tv

  • 23 February 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Sinds mijn overgang maar T-Mobile heb ik geen tv. Nu al 2 (!!!) maanden niet. Monteurs langsgeweest van T-Mobile, KPN en Guidion. Ze wijzen naar elkaar en sturen mij van het kastje naar de muur. Telefonische hulpdienst verwijst 4x per week naar de ‘back office’. Klinkt ineressant maar daar doen ze ook niks.

Wat is het beste? Overal maar z.s.m. mee kappen en naar een nieuwe provider???

Internet (wifi) via laptop klapt er ook herhaaldelijk uit. Het is een drama ….


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @theon66, welkom op de Community. Ik help je hier graag bij. Ik heb al je vorige communicatie er bij gepakt. Ik lees dat de backoffice een goede stream kreeg vanuit je TV Box. Zou je deze een powerflip kunnen geven? Hier lees je hoe je dit doet:

 

 

 Werkt hij nu wel? Zo niet, geef me een seintje. 

Goedemorgen Tommie, deze ochtende werkte de boel voor 't eerst, een wonder is geschied.  Nu ben ik toch erg benieuwd wat en hoe men het aan de achterkant heeft opgelost en waarom e.e.a. in godesnaam zo lang moest duren. Heb jij enig idee?

Alles en iedereen (T-Mobile, KPN en Guidion) is hier de afgelopen 2 maanden over de vloer geweest...

Nogmaals dank voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +9

@theon66 fijn om te horen dat alles weer werkt! In het ticket stond niet vermeld waar dit nu aan lag, dus dat kan ik je jammer genoeg niet vertellen. Ik wens je in ieder geval veel kijkplezier!

Reageer