Beantwoord

TV Anywhere App hapert

  • 25 April 2022
  • 7 reacties
  • 815 Bekeken

Reputatie 2

Sinds de laatste update hapert de tv anywhere-app. Na een paar seconden/minuten hangt het beeld, na een poosje gaat het dan weer verder om vervolgens wederom telkens te hangen. Kan er dus al een week niks meer mee. Heb gekeken bij de App recensies in de playstore, en zo te zien heb ik er niet alleen last van. Slechte zaak dat hier niet direct werk van gemaakt wordt. Ik zou zeggen meteen de laatste update ongedaan maken. En een email met uitleg naar de klanten zou netjes zijn. App al een keer verwijderd en opnieuw opgehaald, maar het probleem blijft.

Hopelijk wordt dit snel verholpen.

Groet,

Ray

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 25 April 2022, 22:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @RayEnAng 

TMT is zich bewust van het probleem en ze zijn druk doende om het op te lossen.

Lees hier meer en blijf op de hoogte, hopelijk is het snel opgelost

MVG.

Reputatie 2

Goedenavond @RayEnAng 

TMT is zich bewust van het probleem en ze zijn druk doende om het op te lossen.

Lees hier meer en blijf op de hoogte, hopelijk is het snel opgelost

MVG.

Nu is het niet alleen meer de App die vast loopt, maar bij een aantal zenders gebeurt het nu ook op de decoder… Tevens bij een aantal zender loopt het geluid niet synchroon met het beeld.

 

 

 

Reputatie 2

Al met al, begint het een beetje te irriteren. 

Hier loopt de tv app op een recent samsung tablet regelmatig vast, en sinds kort ook dat NPO 2 vastloopt op een Amino 610x, de overige zenders werken wel. Dit allemaal al een paar weken zeker

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @RayEnAng, bedankt voor je melding! Zou je deze ook willen delen in het topic die @CrisTien heeft gedeeld? We kunnen dit dan meenemen in het onderzoek. Leg gelijk in één keer uit waar je last van hebt en via welke apparaten. Ontzettend bedankt!

Reputatie 2

Goedenavond @RayEnAng 

TMT is zich bewust van het probleem en ze zijn druk doende om het op te lossen.

Lees hier meer en blijf op de hoogte, hopelijk is het snel opgelost

MVG.

Probleem is nog steeds niet verholpen, en ik heb er ook niks meer over vernomen… Wat is de status? TV anywhere hangt, en alle zenders freezen ook telkens op de decoder . nu al bijna een maand! Ik neem aan dat het tv-pakket ook voor een maand in mindering wordt gebracht op de rekening? 

Reputatie 7

Hoi @RayEnAng,

Thanks voor je bericht! We zijn nog hard bezig met het vinden van oorzaak en oplossing. Via het topic wat hier eerder is gedeeld, houden we je op de hoogte. We gaan er alles aan doen om het euvel zo snel mogelijk op te lossen!