Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

Update 04-08-2020 We hebben voor nu voldoende testers en sluiten daarom het topic. Bedankt voor het enthousiasme en alle feedback tot we tot nu hebben ontvangen!

 

Update 03-07-2020 Op dit moment is de mogelijkheid om aan te melden gesloten. 

 

Heb je je al eerder aangemeld via de link in de oorspronkelijke post maar heb je nog geen bericht ontvangen? Stuur mij dan een privébericht met je e-mailadres, het platform waar je op wil testen (iOS of Android) en eventueel je klantnummer, dan krijg je zo snel mogelijk bericht!

 

Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde TV Anywhere app. We hebben slechts ruimte voor 200 testers dus wees er snel bij!


Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe TV Anywhere app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om TV Anywhere uitgebreid te testen.

Let op: Het kan dus zijn dat je bugs en fouten tegen komt of tegen zaken aanloopt in het gebruik. Dit horen we dan graag van je via het Test Forum (alleen toegankelijk voor gebruikers die zich aan hebben gemeld voor de test). Deel vooral zoveel mogelijk ervaringen en je feedback zodat we samen iets moois neer kunnen zetten! :slight_smile:

 

Voorwaarden voor deelname aan de TV Anywhere Test

  • Je bent klant bij T-Mobile Thuis en hebt een TV-abonnement.
  • Je hebt een Android toestel met Android 5.0 of nieuwer en / of je hebt een iPhone of iPad met iOS 10 of nieuwer.
  • Je meldt je aan met je klantnummer, e-mailadres (hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de Community), naam en achternaam én geeft aan of je voor Android en/of iOS wilt deelnemen aan de test. Deze gegevens worden alleen gebruikt om je toe te voegen aan Google Firebase en/of Testflight van Apple (na afloop van deze test zullen jouw gegevens weer verwijderd worden uit Google Firebase en/of Testflight).
  • Je bent bereid de nieuwe TV Anywhere app te installeren via Google Firebase en/of Testflight van Apple.
     
  • Ondersteuning van deze test is alleen mogelijk via het besloten testforum op de Community. Onze telefonische klantenservice zal je dus niet kunnen helpen bij vragen specifiek over de TV Anywhere test. Uiteraard kan je hier wél gewoon terecht voor vragen over je gebruikelijke abonnement.
  • Eventuele gemaakte kosten voor bijvoorbeeld het huren van films of À la Carte zenders worden gewoon via de factuur van T-Mobile Thuis in rekening gebracht.
  • Indien je wilt stoppen met deelname aan de test, dan kan je dit aangeven via onze Community.
  • Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar (Op=Op). Indien er teveel aanmeldingen zijn zullen we op volgorde van aanmelding de plekken toekennen.

 

Alvast hartelijk dank voor jouw deelname en mocht je tussentijds al vragen en opmerkingen hebben laat het dan zeker weten in dit topic!


This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 6
Badge

ik ben heel benieuwd, hoe lang duurt het ongeveer voordat ik een link kan verwachten? Is de test ook bedoeld voor Apple TV? of volgt die later?

Reputatie 7
Badge

@stefan.1997 je kan binnen een paar dagen de link verwachten. Hangt af van de hoeveelheid aanmeldingen en de snelheid waarin we deze kunnen verwerken. De test heeft momenteel alleen de focus op de smartphones & tablets. 

Reputatie 3

Geweldig, erg leuk!!  Ik heb mij gelijk aangemeld :sunglasses:

Aanmelding voltooid, ben benieuwd.

Reputatie 4

check! ook benieuwd ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, supertof dat jullie je aangemeld hebben! Ik heb jullie meteen toegang verleend voor het speciale subforum: Vernieuwde TV Anywhere! 😁👍 

Reputatie 6
Badge

@Jason,

ik heb nog geen toegang🙈

Reputatie 6

Ik heb mij aangemeld voor iOS! :smile:

Reputatie 7
Badge +16

@stefan.1997 Het kan maximaal 24 uur duren voordat je toegang krijgt, maar normaliter gaat dit proces sneller hoor, dus geen zorgen. Ik houd het in de gaten! 😉

 

Update: het zou nu moeten werken, je kunt opnieuw inloggen.

Reputatie 6
Badge

Ah oke Thanks! @Jason 

 

update. Ik zie nog steeds niks 🙈🙈

Reputatie 7
Badge +16

@stefan.1997 Kun je me een screenshot sturen van het scherm dat verschijnt wanneer je het subforum opent, alsjeblieft? Dan ga ik ermee aan de slag! 😎

Heb me vanmorgen ook aangemeld maar tot op heden nog niks ontvangen, wachten dan nog maar even rustig af :grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Cybernation, leuk dat je je hebt aangemeld! 😁 Als het goed is, kun je het verborgen subforum bekijken wanneer je opnieuw inlogt: Vernieuwde TV Anywhere.

Reputatie 7
Badge

Alle aanmeldingen van gisteren zijn zojuist toegevoegd aan de test! 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Hans-Juriën,

Heb nog geen mail of download gezien. :)

Reputatie 6
Badge

Ik heb hem gehad! Prima app! Hij is zeer stabiel. Kleine aanpassingen en uitrollen maar!!

Reputatie 7
Badge

Goedemorgen @Hans-Juriën,

Heb nog geen mail of download gezien. :)

Het lijkt er op dat jouw registratie(s) niet doorkomen. Mocht iemand anders de indruk hebben dat de aanmelding niet gelukt is, stuur mij dan een privebericht!

Reputatie 7
Badge +16

@TAVL Als het goed is, heb je nu in ieder geval toegang tot het subforum! 😊

Reputatie 5

Heb nu toegang tot de beta versie van de app. Eerste (snelle) impressie is top!! Goed bezig :thumbsup_tone2: Heb alleen nog geen toegang tot het subforum, ook niet na opnieuw inloggen :blush:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DennisAmeling, gaaf dat je ook als tester bent aangemeld! 😁 Ik heb je meteen toegang verleend voor het subforum!

Reputatie 1

Ook aangemeld :)

@Jason Kan je mij aub ook toegang verlenen? Ik heb all toegang tot Firebase.

Reputatie 3

Ik sluit mij aan bij @DennisAmeling vind de eerste impressie van de app ook erg mooi! Ga hem graag uitgebreid testen. Ik hoop dat deze app test snel uitgebreid wordt naar de Apple TV :sunglasses:@Jason 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ddHQ, yesss gaaf dat je ja aangemeld hebt! 😎👍 Ik heb je toegang verleend, na een snelle re-login zou het subforum zichtbaar moeten zijn!

Reputatie 2

hoi ik heb mij ook aan gemeld en binnen 1 uur kon ik de app all installeren ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +16

Gaaf dat jij je ook aangemeld hebt voor de test van de vernieuwde TV Anywhere app! Je hebt toegang tot het subforum, veel plezier met testen! 😁