Beantwoord

TV Anywhere

  • 31 May 2018
  • 2 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 1
Eergisteren deed de app het nog, toen kwam er een melding dat de app geupdate moest worden en dat de andere versie ging vervallen.
App geupdated en je raad het al werkt niet meer.
Krijg de zenderlijst te zien maar zodra ik aan geef dat ik naar een bepaalde zender wil gaan kijken dan wordt het scherm zwart en er gebeurt niks meer.
Ik heb Bluestacks geïnstalleerd op mijn PC ( 3.0 android versie 4.4 ) en 3.0 +N android versie 7.0 ) op beide versie werkt ie niet meer. Vreemd genoeg op mijn foon doet ie het wel. Heb de vraag ook al op facebook gesteld maar ja zit al UREN op antwoord te wachten. Via de foon kom je ook niet veel verder.
Ik heb op AANRADEN van T-Mobilethuis de android emulator geïnstalleerd om dat via de webbrouwser het nog STEEDS niet mogelijk is om TV te kunnen kijken ( Gewoon balen nu dus ) App versie 2.01

Nu eens kijken hoelang het hier duurt eer je een keertje antwoord krijgt.
icon

Beste antwoord door Sander 2 June 2018, 13:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 1
Zal zelf maar reageren, duurt heel lang dus.
Reputatie 7
Hoi MartinJ1956,

Ik zie dat je vraag rondom Bluestacks (TV Anywhere op je PC/laptop) in een ander topic wordt behandeld. Voor alle vragen hierover kun je dit topic raadplegen: TV Anywhere op de PC/Laptop via Bluestacks.

Zie hier een overzicht van onze huisregels op de Community. Het is niet toegestaan jouw vraag in andere topics te herhalen. Dit topic gaat hiermee op slot.