Is het bekend waarom je via de STB het programma ‘Opsporing Verzocht’ niet meer terug kunt kijken na de laatste update van het kastje?
Voorheen was dit geen probleem en via andere kanalen wordt het nog wel aangeboden.
Graag uw reactie.
Is het bekend waarom je via de STB het programma ‘Opsporing Verzocht’ niet meer terug kunt kijken na de laatste update van het kastje?
Voorheen was dit geen probleem en via andere kanalen wordt het nog wel aangeboden.
Graag uw reactie.
Hi
Hi
Het gaat niet om het opnemen, maar het later terugkijken via de tv gids. Andere programma's geven geen foutmelding, maar Opsporing Verzocht al vier weken achter elkaar (zelfs 15 min na de uitzending al!).
Ik denk dat dit een fout is, maar uiteraard kan ik dat niet zelf oplossen.
De melding is letterlijk: "Terug Kijken wordt niet ondersteund voor dit programma.” (en dit zijn geen typefouten van mij helaas)
Deze vraag ook al via FB bij zowel TMobile als AVROTROS gesteld, maar die halen in mijn ogen vooral de schouders op 🤷🏻♂️
Thanks
De laatste uitzending is nu (2023-05-25 12:15) niet beschikbaar in TV Anywhere. De weken hiervoor waren de andere uitzendingen dat volgens mij wel.
Hoi
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.