Beantwoord

TV abonnement uitzetten (2 boxen retour)

  • 30 December 2018
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

Hi,

Ik zou graag mijn tv abonnement willen uitzetten. Ik heb 2 boxen en deze zou ik dan ook willen retourneren. TV kijken zit er tegenwoordig niet meer in, kids die maken gebruik van netflix en smart tv (wij ook) en daardoor even niet meer nodig.

Ik behoud dan enkel de internet. Is er overigens dan ook een andere modem? Want de modem die ik nu heb bestaan uit 4 poorten, 2x voor TV, die ik dus niet meer zal gebruiken en 2 voor internet. Is er ook een andere modem met meerdere ethernet poorten? Hoor het graag en zie de bevestiging van het uitzetten van de tv abo (en boxen) tegemoet. Ontvang ik een 2 retourdozen (of1). Hoor het.

Mvg Tabriz Moennoesing
icon

Beste antwoord door Sander 3 January 2019, 14:05

Bekijk origineel

2 reacties

Om dit doorregen moet je bellen naar de klantenservice
Reputatie 7
Hi @Tabbie82,

Ik zie dat het inmiddels gelukt is. In tegenstelling tot het bericht van @Liesjekikker (bedankt voor het meedenken en welkom op de Community!) kun je zo'n verzoek ook hier op de Community kwijt. Hier bieden we ook service! We hebben hier een topic aan gewijd waar je al jouw verzoekjes rondom je abonnement kunt indienen. Je kunt natuurlijk ook de andere kanalen van de klantenservice gebruiken als je direct een antwoord nodig hebt.

Reageer