[Topnieuws] VICELAND nu in ons TV-basispakket!

  • 13 July 2018
  • 8 reacties
  • 2022 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Wil jij ook wat anders zien op TV dan doorsnee programma's? Ben jij zo iemand die graag zijn wereld en kennis verbreedt? Behoren bijzondere, impactvolle, luchtige en onderzoekende verhalen tot jouw interesse?
Dan heb ik een leuke TV-tip voor jou: kijk VICELAND! Extra goed nieuws is dat vanaf 18 juli 2018 VICELAND in het basispakket van T-Mobile Thuis zit, op kanaal 26. Wij kunnen in ieder geval niet wachten deze zender te kunnen gaan kijken.

Wat is VICELAND?
VICELAND is de TV-zender van VICE, het grootste mediamerk ter wereld dat zich richt op jonge mensen. Deze zender vertelt verhalen over het echte leven. Verwacht lokale en internationale programma's met een ongefilterde blik op hedendaagse thema's als eten, seks, drugs en reizen. VICELAND belicht de andere kant van het leven.

Welke programma's kun je hier zien?
VICELAND zendt geen doorsnee programma's uit. Met deze zender ervaar jij een middagje trippen op paddengif in de woestijn, beleef je een sekstrip in een Kinky B&B en ontdek je hoe je een broodje ter waarde van je maandsalaris smaakt. Bekende programma's die VICELAND toont zijn onder andere de Emmy-genomineerde serie Gaycation (met Ellen Page), Tokyayo (met Pepijn Lanen) en Boxing ‘82 (over een authentieke Rotterdamse boksschool). Ook The Therapist is een geliefde serie bij deze zender. Hierin gaan beroemdheden als Sylvana Simons en Herman Brusselmans in therapie om de persoon achter hun publieke imago te tonen en een bijdrage te leveren aan het doorbreken van stigma’s rondom therapie.

Vanaf wanneer en hoe kun je VICELAND kijken?
Deze zender wordt vanaf 18 juli automatisch toegevoegd aan jouw T-Mobile Thuis TV-basispakket. Hier hoef jij niets voor te doen, behalve de TV aanzetten en kanaal 26 te checken natuurlijk. Mocht je toch de zender niet kunnen vinden, voer dan een simpele reset uit op jouw TV Box. Koop die popcorn maar alvast in, dit worden een hoop avonden bankhangen en TV-kijken!

Ik ben benieuwd welke programma's jullie via VICELAND gaan kijken:). Laat het me via dit topic weten. Heb je vragen over VICELAND in jouw T-Mobile Thuis TV-abonnement? Stel ze gerust!


8 reacties

Hier moet ik blij zijn. Fff weer zo'n kanaal met uitsluitend bizarre rotzooi.
We hebben al zo'n tattookanaal en weet ik wat voor Amerikaanse troep. Is er nu werkelijk geen fatsoenlijk cultureel of kunstzinnig kanaal te vin den? Alleen via bijbetaling is er nog wat als natgeo wild en cultura. Historychannel is ook niks meer. Weinig met geschiedenis te maken.
Reputatie 3
Inderdaad. Als ze nu Fine Living eens zouden toevoegen....
Tijd voor al-cart TV ........ weer rotzooi zender er bij
Reputatie 2
Sterre, kunt u mij uitleggen waarom het aanbieden van Trash TV iemands kennis kan verbreden?



😎
Reputatie 6
Badge
😃klagen over troep en dan een Discovery Channel als wens noemen (Fine Living; kan je net zo goed naar Net 5 kijken maar hoe meer hoe beter natuurlijk). Als ik de programmering van Viceland zo bekijk dan zie ik genoeg onderwerpen die je niet dagelijks tegenkomt (al heb je op NPO 2/3 ook wel iets in die richting).
NPO Cultura is overigens gratis met 'a la carte' te krijgen, = NPO 2 Extra
Reputatie 7
Dag allen,

Graag vervullen we de wensen van al onze klanten. Bijna een jaar geleden kregen we de wens te horen om Viceland toe te voegen aan ons zenderpakket. Nu kunnen we het heugelijke nieuws melden dat dit gelukt is. We houden de wensen van jullie dus zeer zeker in de gaten. Natuurlijk kunnen we niet iedereen tevreden stellen, maar we proberen met iedereen rekening te houden.

Voor diegenen die niet blij zijn met de toevoeging van een zender, heb ik een tip. Je kunt een eigen favorietenlijst samenstellen. Alle zenders die je niet wilt zien, neem je hierin niet op. Je komt dan alleen nog maar die zenders tegen tijdens het zappen die je ook daadwerkelijk kunt zien. Ga naar het Menu en kies Instellingen, daarna Favorieten en zet je meestbekeken zenders bovenaan of groepeer ze per omroep!
We krijgen een kanaal erbij maar tegelijk gooien ze een kanaal op slot n.l. Nat. Geo Wild kanaal 83
en ons word niets gevraagd.
Reputatie 7
Hi Schoppie, excuses voor het ongemak, Nat Geo Wild zou nu weer terug moeten zijn!

Reageer