Beantwoord

Teveel apparaten (TV Anywhere, laptop, web)

  • 6 January 2021
  • 41 reacties
  • 4304 Bekeken

Krijg op mijn laptop sinds enige tijd bij opstarten web applicatie TV Anywhere op laptop de melding: “Apparaat Vervangen. Het aantal apparaten heeft het maximum overschreden. Vervang een apparaat en log opnieuw in. Met daaronder drie zgn apparaten. Terwijl mijn laptop op dat moment de enige device is...

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 January 2021, 16:19

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7

Hi @robbertbakker83 ,

Dat is zeker ook bij jou gebeurd! We hebben extra getest en kunnen vanaf onze kant ook de apparaten weer weghalen. Is dat met bovenstaande stappen ook niet mogelijk bij jou? Dan ga ik hier graag nog werk voor je van maken.

 

Reputatie 1

@Brian ... het werkt helemaal niet. 

Vandaag was er een monteur omdat ik vorige week ook geen gewone tv meer kon ontvangen en die wist mij te vertellen dat het probleem met het streamen niet op te lossen is omdat de 20 mb die hier maximaal gehaald kan worden,  niet voldoende is voor de tv, wifi en dan ook nog streamen.  Er is dus geen oplossing voor.  Ben ik niet blij mee. 

Reputatie 1

Hi @reginapol, mijn collega heeft gisteren alle apparaten afgemeld, we hebben alles aan onze kant getest en het zou zonder problemen moeten werken! :slight_smile:

Is dat bij mij dan ook al es een keer gedaan? Want die lijst zit bij mij ook nog altijd vol met telkens weer hetzelfde apparaat. 

Reputatie 7

Hi @reginapol, mijn collega heeft gisteren alle apparaten afgemeld, we hebben alles aan onze kant getest en het zou zonder problemen moeten werken! :slight_smile:

Reputatie 1

Ik ben nu al vier weken aan het wachten op een oplossing voor dit probleem en ben ondertussen flink gefrustreerd dat er niks gebeurt.  Al zoveel telefoontjes gepleegd waarbij de vraag steeds weer wordt doorgezet naar de technische dienst maar het probleem WORDT NIET OPGELOST!!! Heel erg vervelend dit allemaal een het getuigt niet van goede service dat ik zo lang aan het lijntje word gehouden.  Slechte beurt van t-MOBILE.

 

 

Reputatie 1

 

 

Hi Robert, 

Dat klopt, je kan maar één apparaat verwijderen. Elke keer wanneer jij een nieuw apparaat gaat koppelen krijg je deze melding en kub je er een selecteren en verwijderen.  

Het probleem is dat het niet een nieuw apparaat is. Het zijn iedere keer dezelfde apparaten. Het is of mijn pc, of mijn mobiel. Ik gebruik altijd dezelfde browser, enkel op jullie verzoek andere browsers getest. Hij herkent het blijkbaar nooit en voegt iedere keer weer opnieuw hetzelfde apparaat als “nieuw” apparaat toe. Dat klopt niet en zou niet nodig mogen zijn. Cookies staan gewoon ingesteld, worden niet iedere keer verwijderd. Er moet gewoon een knop komen “overal afmelden” dan krijg je dit overzicht niet elke dag. 

Ik krijg een melding dat mijn probleem opgelost is. Gelijk even getest, maar helaas. Dat is niet het geval. Nou weet ik niet of Ticket#2021041511023569 dit draadje is, maar volgens mij zijn we er nog niet. 

Het gaat hier bij mij niet om chromecast, al doet het probleem zich ook op de mobiel voor. Als ik de app in een andere browser of op mn mobiel gebruik, dan krijg ik standaard dit. Ik kan er één vervangen. Maar zoals je ziet, staat dezelfde pcadmin er meerdere keren in. Nergens kan ik de hele lijst legen. 

 

Hi Robert, 

Dat klopt, je kan maar één apparaat verwijderen. Elke keer wanneer jij een nieuw apparaat gaat koppelen krijg je deze melding en kub je er een selecteren en verwijderen.  

Reputatie 1

Ik krijg een melding dat mijn probleem opgelost is. Gelijk even getest, maar helaas. Dat is niet het geval. Nou weet ik niet of Ticket#2021041511023569 dit draadje is, maar volgens mij zijn we er nog niet. 

Het gaat hier bij mij niet om chromecast, al doet het probleem zich ook op de mobiel voor. Als ik de app in een andere browser of op mn mobiel gebruik, dan krijg ik standaard dit. Ik kan er één vervangen. Maar zoals je ziet, staat dezelfde pcadmin er meerdere keren in. Nergens kan ik de hele lijst legen. 

 

Reputatie 1

@Sandy-TMT 

Helaas,  het probleem zit niet in de chromecast.  Met alle andere apps enzo kan ik gewoon streamen behalve in de tv anywhere app.  Jullie app blijft maar aangeven dat er teveel apparaten verbonden zijn met mijn tv account.... dus nog steeds graag: HULP

Ik krijg bij het inloggen helemaal geen optie om te koppelen of te ontkoppelen of een apparaat te vervangen.... ik kan alleen maar kiezen tussen woonkamer en slaapkamer maar bij beide zegt ie dan dat er teveel apparaten zijn aangemeld. 

Ik word hier echt zo gestoord van,  heb de neiging om over te stappen naar een andere provider ofzo....  ben nu al een week verder en kan nog niks!! %#@% sorry...

 

Hi reginapol,  

Een andere klant can ons had ook problemen met de Chromecast en deze klant heeft zelf de oplossing gevonden en deze met ons gedeeld. De oplossing vindt je hier: 

 

Mijn excuses voor mijn eerdere bericht. Ik dacht dat je bedoelde dat je teveel apparaten in onze TV app aangemeld had. 

Reputatie 1

Ik krijg bij het inloggen helemaal geen optie om te koppelen of te ontkoppelen of een apparaat te vervangen.... ik kan alleen maar kiezen tussen woonkamer en slaapkamer maar bij beide zegt ie dan dat er teveel apparaten zijn aangemeld. 

Ik word hier echt zo gestoord van,  heb de neiging om over te stappen naar een andere provider ofzo....  ben nu al een week verder en kan nog niks!! %#@% sorry...

 

@Gerrit078 ik probeer te streamen via de app op mijn telefoon.  Ik heb de cachekiller en editthiscookie toegevoegd in Chrome maar hoe voer ik die uit op mijn telefoon? Of kan dat alleen op de desktop,  maar dan haalt ie toch de cookies en cache niet leeg van de telefoon? Wat ik geprobeerd heb via een app uit de playstore om cache te legen heeft wel de cache leeggemaakt maar ik kan nog steeds niks vanuit de t mobile tv app. 

Beide plugins/extensies werken niet op smartphones. Heb je al geprobeerd het apparaat helemaal onder in de lijst te vervangen bij opnieuw inloggen op je smartphone? Zojuist van een kennis vernomen dat dit bij hen ook gewoon kon en al een paar uur bij herhaaldelijk opnieuw starten en wisselen tussen een paar apparaten probleemloos werkt.

 

 

 

Hi Reginapol,

Het blijkt dat je maar 1 apparaat tegelijk kan ontkoppelen! Wanneer jij dus een nieuw apparaat wil koppelen en je hebt er al teveel gekoppeld dan krijg je de keuze om 1 apparaat te ontkoppelen zodat het nieuwe apparaat gekoppeld kan worden. 

 

 

@Gerrit078 ik probeer te streamen via de app op mijn telefoon.  Ik heb de cachekiller en editthiscookie toegevoegd in Chrome maar hoe voer ik die uit op mijn telefoon? Of kan dat alleen op de desktop,  maar dan haalt ie toch de cookies en cache niet leeg van de telefoon? Wat ik geprobeerd heb via een app uit de playstore om cache te legen heeft wel de cache leeggemaakt maar ik kan nog steeds niks vanuit de t mobile tv app. 

Beide plugins/extensies werken niet op smartphones. Heb je al geprobeerd het apparaat helemaal onder in de lijst te vervangen bij opnieuw inloggen op je smartphone? Zojuist van een kennis vernomen dat dit bij hen ook gewoon kon en al een paar uur bij herhaaldelijk opnieuw starten en wisselen tussen een paar apparaten probleemloos werkt.

 

Reputatie 1

@Boris  helaas heeft dit niks opgelost voor mij. 

 

@Gerrit078 ik probeer te streamen via de app op mijn telefoon.  Ik heb de cachekiller en editthiscookie toegevoegd in Chrome maar hoe voer ik die uit op mijn telefoon? Of kan dat alleen op de desktop,  maar dan haalt ie toch de cookies en cache niet leeg van de telefoon? Wat ik geprobeerd heb via een app uit de playstore om cache te legen heeft wel de cache leeggemaakt maar ik kan nog steeds niks vanuit de t mobile tv app. 

Hoi @reginapol ,

Dank je voor het delen van jouw ervaring! Ook bij jou kijk ik graag mee naar een oplossing. Excuus dat er geen goede terugkoppeling is geweest vanuit onze technische dienst, maar ik kan die update geven. Vanaf de achterkant zijn namelijk de dubbele apparaten weggehaald. Ik begrijp aan jouw verhaal dat dit niet het geval is en dat je nog steeds dit probleem tegenkomt.

Heeft bovenstaande work-around een effect op de apparaten? Ik hoor het graag van je! 

Hier niet, echter heb ik het inmiddels weer een andere wijze geprobeerd die waarschijnlijk wel werkt.

→ Uitloggen

→ in Google Chrome d.m.v. de app Cache Killer, de cache legen.

→ in Google Chrome d.m.v. EditThisCookie de cookies van de site volledig verwijderd.

→ Opnieuw inloggen

→ Onderste device vervangen in de lijst.

 

Inmiddels enkele malen zonder vragen of mededelingen gewoon de site opnieuw kunnen openen zonder opnieuw in te hoeven loggen of devices te hoeven vervangen. Ik check (test) het nog even enkele keren.

Reputatie 7

Hoi @reginapol ,

Dank je voor het delen van jouw ervaring! Ook bij jou kijk ik graag mee naar een oplossing. Excuus dat er geen goede terugkoppeling is geweest vanuit onze technische dienst, maar ik kan die update geven. Vanaf de achterkant zijn namelijk de dubbele apparaten weggehaald. Ik begrijp aan jouw verhaal dat dit niet het geval is en dat je nog steeds dit probleem tegenkomt.

Heeft bovenstaande work-around een effect op de apparaten? Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem, overal waar ik met de tv anywhere app probeer te streamen met mijn telefoon krijg ik de melding dat er teveel apparaten op mijn account actief zijn. Maar dat uitloggen biedt ook geen soelaas. Vorige week volgens mij wel 45 minuten met de klantenservice aan de telefoon gehangen hierover maar we kwamen er niet uit. Ze heeft het toen doorgezet naar de technische dienst waar ik een mail van zou krijgen (maximaal een week) maar ik heb nog niks teruggehoord. 

 

Ik kan beneden gewoon tv kijken via de tmobile box maar die heb ik boven niet. Maar boven wel een google chrome die was bedoeld om met de tv anywhere app live tv te kunnen kijken in bed, maar dat lukt dus nog steeds niet. Begin er flink zat van te worden.

 

Graag een hele spoedige oplossing want ik wacht al een week!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gerrit078 en all, volgens mij hebben jullie dit allang op onderstaande wijze gedaan als ik de berichten erop nalees, maar zouden jullie kunnen bevestigen dat dit niet werkt? Via de volgende methode kun je namelijk los apparaten selecteren en die uitschakelen - niet alleen het apparaat waarop je dit probeert, maar alle ingelogde devices:

Hoi @robbertbakker83 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb dit probleem direct bij onze technische jongens en meiden kenbaar gemaakt. Zijn gaan zo snel mogelijk het probleem onderzoeken en oplossen. Dit kan enkele dagen duren, maar ik verwacht een terugkoppeling na dit weekend. Wees in de tussentijd gerust; we gaan hier zeker mee aan de slag. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

Bij mij eveneens dezelfde problemen.

Samsung Galaxy S20 FE (5G) Android met T-Mobile TV App, op de PC wordt gebruik gemaakt van de website T-Mobile TV met maar één browser (Google Chrome). Naast natuurlijk de gewone T-Mobile TV ontvanger.

Continue moet er een reeds aanwezige device in de lijst worden vervangen wanneer via de PC gekeken wordt. Het vervangen van een device in de lijst op de Samsung hoeft niet. Lijkt er dus op dat het via de browser sowieso niet helemaal lekker verloopt. Alles al doorgelopen, cookies etc. etc. etc.

Reputatie 7

Hoi @robbertbakker83 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb dit probleem direct bij onze technische jongens en meiden kenbaar gemaakt. Zijn gaan zo snel mogelijk het probleem onderzoeken en oplossen. Dit kan enkele dagen duren, maar ik verwacht een terugkoppeling na dit weekend. Wees in de tussentijd gerust; we gaan hier zeker mee aan de slag. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

Reputatie 1

Hi @robbertbakker83 ,

Ik zie dat jou vraag nog openstaat! Is het probleem inmiddels opgelost? Anders ga ik direct met jouw verhaal naar de technische dienst om een oplossing te vinden. Ik hoor het graag!

Nee, het is niet opgelost. Ik blijf de melding krijgen en heb geen mogelijkheid om alles te verwijderen. Dus iedere keer dat de cookies verwijderd worden, ik tv op m'n telefoon kijk of een andere browser gebruik krijg ik ermee te maken. 

Reputatie 7

Hi @robbertbakker83 ,

Ik zie dat jou vraag nog openstaat! Is het probleem inmiddels opgelost? Anders ga ik direct met jouw verhaal naar de technische dienst om een oplossing te vinden. Ik hoor het graag!

Reputatie 1

Hi @robbertbakker83,

Helder! Ik neem aan dat je een normaal venster gebruikt om naar TV Anywhere te kijken of gebruik je een incognito venster? Zou je ook niet bij wijze van test een ander browser uit kunnen proberen? Wij willen er zeker graag voor zorgen dat Edge compatibel is, alleen met deze informatie weten wij of het probleem browser afhankelijk is. Wij horen het graag!

Chrome geprobeerd. Die heb ik eerder deze week browser historie gewist. En krijg gelijk weer de “teveel apparaten” melding bij het inloggen. Firefox idem dito. Ik gebruik geen incognitovensters

Reputatie 7
Badge +4

Hi @robbertbakker83,

Helder! Ik neem aan dat je een normaal venster gebruikt om naar TV Anywhere te kijken of gebruik je een incognito venster? Zou je ook niet bij wijze van test een ander browser uit kunnen proberen? Wij willen er zeker graag voor zorgen dat Edge compatibel is, alleen met deze informatie weten wij of het probleem browser afhankelijk is. Wij horen het graag!

Reputatie 1

Hoi @robbertbakker83 ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ook voor jou, wil ik ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost. Om dit te bewerkstelligen, ben ik erg benieuwd of het gebruik van een andere browser jou een ander beeld doet geven. Ook het verwijderen van de cookies van bijvoorbeeld de Edge browser kan een oplossing bieden. Wil je me laten weten of deze stappen al helpen? Ik hoor het graag van je!

Het verwijderen van cookies lijkt juist aanleiding te zijn voor “uitbreiding” van het lijstje. Dan krijg ik ook weer de vraag of kijkgegevens gebruikt mogen worden. Ik ben enige tijd geleden juist gewisseld van browser omdat in Chrome en Firefox het niet mogelijk was om in-venster te kijken (alleen fullscreen). Dus ik zit niet echt te springen om het weer om te moeten gooien. 

 

Reageer