Beantwoord

tv anywhere app op iOS werkt niet.

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar weken werkt de app niet meer. Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd. Heeft niet geholpen. Geeft aan kan niet afspelen neem contact op met klantenservice. Code 314022. 
 

Gr Leon 

icon

Beste antwoord door Lisa 18 May 2022, 09:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 1

Hoi Lisa!

Het betreft één iPhone 12 Pro. Draait momenteel op iOS 15.5. 
 

Ik heb het de afgelopen thuis geprobeerd via de WiFi en dat werkte niet. Ik heb het net via 4G geprobeerd op een andere locatie als thuis en nu deed hij het wel. Ik ga het vanmiddag thuis nog even proberen via de WiFi. Kijken of hij het dan ook nog doet. 
 

gr Leon 

Reputatie 7

Hi @Deneman, hier word ik helemaal blij van! Dankjewel voor deze fijne update. Super dat het weer goed werkt. Dit ga ik ook aangeven bij onze technische dienst. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag! 😁

Reputatie 7

Hi @Deneman, heel goed dat je dit hier laat weten! Momenteel ervaren enkele andere klanten ook deze foutmelding. Graag voeg ik je dan ook toe aan het onderzoek dat hier momenteel voor loopt. Kun je nog aangeven of je last hebt van meerdere iPhones die deze melding geven? Daarnaast wil ik aan je vragen welk toestel jij precies hebt en welke iOS versie deze heeft. Als je hierop terug kan komen, dan zou dat perfect zijn. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen, excuses voor het ongemak! 💪

Reputatie 7

Hi @Deneman, merci voor de vliegensvlugge aanvulling! Ik heb direct het verzoek ingeschoten voor onze technische dienst, zodat je toegevoegd kan worden aan het onderzoek. De komende tijd houd ik dit goed voor je in de gaten, zodat ik alle updates hierover met je kan delen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Super als je vanmiddag nog eens wilt testen of het via de wifi werkt! 

Reputatie 1

Hoi Lisa!

 

Ik heb het thuis weer even geprobeerd via de WiFi en verbazingwekkend genoeg doet hij het weer. Weken deed de app het niet en ineens weer wel. Geen idee hoe dat komt? Maar gelukkig werkt het allemaal weer. 
 

Fijne dag. Gr Leon