Beantwoord

Terugkijken van 'How I Met Your Mother' op Comedy Central werkt niet meer

  • 15 November 2022
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Sinds een tijdje werkt terugkijken van ‘How I met your mother’ op Comedy Central niet meer. Er staat dan: ‘Terug Kijken wordt niet ondersteund voor dit programma’. Waarom is dit? Voorheen was het wel mogelijk om deze televisieserie terug te kijken. Zie het screenshot hieronder:

 

icon

Beste antwoord door LoekV 18 November 2022, 17:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @LoekV, heel fijn dat je ook dit issue aansnijdt! Dit punt heb ik vanochtend ook gemeld aan mijn collega, zodat dit ook meteen meegenomen kan worden. Het moet inderdaad mogelijk zijn om de programma's van Comedy Central te bekijken via Terug Kijken, dus hier gaan we ook achteraan. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met de oplossing. 

Reputatie 7

Hi @LoekV, zou je mij via een privébericht (door op mijn naam te klikken) kunnen voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik nu namelijk uit op een abonnement dat is opgezegd. Merci! 

Reputatie 7

Hi @LoekV, ook voor dit issue wil ik je graag laten weten dat het is doorgezet naar onze IT-afdeling! Mijn collega's gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Reputatie 1

Update: Alles werkt nu weer. Bedankt voor het oplossen!

Reputatie 7

Hi @LoekV, helemaal super om te lezen! Heel graag gedaan en veel kijk-plezier. 

Reageer