Beantwoord

tv anywhere

  • 11 October 2021
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Erg blij met tv anywhere. Kan ik nu de overbodige decoder terugsturen en kan ik nu mijn eigen modem kiezen voor internet?

icon

Beste antwoord door TMTV 11 October 2021, 19:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @OhMECORe,

De decoder die je niet meer nodig hebt, kun je inderdaad terugsturen. Meld 'm wel eerst via My T-Mobile Thuis af. Daarna krijg je instructies hoe je hem kunt retourneren. Ook een eigen modem gebruiken is mogelijk. Daarover zijn hier verschillende topics te vinden, zoals deze. Het modem dat je van T-Mobile hebt gekregen moet je wel bewaren. Dat kun je pas terugsturen als je ooit je abonnement zou opzeggen, en als er iets met je verbinding aan de hand is, kan de klantenservice je vragen om die (tijdelijk) aan te sluiten. Eigen modems worden namelijk niet officieel ondersteund.

Succes ermee en mocht het niet lukken, laat het hier weten. Dan kan ik, een mede-klant, of een medewerker je verder helpen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @OhMECORe 

Indien je alleen gebruik maakt van TV Anywhere dan kun je hem gewoon opbergen, zal weinig ruimte in beslag nemen :)

Je kan ook kiezen voor de nieuwe T-Mobile TV App en via je T-Mobile thuis account ervoor kiezen om de STB terug te sturen.

Je kan bij T-Mobile je eigen VLAN capable router gebruiken met VLAN 300 voor internet, VoIP van T-Mobile werkt helaas niet op je eigen router.

Waqqas bedankt voor je reactie! Ik heb op Tweakers gezocht naar een VLAN 300 capabele modem/router maar die term kom ik nergens tegen. Kun je me wat wijzer maken wat dat betreft want ik wil wel mijn eigen modem/router gaan gebruiken. Overigens gebruik ik nu de tv-anywhere app op mijn Samsung TV, werkt prima.

Reputatie 7
Badge +15

@OhMECORe 

Heb je glasvezel of DSL?

Het moet dus gewoon een router zijn waarin je een vlan kan instellen zoals routers van Asus, TP-LINK, Netgear, Fritzbox en zo zijn er nog wel wat.

Ik heb DSL van t-mobile, ik ga weer naar Tweakers met jouw info. Nogmaals dank.