Beantwoord

Terugkijken SBS9 werkt niet

  • 23 November 2021
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Mijn Klacht Wijzigen
18 november 2021/23:05
Geachte mevrouw/meneer. Op 17 november 2021 wilde ik een programma op SBS9 terugkijken
maar de opname stopt met de beelden maar laat alleen get geluid horen
Alle mij bekende mogelijke oplossingen geprobeerd nl. stekker uit Box enkele seconden ( tot een
minuut) en dan weer opstarten. Zelfde resultaat als eerder. Tussendoor werd er een upgrade
gemeld die ik heb laten uitvoeren. Daarna toch geen verbetering. Heb vandaag ongeveer 20
minuten geprobeerd contact te leggen met T-Mobile-Thuis maar kwam in een doolhof terecht.
Ik maak geen gebruik van social media ( Twiiter of facebook ) behalve e-mail. Dat laatste wordt
niet aangeboden door T-Mobile-Thuis.vandaar dat ik deze tussenoplossing heb gekozen en hoop ik
verder succes te hebben.
Gewenste Oplossing
Mijn pakket is inclusief terug kijken van programmas waaronder de door mij gekozen
programma om terug te kijken.. Mijn oplossing is dat het gewoon moet lukken

icon

Beste antwoord door Lisa 25 November 2021, 11:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi @jjayceeb, super goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik ben heel blij dat ik je via deze weg kan helpen en ben het helemaal met jou eens dat dit opgelost dient te worden. Jammer genoeg speelt er een algemeen probleem bij ons die deze issues veroorzaakt en werkt onze technische dienst al voor enige tijd heel hard om hier een oplossing voor te vinden. Momenteel zijn we een nieuwe workaround aan het testen en ik wil heel graag kijken of deze bij jou werkt.

Zou je eens op de volgende manier de TV Box willen resetten?

Je drukt als eerste op ‘menu’ op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ‘account’ en dan onderaan ‘instellingen’.  Vervolgens links in het menu ‘TV Box’ en dan rechts bijna onderaan ‘Reset TV Box’.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode. 

Kan jij hiermee uit de voeten en mij voorzien van een korte terugkoppeling of dit het probleem heeft verholpen? Fingers crossed! ❤

Donderdag, 25 november 2021/16:16

Bedankt Lisa voor Uw antwoord. Ik zal het vanavond uitproberen en het resultaat

aan U laten weten. Ik hoop dat mijn afstandsbediening ( magenta TV Box )

hiertegen bestand is.

Nogmaals bedankt.

John C

Reputatie 6
Badge +2

Hi @jjayceeb, heel graag gedaan! Super dat je hiermee aan de slag wilt gaan, topper. Mocht het niet lukken, laat het dan zeker weten. Merci voor de moeite! 

Vrijdag, 26 november 2021/17:57

Geachte Lisa.

Bedankt voor Uw instructies: Menu-Account-Instellingen-TVBox-ResetTVBox-Klantnummer-Pincode.

Vooraf vast te stellen dat ik twee afstandsbedieningen gebruik, dit is reeds eerder gemeld aan T-Mobile. Afstandsbediening: T-Mobile met Magenta Tv Box knop en een van Sony  TV-RMT-TX102D.

Het gebruik van twee verschillende afstandsbedieningen om mijn TV aan de praat te krijgen is niet normaal. Uw instructies zijn voor zover gelukt dat mijn TV op de voorgaande manier werkt maar bij het terugkijken bijSBS9 b.v. programma CHICAGO PD  blijkt dat het geluid is weggevallen.

Dus er moet iets anders aan de hand zijn. Ik probeer alles zoals ook in het verleden is gedaan.

Bedankt voor Uw inspanningen en ik stel Uw aandacht en aanbevelingen zeer op prijs.

John C.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @jjayceeb, het is inderdaad het beste om één afstandsbediening te gebruiken, dit zorgt ervoor dat de twee afstandsbedieningen elkaar niet dwars gaan liggen. Je hebt nu waarschijnlijk het TV volume of de volume van de TV Box zacht gezet, dit kun je gemakkelijk herstellen met de volumeknoppen op de afstandsbedieningen.

Om één afstandsbediening te gebruiken, dien je de T-Mobile afstandsbediening te koppelen met je TV. Hoe dat werkt, lees je in dit topic.

Zondag, 28 november 2021/17:17

Bedankt Ginny.

Ik zal deze instructies ook uitproberen.

Hoogachtend

  1. Brown

Reageer