Beantwoord

Tmobiletv op pv werkt niet op Edge

  • 25 November 2022
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo ik heb sinds kort een Tmobile pakket maar het online tv kijken werkt totaal niet. Mijn standaard browser is MS Edge en dan werken meestal enkele zenders en de rest blijkft oneindig laden met een zwart scherm. Zelfs in “inprivate” werkt het niet, maar vervolgens op Chrome incognito wel.

Hoort het niet te werken via Edge? Ik wil niet gedwongen worden een bepaalde browser te gebruiken.

icon

Beste antwoord door TMTV 25 November 2022, 20:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Carlos_84,

Klopt het dat je wel NPO-zenders kunt kijken, maar niet de commerciële? Dan lijkt het een probleem met de codering van de streams te zijn. Kun je in Edge eens naar edge://flags/ gaan en dan in het zoekvak DRM intypen? Wat krijg je dan te zien?

Je kunt ook proberen om alle extensies even uit te zetten. Misschien zit er een te agressieve adblocker bij die de decodering tegenhoudt.

Hoi TMTV, ja klopt zo iets. En nog enkele andere zenders.

Als ik DRM zoek krijg ik het volgende:

PlayReady DRM for Windows: default

Widevine DRM: default

 

Ik moet toegeven dat ik een keer eerder al mijn historie/cookies etc heb verwijderd en toen werkte het wel. Maar dat ga ik niet elke week doen. Ik heb geen extensies voor zover ik weet.

Reputatie 7
Badge +8

@Carlos_84 Het kan inderdaad zo zijn dat het via sommige browsers niet helemaal lukt. Zo heb ik bijvoorbeeld ook dat het via Safari niet lukt, maar wel in Chrome. Wat hier precies de reden voor is, durf ik niet te zeggen. Ik gebruik dan gewoon een andere browser. Maar gezien het wel werkt wanneer je de history en cookies verwijderd, kan het liggen aan bepaalde instellingen. Hopelijk kan @TMTV je hiermee verder helpen om dit uit te zoeken, gezien hij hier meer verstand van heeft dan ik! 😂

Reputatie 7
Badge +6

@Demi Haha, ik doe mijn best! ;-)

@Carlos_84 Je zou nog kunnen proberen om PlayReady op Enabled te zetten en Widevine op Disabled of andersom. Anders kun je nog een keer de cookies verwijderen en T-Mobile TV voortaan in een InPrivate-venster kijken. Zo kan de site geen cookies opslaan en kan daar later ook geen probleem door ontstaan.

@Demi Haha, ik doe mijn best! ;-)

@Carlos_84 Je zou nog kunnen proberen om PlayReady op Enabled te zetten en Widevine op Disabled of andersom. Anders kun je nog een keer de cookies verwijderen en T-Mobile TV voortaan in een InPrivate-venster kijken. Zo kan de site geen cookies opslaan en kan daar later ook geen probleem door ontstaan.

Hoi, weer een weekje verder en heb alles gewist en InPrivate geprobeerd. Maar ik zie alweer dat T-mobile slechte service levert qua Internet/TV. Het werkt nog steeds niet in de MS Edge browser. Bedankt voor je hulp en hoor het graag als je nog ideeën hebt.

Reageer