Beantwoord

Tmobile inloggegevens niet geaccepteerd in Ziggo Sport Totaal

  • 1 July 2022
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een Ziggo Sport Totaal pakket bij T-Mobile.
Ik ben uitgelogd uit de Ziggo Sport Totaal app.
Ik probeer opnieuw in te loggen met de T-Mobile inloggegevens (10 cijferig nummer + 4 cijfer pincode) maar de Ziggo Sport Totaal app geeft: Inloggegevens incorrect. COnttroleer de gegevens en probeer opnieuw.

Ik heb alles tig keer gecontroleerd en heb er zeker geen typefouten in. Ik kan met die gegevens ook wel inloggen bij de T-Mobile app.

Lijkt dus communicatie fout tussen T-Mobile en Ziggo.

Wie lsot dit op svp?

 

 

icon

Beste antwoord door FaustoD 4 July 2022, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FaustoD 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kies T-Mobile als inlog methode.

Ja, al geprobeerd maar werkt niet.

Zojuist nog een keer geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @FaustoD,

Leuk om te lezen dat je ook van sport geniet! Als het goed is kan je de zenders wel bekijken via https://t-mobiletv.nl/ en via onze TV Anywhere App. Met deze twee opties heb je toegang tot alle functies van de Ziggo Sport Totaal zenders en nog veel meer. Alvast een mooie sportmiddag gewenst! 😄

Hoi @FaustoD,

Leuk om te lezen dat je ook van sport geniet! Als het goed is kan je de zenders wel bekijken via https://t-mobiletv.nl/ en via onze TV Anywhere App. Met deze twee opties heb je toegang tot alle functies van de Ziggo Sport Totaal zenders en nog veel meer. Alvast een mooie sportmiddag gewenst! 😄

Beste Cal,

Leuk om te lezen dat je ook van ondersteunen houdt maar helaas is je suggestie niet hetgeen wat er gevraagd wordt natuurlijk. Ook hier is de volledige link met Ziggo Sport Totaal, nergens te bekennen. Via de app niet, via de website niet (geeft aan dat de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet meer klopt) en via de t-mobiletv.nl website krijg, ik in ieder geval, alleen maar een ‘laad tekentje’… getest op meerdere browsers en systemen. Denk dat het eerdere een integraal probleem is… Kan daar wellicht naar gekeken worden en een gedegen antwoord op geformuleerd worden? 😄

Hoi @FaustoD,

Leuk om te lezen dat je ook van sport geniet! Als het goed is kan je de zenders wel bekijken via https://t-mobiletv.nl/ en via onze TV Anywhere App. Met deze twee opties heb je toegang tot alle functies van de Ziggo Sport Totaal zenders en nog veel meer. Alvast een mooie sportmiddag gewenst! 😄

Beste Cal,

Leuk om te lezen dat je ook van ondersteunen houdt maar helaas is je suggestie niet hetgeen wat er gevraagd wordt natuurlijk. Ook hier is de volledige link met Ziggo Sport Totaal, nergens te bekennen. Via de app niet, via de website niet (geeft aan dat de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet meer klopt) en via de t-mobiletv.nl website krijg, ik in ieder geval, alleen maar een ‘laad tekentje’… getest op meerdere browsers en systemen. Denk dat het eerdere een integraal probleem is… Kan daar wellicht naar gekeken worden en een gedegen antwoord op geformuleerd worden? 😄

Ogenschijnlijk is dit probleem al bekend tussen T-Mobile en Ziggo, zie reactie Ziggo_Webcare.

Reputatie 7

Hoi @FaustoD,

Thanks voor je bericht! Duidelijk verhaal. Ik ga dit graag voor je aankaarten. Daarvoor heb ik wel extra gegevens van je nodig:

  • Welke versie van de app wordt er gebruikt? Softwareversie
  • Op welk apparaat wordt de app gebruikt? Serienummer en fabrieksversie
  • Ervaar je ook problemen met de manier hoe @Noxious Inc. probeert in te loggen? 

Met bovenstaande gegevens kunnen we uitzoeken waar het probleem zich precies bevindt en een onderzoek starten. Ik hoor het graag van je! 

Ziggo Sport app Versie 3.2.0 (667366)
Motorola one Vision (XT1970-3) met Android versie 10.

Maar op een IPhone hetzelfde probleem.

Uiteindelijk is inloggen toch nog gelukt door vaak toch te blijven proberen en na ca 5 a 10 pogingen lukte het dan toch.

Reputatie 7

Hi @FaustoD, wat ontzettend fijn om te lezen dat het inloggen uiteindelijk is gelukt! Merci voor het doorgeven. Mocht je nog andere vragen hebben, dan sta ik hier voor je klaar. Veel kijk-plezier! 😁