Beantwoord

Terugkijken werkt niet

  • 17 June 2022
  • 8 reacties
  • 264 Bekeken

Als ik via het programma menu een kinderfilm wil terugkijken loopt deze na 3sec of vast of loopt zonder geluid. Wij betalen extra voor de kinderzenders en de kinderen hebben laatste tijd heel veel moeten missen omdat nick.jr. niet goed liep.

icon

Beste antwoord door angelika 22 June 2022, 06:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @angelika, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik help je hier heel graag bij, want jullie horen zonder problemen alle programma's terug te kijken. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie de TV Box niet terug in de verbinding. Heb je deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Zo niet, dan adviseer ik je om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten. Zou je daarnaast een zogenoemde powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Ik hoor graag of jij hierna een verbetering opmerkt, want ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

Hallo ik heb de powerflit zonet uitgevoerd. De tv box is rechtstreeks aangesloten op de modem. Nu gaat het geluid wel verder na een korte onderbreking maar het beeld blijft hangen.

Reputatie 7

Top dat je dit zo razendsnel kon uitvoeren @angelika! Ik dien graag een verzoek in bij onze technische dienst om dit probleem aan te pakken. Kan je aangeven bij welke programma's op Nick Jr je dit ervaart? Dan ga ik voor je aan de slag en kan de technische dienst hier verder in duiken!

Eigenlijk allemaal. Wij wilden vandaag Peppa big terugkijken. Dan blaze en de monsterwielen dan Santiago. Dus 3 programma's geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +16

@angelika We hebben jouw case meegenomen in het uitstaande onderzoek omtrent de geluidsvertraging en het vastlopen van Terug Kijken op Nickjr. Je zal per e-mail op de hoogte gebracht worden van de nodige updates. Ik hoop oprecht dat het nu snel opgelost wordt.

Reputatie 7

Hi @angelika, ik hoop dat je ook van het mooie weer hebt genoten! Vanochtend heb ik gelijk even een kijkje achter de schermen genomen en ik ben heel blij om te lezen dat de technische dienst het probleem heeft verholpen. Ervaar je dit zelf ook? Ik hoor het graag! 😊

Hallo, de kinderen hebben gisteren weer volop genoten van terugkijken van hun favoriete programma's. Bedankt voor het oplossen!

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @angelika! Merci voor het aangeven en maak er een hele mooie dag van.