Beantwoord

Terugkijken werkt niet


Bij sommige zenders werkt het terug kijken niet. Je hebt beeld, beeld en geluid blijven stil staan en stil waarna vervolgens het geluid verder gaat maar het beeld stil blijft staan. Ik heb het kast je al van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dit mag niet baten.

icon

Beste antwoord door Koppie74 10 September 2021, 17:59

Bekijk origineel

145 reacties

Hi @Koppie74, heel erg bedankt voor jouw terugkoppeling! Ik wil heel graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Het enige wat ik nog ter aanvulling van jou wil horen is of dit op meerdere programma’s op RTL4 afspeelt of specifiek bij één programma? 

Als jij dit aan mij kan laten weten, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik wil namelijk dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost! 😊

Het gaat met name over de programma's van RTL 4. Het is even weggeweest toen jij dit bericht schreef, maar nu weer terug. Met name de gast afleveringen en het lijk hoe verder je terug kijkt hoe moeilijker het wordt om terug te kijken. 

Groet,

Reputatie 1

Nee bij meerdere zenders bv bbc first ed

Beste T-Mobile medewerkers,

helaas kan ik ook al weken geen films meer terugkijken op bepaalde zenders. ik heb onderstaand uitgevoerd, maar heeft geen positief resultaat. hoe nu verder?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

mvg

Ruud van der Aa

Hier hetzelfde probleem! Terugkijken na een paar seconden vastloper en dan alleen geluid. Geldt iig voor Ned3 en rtl4. Het trucje met -1- indrukken werkt. Maar hopelijk komt er snel een structurele oplossing. 

Hier hetzelfde probleem! Terugkijken na een paar seconden vastloper en dan alleen geluid. Geldt iig voor Ned3 en rtl4. Het trucje met -1- indrukken werkt. Maar hopelijk komt er snel een structurele oplossing. 

Ow wat is dat trucje dan? Die ken ik nog niet, spoel  nu alles terug. 😔

Reputatie 1

Had gelezen dat je als het vastloopt dat je even 1 in moet drukken dan gaat hij 2 minuuut verder wel goed.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, zoals jullie inmiddels weten, ervaren momenteel we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Dit topic is het centrale topic, blijf daarom af en toe een kijkje nemen. Zodra er updates zijn, geven we dat meteen hier door. Bedankt voor jullie geduld!

Hi,

 

Ook hier last van al die bovengenoemde problemen, reset hier en daar werkt allemaal niet, 
ja voor even er moet iets permanents gedaan worden! Als ik op het werk 2 keer hetzelfde probleem voor mijn kiezen krijg los ik het op! 
Is irritant voor mij maar ook de “interne klant” …..wat gaat nu de oplossing worden?

 

Mvg,

 

Guido

Reputatie 7
Badge +16

@Guido_Melis Je hebt helemaal gelijk en we werken er oprecht keihard aan om dit te verhelpen. Omdat het bij meerdere zenders en programma’s tegelijk gebeurt, is het ietwat lastiger te duiden waar het precies vandaan komt, maar ik kan je garanderen dat dit nooit betekent dat we er minder aandacht aan besteden. We willen dat jullie de optimale ervaring voorgeschoteld krijgen en zonder Terug Kijken is dat niet het geval. Goed dat je je meldt, we pakken het op met de onderzoekers!

 

 

Zender:
Spike

Probleem:
Terugkijken van programma's (die tot voor kort (begin September) teruggekeken konden worden).

Platform(en):
1. T-Mobile TV (ontvanger)
2. TV Anywhere (webbased omgeving)
3. T-Mobile TV Android App
4. Samsung SmartTV (Tizen) Beta app.

 

Had gelezen dat je als het vastloopt dat je even 1 in moet drukken dan gaat hij 2 minuuut verder wel goed.

Het werkt! 😁

Moet niet mogen maar beter dat alles terugspoelen. Thx!

Goedemorgen all, zoals jullie inmiddels weten, ervaren momenteel we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Dit topic is het centrale topic, blijf daarom af en toe een kijkje nemen. Zodra er updates zijn, geven we dat meteen hier door. Bedankt voor jullie geduld!

Beste Jason,

Zijn er al positieve test resultaten met nieuwere modellen TV box? Mij lijkt dat de oplossing daar moet worden gezocht. Dat is op zich ook relatief snel vast te stellen. Mvg Ruud 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, op dit moment kan ik nog geen resultaten delen omdat we die niet inzichtelijk hebben. We gaan er achteraan en hebben gevraagd om een update zodat we jullie mee kunnen nemen in het reilen en zeilen van het onderzoek. Sorry voor de vaagheid, ik hoop dat we maandag meer kunnen melden! 

Beste Jason,

Zijn er al positieve test resultaten met nieuwere modellen TV box? Mij lijkt dat de oplossing daar moet worden gezocht. Dat is op zich ook relatief snel vast te stellen. Mvg Ruud 

Het probleem met “Terugkijken” komt waarschijnlijk niet door de TV Box daar terugkijken via bijvoorbeeld TV Anywhere (website) maar ook de T-Mobile TV (Android App) het zelfde probleem vertonen.

Ik ben trouwens benieuwd of het probleem alleen speelt bij T-Mobile TV of ook het oude platform “Interactieve TV”.

 

Ik ben trouwens benieuwd of het probleem alleen speelt bij T-Mobile TV of ook het oude platform “Interactieve TV”.

Goedemorgen,

Hier hetzelfde probleem gehad met het nieuwe TV platform. Terugkijken op NPO3, RTL4 en SBS6 stopt na een paar seconden, waarna of het geluid of het beeld na een paar seconden weer verder gaat. Omdat ik een eigen router gebruik, VLAN 640 weer aangezet, tvbox gereset en terug gegaan naar het oude platform. Daar heb ik geen issues met terugkijken, dus voor mij is dit alleen een probleem met het nieuwe TV platform. Ik probeer wel weer te upgraden als er een oplossing voor dit probleem is.

Mvg, Taeke

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Reputatie 1

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Ik heb ook nog steeds last van dit probleem al bijna twee weken nu….

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Ik heb ook nog steeds last van dit probleem al bijna twee weken nu….

Vervelend is dit…

Beste Boris, 

Sinds vandaag komt het probleem zoals Tm0b13L omschrijft ook bij mij voor. 

Dat was in ieder geval zo bij RTL4, bij Nederland 1 lijkt dit probleem niet voor te komen. 

Ook chromecast met de Tmobile app werkt helaas niet. 

Ik hoop dat hiervoor snel een oplossing komt. 

 

 

Heb hier ook problemen mee. Hoop op een snelle oplossing want dit is mega irritant.

Reputatie 7

Hi allen,

Een update aan onze kant; we zien namelijk dat er sinds gisteravond een fix is voor bovenstaande problemen. Hierbij lijken de issues met het Terug Kijken te zijn opgelost. Mocht je toch nog onverhoopt problemen ervaren, laat het vooral weten in dit topic. Voor nu wens ik jullie alvast veel kijkplezier! 

Meestal kon ik films van RTL8 wel terugkijken, maar nu niet meer. 
Op zich geen probleem daarmee. 
Maar het nadeel, ik keek Murder, She Wrote, en het einde niet kunnen zien omdat jullie de laatste paar minuten al het nieuwe programma starten. Maar als dat een film/serie is die je niet terug mag/kan kijken, mis je dus de laatste paar minuten.. Ik weet niet of het eronder valt? 
En verschillende series zijn nog steeds niet terug te bekijken van CC, al is een gedeelte wel terug te bekijken. Klopt het dat het aanbod beperkt word of is het toch nog een fout?

Trouwens, regelmatig hapert het nu en loopt het vast. Klopt dit ook? Iemand anders dit probleem? En ja, ik heb de box van de stroom gehaald en opnieuw opgestart etc.

 

Hi allen,

Een update aan onze kant; we zien namelijk dat er sinds gisteravond een fix is voor bovenstaande problemen. Hierbij lijken de issues met het Terug Kijken te zijn opgelost. Mocht je toch nog onverhoopt problemen ervaren, laat het vooral weten in dit topic. Voor nu wens ik jullie alvast veel kijkplezier! 

Na dit bericht de update weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Beeld stopt weer na een paar seconden. Nog een keer proberen levert zwart beeld op. Op de 1 drukken werkt ook niet. Zowel met de 14.8.83 als met de 14.8.86 firmware. Dus weer teruggerold naar oude tv platform. 

Hi allen,

Een update aan onze kant; we zien namelijk dat er sinds gisteravond een fix is voor bovenstaande problemen. Hierbij lijken de issues met het Terug Kijken te zijn opgelost. Mocht je toch nog onverhoopt problemen ervaren, laat het vooral weten in dit topic. Voor nu wens ik jullie alvast veel kijkplezier! 

Na dit bericht de update weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Beeld stopt weer na een paar seconden. Nog een keer proberen levert zwart beeld op. Op de 1 drukken werkt ook niet. Zowel met de 14.8.83 als met de 14.8.86 firmware. Dus weer teruggerold naar oude tv platform. 

Ook bij ons lijkt er weinig veranderd… Wat is er precies opgelost?

Terugkijken lukt (nog steeds) niet bij CC trouwens (alweer).. 

Tijdje terug kon je enkele afleveringen terugkijken, maar nu vandaag kan ik weer helemaal niets terugkijken.. 

Reageer