Beantwoord

Tv-aansluiting

  • 16 August 2022
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

De thuisinstallatie van de tv aansluiting is een absolute carrousel bij T-mobile:

1.je krijgt een pakket thuisgestuurd met alle spulletjes en een brief erin die wel je klantnummer meldt, maar niet je pincode. Als je beide nodig hebt voor de tv aansluiting, waarom krijg je dan niet meteen gewoon beide op papier zodat je niet eerst online moet gaan, maar moet je daarvoor weer inloggen op My T-Mobile Thuis? Overigens wordt je ongevraagd weer een 2-stapsverificatie aangeboden (hoe lang nog voordat het wordt opgelegd?) - een aspect aan inloggen op sommige sites wat erg veel mensen erg irritant vinden en daarom niet klantvriendelijk.

2.Als niet al al je abonnementen gekoppeld zijn aan jouw persoonsgegevens (hoe lang nog voordat T-mobile wordt gehackt?), ben je reddeloos verloren. Zo had ik bij het registreren van mijn account mijn mobile abonnement gekoppeld aan mijn account, maar je kunt niet nóg een abonnement koppelen aan je account. Dan word je resoluut verwezen naar thuismy-t-mobile.nl want het is T mobile nog niet gelukt om dit technisch mogelijk te maken. Voor een digitale provider komt dit niet erg agile over, eerlijk gezegd. Tot overmaat van ergenis kun je eenmaal daar aanbeland, wéér niet 2 abonnementen koppelen - 1 ook niet. 

3.als het je is gelukt om je tv aan te krijgen, beland je vervolgens in de carrousel dat het TV-klantnummer meteen al tig keer 8 toont, terwijl je nog niks had ingevoerd. Volgens de handleiding kun je invoer ongedaan maken door op pijltje terug te klikken. Ik heb inmiddels alle keuze-opties op de afstandsbediening waarop iets stond dat ook maar een beetje op een pijltje leek, geprobeerd, maar wees gerust; jullie achten zijn niet uit te wissen werkelijk! Zie bijgesloten foto. Om half 12 's avonds ben ik redelijk klaar met al dat klantonvriendelijke geneuzel, want dit zijn geen professionele instructies te noemen - laat staan handleiding.  

Tot overmaat van ramp zit er nog een bug in de webpagina om een vraag te stellen. Je MOET een onderwerp invullen, maar het scroll down pijltje komt niet met categorieën. Pas als je de vraag (: Wat voor topic wil je starten?) beantwoordt met: Gesprek, in plaats van: Vraag, is het mogelijk een onderwerp uit te kiezen.

icon

Beste antwoord door Boris 17 August 2022, 11:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 4
Badge

als het je is gelukt om je tv aan te krijgen, beland je vervolgens in de carrousel dat het TV-klantnummer meteen al tig keer 8 toont, terwijl je nog niks had ingevoerd.
jullie achten zijn niet uit te wissen werkelijk!

 

De 8 toets zit misschien vast?
Blijft denken dat hij ingedrukt word?
Afstandsbediening defect?

Al eens keer geprobeerd om de 8 toets een keer goed in te drukken?
Misschien dat het probleem dan opgelost is?

Dank voor de moeite van je reactie Maarten098. Echter, ik heb de Klantenservice gebeld en die zijn met oplossingen gekomen die ik zelf nooit had kunnen bedenken of kunnen vinden! Alles bij elkaar kostte de installatie toch iets meer dan 10 minuten op die manier vanwege meerdere resets die moest worden uitgevoerd. Dus het was niet iets dat in een vingerknip te regelen was.Eind goed, al goed. Ik blijf toch het fijnst vinden als iemand bijstaat bij een installatie want je wordt onzeker van al die zwarte schermen en meldingen die je niet kunt plaatsen.

Reputatie 7

Hoi @Ladybird0508,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! We ontvangen je feedback graag, hierdoor kunnen we je in de toekomst van een andere ervaring laten genieten. Ik geef wel graag uitleg over de punten die je aankaart. 

  • De inloggegevens zijn inderdaad terug te vinden op My T-Mobile Thuis. Om alle klantgegevens zo goed mogelijk te beschermen, die staan namelijk gekoppeld via deze portal, is er een twee-staps verificatie ingericht. We nemen de privacy van onze klanten erg serieus en daarom is deze keus gemaakt. Mochten de inloggegevens nog niet bekend zijn, stuur mij gerust een privébericht door op mijn naam te drukken. Ik stuur je ze graag direct door.
  • Op dit moment zijn er enkele problemen met de koppeling van de My T-Mobile Thuis omgeving. We hebben hiervoor een topic ingericht om deze op te lossen. Neem deze gerust door: 
  • Een fabrieksreset zet de TV Box terug naar de fabrieksinstellingen. Dit zal het probleem met de getallen doen oplossen. Je kan deze volgens de stappen uit het volgende topic uitvoeren: 

Ook heb ik geprobeerd de issues met het aanmaken van een topic op te lossen, maar kom niet dezelfde problemen tegen en is het niet mogelijk te herproduceren. Kom je bij de aanmaak hier opnieuw tegenaan?

Reputatie 4
Badge

Dank voor de moeite van je reactie Maarten098. Echter, ik heb de Klantenservice gebeld en die zijn met oplossingen gekomen die ik zelf nooit had kunnen bedenken of kunnen vinden! Alles bij elkaar kostte de installatie toch iets meer dan 10 minuten op die manier vanwege meerdere resets die moest worden uitgevoerd. Dus het was niet iets dat in een vingerknip te regelen was.Eind goed, al goed. Ik blijf toch het fijnst vinden als iemand bijstaat bij een installatie want je wordt onzeker van al die zwarte schermen en meldingen die je niet kunt plaatsen.

Fijn dat het uiteindelijk opgelost is!
Ook fijn dat de klantenservice je hier in heb kunnen ondersteunen.

Laten we hopen dat je in de toekomst niet meer tegen iets aan loopt, mocht dat zo zijn, dan kan je hier in de community altijd je vraag kwijt 😉
Veel mensen die andere graag helpen/ondersteunen en uiteraard ook de moderators die helpen waar ze kunnen.
 

Hi Boris, dank je voor je reactie maar alles loopt nu als een zonnetje, incl. mijn telefoonaansluiting en in mijn beleving is dat wel dankzij de assistentie van de Klantenservice. Mijn pincode zal altijd een raadsel blijven, aangezien alleen mijn TV klantnummer in de brief stond en de inloggegevens via T Mobile Thuis niet te achterhalen vielen; heb wel een account aangemaakt e.d. maar vervolgens word je gevraagd om abonnementen toe te voegen. De techniek laat dan het toevoegen van maar 1 abonnement toe, waarna je wordt verwezen naar een andere plek om weer een account aan te maken en waar het voor T mobile weer prioriteit heeft je te vragen of je 2 staps authenticatie kunt activeren, i.p.v. te focussen op wat jou uit de brand helpt. You go around circles, en vandaar carrousel. 

Reputatie 7

Hi @Ladybird0508,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de juiste tv-pincode. Voor de problemen met My T-Mobile Thuis zijn we hard opzoek naar een oplossing. Mocht je in de tussentijd een wijziging willen uitvoeren in het abonnement, laat het mij vooral weten. Ik regel het dan meteen voor je.