Beantwoord

TV Anywhere app geeft op diverse zenders "afspelen mislukt"


Reputatie 2

@Lisa 

Hallo Lisa,

Hoop dat je mij kunt helpen met het volgende.

Ik heb sinds gisteren mijn tv-box met harddisk opgezegd en wil ipv de tv-box de Tv-anywhere app op een Android-box gaan gebruiken. Ik heb daarop android 10 staan en de van de Tv-anywhere app is de laatste versie geïnstalleerd via de Google Playstore. De app werkt ook goed, Maar………..er zijn zenders die de volgende melding geven “Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (414590)”. Enkele voorbeelden zijn dat alle RTL zenders en SBS, Net5, etc niet werken en Bijv Discovery en Discovery ID en TLC werken wel om er een paar te noemen. Wat kan het probleem zijn? Ik heb mijn tv-box weggedaan, omdat ik de Tv-anywhere app wilde gaan gebruiken.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 May 2022, 00:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stefanovitch 

Heb je dezelfde problemen met de tv Anywhere app ook op een andere apparaat en heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Misschien is de T-Mobile TV app ook een optie voor je.

Reputatie 2

Hallo @Stefanovitch 

Heb je dezelfde problemen met de tv Anywhere app ook op een andere apparaat en heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Misschien is de T-Mobile TV app ook een optie voor je.

Op al mijn mobiele apparaten en windows pc werkt het perfect, alleen de android box niet.

Ja ik heb de app al gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd.

Het heeft geen effect.

 

Mvgr, Stefan

 

Reputatie 7
Badge +15

@Stefanovitch

Welke android versie staat er op de mediaspeler? Wellicht eens kijken of een fabrieksreset helpt?

Reputatie 2

Zoals in mijn originele bericht staat Android 10, denk je dat dit helpt? Want ik moet alles dan opnieuw instellen 

Reputatie 7
Badge +15

@Stefanovitch

Ah sorry dat had ik niet gezien, je kunt het proberen indien het makkelijk gaat met opnieuw instellen, als het veel werk is dan kun je dat beter niet doen, misschien dat een andere tip van iemand helpt.

Zie je de T-Mobile TV app in de store? Die kan je ook gebruiken.

Reputatie 2

Das waar, ik ga het gewoon proberen. Baat het niet schaadt het niet. ik laat je iets weten.

Reputatie 2

@Waqqas 

Excuus ik heb android 11,

android kastje gereset en opnieuw Tv anywhere geïnstalleerd zonder succes. krijg weer dezelfde melding.

Wat nu

Reputatie 7
Badge +15

@Stefanovitch 

De T-Mobile TV app die zie je niet? Die kan je ook gebruiken om zonder decoder tv te kijken, android 8 is vereist daarvoor op een mediaspeler dus daar voldoe je wel aan.

Reputatie 2

Alleen de tv anywhere app en de buitenlandse apps

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Stefanovitch meer informatie over of jouw apparaat geschikt is voor onze app vind je in dit topic: Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community. Zou je willen checken of jouw apparaat hieraan voldoet? Ook ben ik benieuwd welke Android box je exact hebt, dan kunnen we je hier beter bij helpen.

Reputatie 2

Ik heb een Android-box met android 11 erop. Geen specifieke android-tv box

Reputatie 7
Badge +8

@Stefanovitch Check. Weet je toevallig wel van wat voor merk jouw box is? Want in principe zou je met Android 11 op de mediaplayer de T-Mobile TV app wel moeten vinden. Verder kan het eventueel ook liggen aan welke taal je hebt ingesteld. Staat jouw Google Playstore eventueel op een andere taal dan Nederlands? Zou je deze in dat geval op Nederlands willen zetten?

Wil je voor de zekerheid anders ook een foto sturen van de app die je ziet in de Play Store? Dan kan ik voor je kijken of dit de juiste app is. 

 

 

Reputatie 2

geen idee hij komt van Ali,maar dat van die taal zal ik eens checken. Taal playstore staat op engels idd. zie foto voor zichtbare app.

ei

Reputatie 2

Hallo Allemaal,

Ik ga stoppen met dat android kastje, het helpt niet.

Hen een PC gemaakt voor bij de TV en daar kan ik alles mee zonder een hoop trammelant.

Als ik daar issues tegenlom zal ik daar een nieuw topic over maken.

Vriendelijk bedankt voor alle hulp.

Gr Stefanovitch

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stefanovitch 

Je ziet de T-Mobile TV app niet omdat de mediaspeler van AliExpress is, mediaspelers van AliExpress worden meestal gewoon gezien als telefoon.