Beantwoord

Terugkijken werkt niet


Bij sommige zenders werkt het terug kijken niet. Je hebt beeld, beeld en geluid blijven stil staan en stil waarna vervolgens het geluid verder gaat maar het beeld stil blijft staan. Ik heb het kast je al van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dit mag niet baten.

icon

Beste antwoord door Koppie74 10 September 2021, 17:59

Bekijk origineel

145 reacties

Hi @thijnjacobs, ik kom heel graag nog even op je terug! Wij zijn nu volop bezig om de issues die spelen zo snel mogelijk te verhelpen, zodat jij weer ongestoord kunt genieten. Ik hoop dan ook heel snel te kunnen mededelen dat de genoemde issues uit dit topic verholpen zijn. Goed om te weten dat het probleem op beide TV Boxen speelt. Ik kan je jammer genoeg niet voorzien van een andere tegemoetkoming en heb in orde gemaakt waar jij recht op hebt. Wij zorgen ervoor dat de coulance altijd in verhouding is met de missende diensten en hierdoor wil ik niet eenzelfde vergoeding bieden als klanten die bijvoorbeeld geen beeld ervaren, omdat ik voor iedereen graag een eerlijke en rechtvaardige compensatie regel. Ik duim dat ik binnenkort kan mededelen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen, want jij hoort ongestoord te genieten. Verder kan ik je voor nu niet verder helpen, excuses hiervoor!

Hi @cre8ions, merci voor het aanstippen! Super dat je zelf al stappen hebt ondernomen door de boel te resetten, al had ik gehoopt dat dit mogelijk het probleem bij je zou verhelpen. Onze technische dienst heeft genoeg voorbeelden doorgekregen en is druk bezig om dit issue aan te vliegen en op te lossen. Zodra er updates uit dit onderzoek rollen, dan melden wij die hier om jullie op de hoogte te brengen. Ik duim dat ik snel meer kan delen!

Hi @Musica, dankjewel voor je uitgebreide toelichting! Ik vind het echt heel rot om te lezen dat jouw kijkplezier minder is geworden door deze issues. Ik hoop dan ook echt dat de oplossing voor deze problemen snel aan het licht komt, zodat jij zonder problemen kunt Terug Kijken en Begin Gemist kunt kijken. Mijn excuses dat jij al zo lang met verschillende problemen kampt. Het blijkt echt een gecompliceerd issue te zijn, die nog volop in onderzoek is. Zodra er een nieuwe update uit het onderzoek rolt, dan vermelden wij die hier. Weet ook dat jij recht hebt op een compensatie, zodra alles weer tip top werkt. Ik hoop dat het kijkplezier snel weer toeneemt, nogmaals sorry! 

Hoi Lisa, heel teleurstellend dit. De geboden coulance is op geen enkele manier in verhouding met de ergernissen die wij de afgelopen maanden hebben gehad en nog steeds hebben. Aangezien T-Mobile niet levert wat ze contractueel beloofd hebben lijkt dit sterk op contractbreuk… Als zaken niet snel verbeteren dan ben ik z.s.m. vertrokken bij T-Mobile. Ben er klaar mee...

Reputatie 7

Hi @p.geijteman, dankjewel voor je aanvullingen! Fijn dat je dit topic gevonden hebt. Zoals ik hierboven aangaf, heeft dit issue onze volle aandacht en wordt eraan gewerkt. Ik houd je hier op de hoogte van eventuele updates. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust! 💪

Hi @thijnjacobs, merci voor het aangeven! Kan je aangeven wat jij een gepaste compensatie zou vinden? Ik ga mijn best doen om te kijken wat ik voor je kan betekenen, zodat we hier samen uitkomen. 

Hier ook vandaag weer geen terugkijken!!! Krijg overal de melding; terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Dit geldt voor de tv en de app op telefoon en iPad. 

Hier ook vandaag weer geen terugkijken!!! Krijg overal de melding; terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Dit geldt voor de tv en de app op telefoon en iPad. 

Hier ook op ned 3…

Ik heb moeite met terugkrijgen op comedy central.

Al dagen.

En de tv app voor mijn Android wil niet opstarten

Dag @Jemodak @HFS @Raazz @Laura_van_kessel en @thijnjacobs,

 

Ik heb voor jullie allen een opdracht gemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit (als geheel) nu in onderzoek nemen en overeenkomsten opsporen. Dit is de beste manier om dit probleem boven water te krijgen. Het iljkt erop dat dit iets is wat in het netwerk zit (dus niet bij jullie individueel), maar ook lang niet bij al onze klanten ervaren wordt. Het is voor nu nog puzzelen wat er precies speelt. Bedankt voor al jullie reacties en doorlopen van stappen!

 

@BeMu, aangezien jij nog op het oude netwerk zit, speelt er bij jou iets anders. Zou je het modem en de TV BOx kort van de stroom willen halen? Werkt het Terug Kijken hierna weer goed?

 

@HFS jij zit toch op het nieuwe platform, vandaar dat ik je hierboven heb meegenomen. 

 

@thijnjacobs, speelt dit issue bij jou trouwens op beide TV Boxen? 
 

dag Sander,

ik heb nog niets verder vernomen.

ik kan ook niet meer simpel pauzeren.

Super irritant begint het te worden.

vriendelijke groeten,

laura van kessel

Hi @thijnjacobs, merci voor het aangeven! Kan je aangeven wat jij een gepaste compensatie zou vinden? Ik ga mijn best doen om te kijken wat ik voor je kan betekenen, zodat we hier samen uitkomen. 

Hoi Lisa,

Momenteel heb ik een TV pakket van 15 EU per maand, Cloud opnemen van 5 EU per maand en een extra TV box van 5 EU per maand.

Sinds de start van mijn abonnement hebben de diensten m.b.t. het TV pakket en het Cloud opnemen niet naar behoren gewerkt. Ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat, zolang deze diensten niet werken zoals contractueel is afgesproken, deze kosten niet in rekening worden gebracht.

Dus een compensatie van 20 EU per maand voor de maanden mei, juni, juli, augustus en september. In totaal dus 100 EU. Of een verlenging van de Pakketkorting TV (eerste 6 mnd €15 korting p.mnd) naar 12 maanden zou ook een mogelijkheid zijn.

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7

Hi guys, ik deel graag een workaround met jullie die van het weekend aan het licht is gekomen! De volledige oplossing voor de issues met Terug Kijken die moet nog boven tafel komen, maar ik hoop dat de volgende stap jullie al verder op weg helpt. Door op de '1’ toets te drukken, zorg je ervoor dat er kort vooruit wordt gespoeld. Op deze manier kan de opname juist worden afgespeeld en wordt bijvoorbeeld het vastlopen verholpen. Laten jullie aan mij weten of dit heeft geholpen? Ik hoop ook dat er heel snel een oplossing komt voor het issue dat Terug Kijken bij sommige van jullie helemaal niet werkt en blijf het onderzoek goed in de gaten houden! 🎈

Hi @thijnjacobs, dankjewel voor je terugkoppeling! Ik kom er bij je op terug in een privébericht, zodat we in dit topic de volledige focus kunnen houden op de issues die spelen met Terug Kijken. Ik spreek je daar! 💪

Reputatie 1

Ook hier ( sinds afgelopen week), hetzelfde probleem , zoals andere leden.  

Begin gemist werkte niet meer,  en Terug kijken ook niet meer. Het beeld bleef dan op zwart staan, als je 1 van deze 2 functies gebruikte..

Wij zitten op het nieuwe platform en hebben een Amino tv kastje..

 

Eerst hier rond gekeken naar oplossingen.  1 oplossing/ taak zag ik er niet tussen staan..  De TV box resetten.  Dit heb ik vanochtend gedaan,  en alles werkt weer , hoe het zou moeten werken! 

Als je op het nieuwe platform zit,  druk je als 1e op MENU op je afstandsbediening,  vervolgens bovenaan in het menu ACCOUNT en dan onderaan INSTELLINGEN.  Vervolgens links in het menu TV -Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV - Box  . Als hij klaar is met resetten,  inloggen met je klantnummer en pincode.  

 

Hopelijk helpt dit voor andere leden,  die hetzelfde probleem ervaren!

Reputatie 7

Hi @savasyurd, wat ontzettend tof dat jij hier jouw ervaring deelt! Ik ben enorm blij om te lezen dat jouw problemen zijn verdwenen na deze reset en ik ga dit zeker doorkoppelen. Dankjewel voor het delen, topper. Maak er een hele mooie dag van en laat het gerust weten als ik je nog ergens mee kan helpen! 😁

hier wil ik graag op inhaken ook

terug kijken zuigt echt  probeer nu al heel de dag aflevering van ncis op te starten van vorie week woensdag.

hij start of met stilstaand beeld  en spring dan uit en zegt dat programma afgelopen is

of je krijgt gelijk error

of hij loopt stukje en spring als nog uit en zegt dat programma afgelopen is 

pas nieuwe tv  box al gekregen maar probleem blijft

terwijl oude systeem wel goed werkte

dus is niet bij mij in huis maar ergens onderweg dat het dus misgaat

als je nieuw systeem opstart  terwijl oude goed werkte .

dan is moet het wel werken lijkt me 

rian

Reputatie 7

Hi @riannieuwetonge, merci voor het delen van jouw ervaring! Ik baal er echt van om dit te lezen, excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat dit issue niet per se aan een huishouden is gebonden, maar het is algemeen bekend bij ons dat dit speelt. De technische dienst zit er echt nog steeds bovenop, maar het kost jammer genoeg meer tijd dan gedacht. Zodra er een update over binnenkomt, dan ga ik dat gelijk met jullie delen. Ik hoop namelijk dat ik binnenkort (eindelijk) kan melden dat dit issue definitief is opgelost. Weet dus dat er nog steeds met man en macht hard aan wordt gewerkt om dit weer werkend te krijgen. Merci voor jouw geduld! ❤

Hi @ElmerVDM, wat ontzettend rot dat jij al meerdere maanden last hebt van slecht beeld tijdens Terug Kijken! Super dat je hier aanklopt, want ik help je hier graag bij. Heel fijn dat jij ook gelijk beeldmateriaal hebt meegestuurd. Goed om te weten dat het enkel lijkt voor te komen bij Terug Kijken. Ik zie dat er inderdaad een verzoek is ingediend wat niet helemaal goed is gegaan. Excuses hiervoor. Op de filmpjes zie ik The Big Bang Theory: heb jij vooral met deze afleveringen problemen of ook met andere programma's? Als jij dit nog aan mij kan laten weten, dan dien ik gelijk een verzoek in voor de technische dienst. Jij hoort namelijk ongestoord te genieten en daar help ik je graag bij!

Tot op heden heb ik nog niets weer gehoord. Wat is inmiddels de status? Overigens lijken de problemen fors verminderd, maar nog niet 100% opgelost.

terugkijken wat niet goed is over algemeen sbs6  veronica net 5 net9

Reputatie 7

Hi @ElmerVDM, het klopt dat ik jammer genoeg nog niet de definitieve oplossing voor dit issue heb kunnen geven! Zoals ik een tijd terug bij jou aangaf, vallen jouw problemen onder een algemeen issue dat bij onze technische dienst bekend is. Toevallig heb ik vandaag te horen gekregen dat er mogelijk een nieuwe workaround is die ik graag met jullie in dit topic wil testen.

Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?

Je drukt als eerste op MENU op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ACCOUNT en dan onderaan INSTELLINGEN.  Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.  

Kan jij aangeven of dit jouw probleem heeft verholpen? Ik hoop het enorm! ❤

Ik hoor heel graag bij wie dit heeft geresulteerd in een oplossing. Ik ben al super blij om te lezen dat de problemen bij jou aanzienlijk verminderd zijn @ElmerVDM! 😁

ben nu overgezet naar nieuwe platformsysteem tot nu toe werkt dat heel goed

dus ik ben er blij mee 

Reputatie 7

Yay, wat leuk om te lezen @riannieuwetonge! Super dat je dit deelt. Mocht jij nog eens ergens vragen over hebben, weet dan dat je hier altijd aan kan kloppen. Maak er een mooie dag van! 😁

Helaas werkt terugkijken nog steeds niet je krijgt 2minuten beeld en geluid en ineens wordt terugkijken afgebroken, vind dit wel heel erg lastig, omdat 2 zenders tegelijk opnemen ook niet werkt jammer 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Thea65 Momenteel is bij ons bekend dat terug kijken voor deze zenders voor problemen kunnen zorgen: SBS 9, Comedy Central, ESPN 2, ESPN 3, ESPN 4, Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Tennis en CNN Turk. Een tijdelijke workaround hiervoor is om op de toets '1’te drukken bij het afspelen van het programma. Verder is het nog in onderzoek en wordt de permanente oplossing verwacht op begin volgend jaar. Wat betreft het tegelijkertijd opnemen is dit inderdaad niet mogelijk op de TV Box met harddisk recorder. Wel is dit mogelijk op ons nieuwe TV-platform via Cloud Opnemen. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn, dan kunnen we een TV-netwerk migratie voor je aanvragen en de huidige TV Box vervangen voor een TV Box zonder harddisk recorder. Zodra de TV-netwerk migratie is voltooid, kan je Cloud Opnemen in My T-Mobile Thuis activeren voor €5 per maand. Dit zou dan ook nog een optie kunnen zijn wat betreft het tegelijkertijd opnemen!:grinning:

Beste mensen,

Ik kijk al een tijd Pawnstars terug op RTL7, maar sinds kort krijgen we ook de melding ‘terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma’. Zou dit programma geblokkeerd zijn, of zou dit ook te maken hebben met de bug/storing waar het in deze thread over gaat? Hoe kan ik daarachter komen?

 

Groeten,

Mariska

Reputatie 6

Hoi @Thalitha, de problemen die in dit topic staan beschreven, zijn reeds opgelost. Ik denk dan ook dat jij een ander probleem ervaart. Je kunt via drie manieren Terug Kijken, de manieren vind je op onze website. Zou je eens willen proberen of je via alle manieren een foutmelding krijgt? Ben je eventueel in de gelegenheid mij een foto te sturen van de exacte melding die er verschijnt? Je kunt programma’s tot zeven dagen Terug Kijken, valt het programma dat jij aanklikt binnen deze zeven dagen?

Beste Ginny,

Bedankt voor je reactie. Ik heb alle drie de manieren geprobeerd, zonder succes. Wat veelzeggend was is dat er via ‘Terugkijken’ in het menu bij RTL7 helemaal geen hits kwamen. Een foto daarvan:
 


Enig idee hoe dat kan?

Groeten,

Thalitha

Beste community wil even reageren op hierboven genoemde topic van @Thalitha en reactie van @Ginny  TMobile moderator. Wil bij deze in de bres springen voor @Thalitha voordat straks allerlei standaard procedures worden doorlopen en misschien zonde vd tijd is voor topicstarter. Het euvel wat zij omschrijft pop up melding bij terugkijken ,terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma ,klopt helemaal het is geen foutmelding met code maar gewoon een pop up die verschijnt in de epg. Ook hier in Ede last van op alle programma’s behalve bij begin gemist dat houd dus als programma loopt kun je deze bij begin kijken. Is het programma voorbij na een paar minuten niet meer te bekijken zie pop up melding. Dat sommige films niet terug te kijken waren ivm uitzendrechten dat snap ik maar sinds kort is Rtl 7 in het geheel niet meer te volgen met optie terugkijken wat je ook maar probeert. Uiteraard powerflips gedaan van modem en Amino 7xx. Het bizarre van het verhaal op tv Anywhere werkt het wel vreemd kan met uitzendrechten te maken hebben via mediabox niet mogelijk via tv Anywhere wel?. Uit mijn 20 jarig ervaring bij Ziggo sinds augustus 2021 klant bij Tmobile kijk ik altijd indien mogelijk of het een individueel probleem is of collectief op deze manier sluit je een hoop uit. Mijn buurman iets verderop in de straat zelfde issue geen terugkijken op Rtl 7 same pop up. Er kunnen verschillende issues zijn geen rechten meer om terugkijken te mogen ondersteunen, of er is iets software matig veranderd?. Verder zouden er meerdere meldingen hiervan binnen moeten komen via de eerstelijns helpdesk. Mocht het zo zijn dat het idd zo is dat Rtl 7 op slot is gegooid voor terugkijken dan is communicatie naar klanten op zijn plaats. Eerst maar afwachten wat TMobile moderators samen met techneuten wat vinden in achterliggende systemen of al wat kunnen mededelen. Verder een vraag naar de moderators op deze community hebben jullie in het gebouw waar jullie zitten of waar dan ook een testkamer daar bedoel ik mee een ruimte waarin verschillende modems, mediaboxen en uiteraard tv,s om bepaalde problemen zoals deze te kunnen reproduceren dit scheelt namelijk enorm. Heb dit ook bij Ziggo meegekregen daar hebben moderators tot toegang cq feedback van zo,n testruimte. Hoop met onderstaande foto’s wat duidelijkheid te scheppen in deze mysterie.

 

Nog een fotopname. Nog een oproep voor community members die deze euvel hebben terugkijken op rtl 7 niet meer mogelijk door melding Terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Meld ze aub dan geeft dat meer houvast voor TMobile.

 

 

Reputatie 7

Hi @Thalitha, dankjewel voor deze aanvulling! Ik heb gelijk een verzoek ingeschoten bij onze technische dienst en ik houd dit de komende dagen goed voor je in de gaten. Zodra er een update uitrolt, dan laat ik je dat gelijk weten. Hopelijk kan ik je snel verblijden met goed nieuws!

Hi @Ha-ns, top dat jij hier ook zo helder jouw verhaal deelt! Ook voor jou heb ik een verzoek ingeschoten, zodat de technische dienst hier verder in kan duiken. Heel goed dat jij andere klanten met ditzelfde issue ook oproept om zich hier te melden. Hopelijk kan ik over enkele dagen de oplossing en de oorzaak met jullie delen. Om daarnaast ook terug te komen op jouw vraag met testen: onze collega's van de technische dienst kunnen ook met onze apparatuur testen. Zo kunnen zij issues proberen te reproduceren. Ik houd je op de hoogte! 

Reageer