tv anywhere. afspelen mislukt. 414422

  • 16 May 2023
  • 11 reacties
  • 232 Bekeken

Ik heb de tv anywhere app op 2 (van de maximaal 4 apparaten) android tablets geïnstalleerd. Op een van tablet werkt alles goed. Op de andere tablet krijg ik de melding 'Afspelen mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (414422). Deze fout krijg ik alleen bij de commerciële zenders. Ned 1,2 en 3 evenals regionale zenders en BBC doen het wel goed

Wat heb ik gedaan:

Van alle apparaten de tv anywhere app verwijderd en deze opnieuw op 2 tablets geïnstalleerd.

Wie weet waar dit aan kan liggen.

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Cok117, leuk dat je van de TV Anywhere App gebruik maakt, ik zie je graag op al je schermen genieten! Ik ben vooral benieuwd om meer te weten te komen over de tablet die problemen geeft, namelijk:

  • Is het besturingssysteem van de tablet minstens iOS versie 10 of hoger of android versie 5 of hoger?
  • Welk merk is de tablet?
  • Welk type is de tablet?

Ik haal graag de onderste steen voor je boven! 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Cok117, leuk dat je van de TV Anywhere App gebruik maakt, ik zie je graag op al je schermen genieten! Ik ben vooral benieuwd om meer te weten te komen over de tablet die problemen geeft, namelijk:

  • Is het besturingssysteem van de tablet minstens iOS versie 10 of hoger of android versie 5 of hoger?
  • Welk merk is de tablet?
  • Welk type is de tablet?

Ik haal graag de onderste steen voor je boven! 🙂

Bedankt voor je reactie.

Tablet = Lenovo YT-705F

Android versie 10

Zoals gemeld. De app werkt wel bij niet commerciële zenders. Ook aantal geïnstalleerde apps in binnen het maximum.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Cok117,

Er lijkt iets niet goed te gaan met gecodeerde zenders. Zou je de app DRM Info kunnen installeren en screenshots daarvan kunnen plaatsen? De precieze eisen ken ik niet, maar misschien kan een moderator zo achterhalen of de tablet aan de eisen voldoet.

 

 

Sorry. Bovenstaande afbeeldingen zijn van verkeerd apparaat. 

 

Reputatie 7
Badge +6

@Cok117 Voor zover ik het kan beoordelen ziet het er goed uit. Wellicht kan @Cal of een van de andere moderators controleren of het zo zou moeten werken.

Ik heb dezelfde tablet en krijg het ook niet werkend. In het begin veel contact gehad met klantenservice maar tot nu toe geen resultaat. Ik ben benieuwd of het jou wel gelukt is?

Nee. Nog een keer een factory reset gedaan zonder resultaat.

Hier hetzelfde probleem met de zelfde tablet. Ooit ooit heel lang geleden had ik een zelfde probleem met een andere tablet van Lenovo en kon toen iets veranderen in de bron code van Android/google.

Gebruik nu maar m'n telefoon voor deze zenders minder prettig maar ach, het hoort erbij denk ik dan maar

Reageer