Beantwoord

TV Anywhere

  • 16 April 2017
  • 1 reactie
  • 724 Bekeken

TV Anywhere app is niet erg stabiel, stopt erg vaak; stilstaand beeld.
Zowel op iPad als op iPhone, en maakt geen verschil of ik 4G of WiFi gebruik.
Ergerlijk en daardoor vooral een gemiste kans.
icon

Beste antwoord door Sander 3 May 2017, 16:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey Hovel3, bedankt voor je geduld, dit bericht is er even tussendoor geglipt!

Dit hoor ik weinig en het verbaast mij dan ook. Ik som hieronder enkele zaken even op. Als je ze in die volgorde naloopt, zou het eigenlijk gewoon moeten werken.

-Verwijder de TV app en download 'm opnieuw. Kies voor de T-Mobile TV Anywhere app.
-Zorg ervoor dat je op een wifi-netwerk zit met voldoende snelheid (en niet op een VPN verbinding).
-Log in met je TV klantnummer en pincode van je Thuis abonnement.
-Zet de beeldkwaliteit op auto (tik op het scherm, tandwiel, beeldkwaliteit)
-Check of het wel op een ander mobiel apparaat werkt.

Laat je even weten of de oplossing hier tussen zit?

Reageer