses voor het ongemak en dat er geen update met je gedeeld is. Het onderzoek is momenteel nog in volle gang. We doen er echt alles aan zodat jij zo snel mogelijk weer zonder problemen jouw opnames kunt bekijken! 💪

Reputatie 1

Heb het ook sinds kort dat er regelmatig programma’s niet opgenomen zijn. Bij afkijken blijft het beeld zwart. Nooit eerder gehad 

Reputatie 7

Merci dat jij je hier ook meldt @Jemodak! Ik hoop dat jullie heel snel weer probleemvrij zijn. Er wordt heel hard gewerkt om dit te realiseren! 🤞