Beantwoord

Tmobile tv na update nog minder live dan dat het al was..

  • 14 September 2021
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Na de update van vorige week dinsdag merk ik dat het allemaal nog minder live is dan dat het daarvoor was. Voor de update viel het allemaal nog mee. 
 

Nu krijg ik meldingen van voetbal apps dat er gescoord is, en 20/30 seconden later zie ik de goal pas live. ( dit is pas sinds de update, daarvoor nooit last van gehad. Het is heel vervelend, en snap niet hoe dit mogelijk kan zijn. 
 

is er een mogelijkheid terug te schakelen naar de oude omgeving? Of is er een andere oplossing. Want dit is verschrikkelijk. Zo niet dan stap ik zsm over naar een andere provider.  
 

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 14 September 2021, 22:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Voorbeeld:

Vriend van mij heeft Ziggo. En kijkt nu ook voetbal, Barca-Bayern. Hij is bij min 54 en ik zit 20 seconder nog achter hem. 
 

Dit was voor de update nog niet.. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jef92 . welkom bij de community.

Het klopt dat de nieuwe iptv een grotere buffer gebruikt dan het oude platform. Dat kan bij uitzendingen waar Ziggo de source is (voetbal) inderdaad tot een na-ijl effect leiden. Het zal bij NPO uitzendingen minder zijn. Maar helaas niet te voorkomen.

Hoi @Jef92 . welkom bij de community.

Het klopt dat de nieuwe iptv een grotere buffer gebruikt dan het oude platform. Dat kan bij uitzendingen waar Ziggo de source is (voetbal) inderdaad tot een na-ijl effect leiden. Het zal bij NPO uitzendingen minder zijn. Maar helaas niet te voorkomen.

 

Bedankt voor je reactie! 
 

Er is dus niks aan te doen? Ik kan niet terug naar het oude platform? 
 

Dan zit er helaas niks anders op, en moet ik op zoek naar een andere provider.