TV Anywhere app laad geen zenders

  • 22 February 2023
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Al ruim twee jaar, zowel op mijn Google Pixel 4 als mijn Samsung Tab A7, heb ik altijd moeite met opstarten van de T-mobile anywhere app.

Wanneer ik naar TV-Guide ga, en dan op All Channels click, zie ik vaak een leeg zwart scherm met de volgende melding: No data available. Please try again later.

Ik moet dan meestal een paar keer refreshen, of de app opnieuw opstarten voordat ik eindelijk de lijst met zenders krijg. Uitermate irritant. Ik hoop dat dit in de volgende update wordt verholpen, maar volgens mij is er al bijna een jaar geen nieuwe update voorbijgekomen. Ik heb de laatste versie A.2.4.6
 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tissink90, goed dat je dit aankaart! Ik help je hier graag mee. Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Hebben de Galaxy Tab en je Google pixel de laatste firmware updates? Ervaar je dit ook op een apparaat dat bekabeld is verbonden (zoals een laptop of desktop)? Ik hoor graag van je terug!

Ja ik heb wel 100 keer de app opnieuw geinstalleerd, en mijn devices hebben ook de laatste firmware.
Verder kan ik niet checken of het lukt wanneer mijn laptop bekabeld is verbonden. Ik heb namelijk alleen een werklaptop, en daar werkt T-Mobile niet op.

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je reactie @Tissink90! Apart dat je hetzelfde probleem op twee apparaten ervaart. Zou je toch eens de webversie van TV Anywhere willen testen, door via een browser naar deze website te gaan? Ook hier kun je inloggen met jouw TV Klantnummer en Pincode. Ik ben benieuwd of je hier ook dit probleem ervaart, of dit vlekkeloos werkt. Wil je mij sowieso laten weten welke Android versies er op jouw Tab en Pixel staan? Dankjewel voor de moeite!

Dank voor je reactie @Tissink90! Apart dat je hetzelfde probleem op twee apparaten ervaart. Zou je toch eens de webversie van TV Anywhere willen testen, door via een browser naar deze website te gaan? Ook hier kun je inloggen met jouw TV Klantnummer en Pincode. Ik ben benieuwd of je hier ook dit probleem ervaart, of dit vlekkeloos werkt. Wil je mij sowieso laten weten welke Android versies er op jouw Tab en Pixel staan? Dankjewel voor de moeite!

Dat lijkt goed te gaan op mijn laptop!

Mijn Google Pixel 4 heeft android 13
Mijn Samsung Tab A7 heeft android 12

Dank voor je reactie @Tissink90! Apart dat je hetzelfde probleem op twee apparaten ervaart. Zou je toch eens de webversie van TV Anywhere willen testen, door via een browser naar deze website te gaan? Ook hier kun je inloggen met jouw TV Klantnummer en Pincode. Ik ben benieuwd of je hier ook dit probleem ervaart, of dit vlekkeloos werkt. Wil je mij sowieso laten weten welke Android versies er op jouw Tab en Pixel staan? Dankjewel voor de moeite!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tissink90, bedankt voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan voor je aan de slag. Er wordt contact met je opgezocht wanneer hier meer over bekend is. 

Reageer