Beantwoord

TV anywhere app werkt niet

  • 15 December 2017
  • 22 reacties
  • 1290 Bekeken

het werkt niet? De app accepteert het klantnummer in combi met de pincode niet?
Graag reactie
icon

Beste antwoord door Sander 17 December 2017, 19:26

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Hallo Siemen van der Meulen,

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen.
Probeer je een settopbox in gebruik te nemen en krijg je een foutmelding ?
Dit komt wel eens voor bij een settopbox met harddisk recorder. T-Mobile kan dit dan op afstand oplossen. (zolang je de box aangesloten laat.)
of wil je de T-Mobile TVAnywhere app te gebruiken op een mobiel apparaat ?
Dan moet je een WiFi verbinding hebben op het T-Mobile Thuis netwerk
Hallo Hidden.nld,

Dank voor je reactie, het laatste is idd wat ik probeer te doen, gewoon thuis, via wifi tv kijken op mijn iPhone.
Zou toch moeten kunnen?
Reputatie 7
Dat zou moeten lukken ja.
Zou je het eens kunnen proberen je mobiele data uit te zetten ? zo weet je zeker dat de wifi gebruikt word.

Ik ben bang dat je even moet wachten op een moderator van T-Mobile die even kan kijken wat er precies mis gaat.
Ja, dank, dat denk ik ook
Reputatie 7
Hoi Siemen van der Meulen,

Die app zou natuurlijk gewoon moeten werken. In dit topic over de TV app staan alle mogelijke problemen die je kunt hebben met de app. Kun je die punten eens nalopen? Kom je er niet uit, dan help ik je hier graag verder!

Zeer slechte Wi-Fi al een paar dagen 

Alles geprobeerd stekkers eruit etc. Werkt soms helemaal niet 

Reputatie 7

Hey @kroon695,

Nou daar gaan we iets aan doen! Kun je mij beschrijven welke stappen je exact hebt doorlopen? Hoe meer we weten, hoe sneller we je te hulp kunnen schieten. Werkt je bekabelde verbinding wel naar behoren? Ook ben ik benieuwd of je langzame of wegvallende Wifi ervaart. In dit topic kun je heeeeel veel handige tips vinden waarmee je je Wifi signaal van een upgrade kunt voorzien. Vooral het switchen van een kanaal kan al veel schelen!

AppleTV app werkt niet goed meer. Sinds 2 weken is het niet meer mogelijk om de ‘onlangs bekeken’ zenders terug te kijken. Ik krijg zwarte schermen met onderin de juiste programmanaam. De tijd staat echter altijd op 02:00 uur. Als ik de zender vervolgens probeer te selecteren blijft hij zoeken, maar er komt niets. Het vreemde is dat als ik zenders bekeken heb op de TV Anywhere app op mijn iMac, deze vervolgens wel terugkomen in de lijst van ‘onlangs bekeken’ op de AppleTV. Deze kan ik vervolgens ook gewoon selecteren (evt. begin gemist) en bekijken. Vreemd. Het heeft dus tot 2 weken terug altijd perfect gewerkt, maar nu dus in een keer niet meer. Heeft dit te maken met de uitrol van het nieuwe platform?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sdg0499, goed dat je het aangeeft en welkom op de Community! 

Er zijn geen issues ontstaan met de AppleTV app wegens het uitrollen van ons nieuwe TV-platform. Je hebt de stappen vast al eens doorlopen, maar om alles uit te sluiten, wil ik je graag verzoeken onderstaande te checken:

Er lijkt iets mis te gaan in de koppeling tussen TV Anywhere en AppleTV. Het opnieuw installeren van de app zou dit moeten fixen. Laat me weten of dit werkt en anders kom ik er zo spoedig mogelijk op terug met extra hulptroepen! 💪😎

Dank voor je reactie @Jason. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd. Helaas zonder resultaat. :-( Ik kan nog steeds de zenders bekijken, begin gemist e.d., maar op een of andere manier houdt hij ze niet vast. Ze komen dus niet terug in “Onlangs bekeken”. Het verschil met vóór het opnieuw installeren van de app, is dat er nu totaal niets terug te vinden is in de lijst van “ Onlangs bekeken” als ik naar een zender gekeken heb. Hiervoor zag ik nog een zwart T-mobile scherm met de juiste titel van het programma en de tijd altijd op 02:00-02:00 uur. Vervolgens kon ik deze dan niet bekijken. Nu komt er dus geen enkel extra scherm in “Onlangs bekeken”. De zenders blijven wel terugkomen in de lijst op mijn AppleTV als ik TV AnyWhere op m’n iMac bekijk.

 

Reputatie 6

@sdg0499 Wij zijn erg blij met jouw bericht, mede hierdoor hebben wij dit probleem kunnen ontdekken. Dankjewel! Er zijn de afgelopen dagen enkele andere meldingen over binnengekomen, waardoor we dit hebben kunnen doorzetten naar de leverancier. Er wordt op het moment onderzocht wat de oorzaak is en hoe we dit het best kunnen oplossen. Mocht je het overigens leuk vinden: wij zoeken testers voor onze nieuwe TV Anywhere app op telefoon en tablet. Hou er rekening mee dat deze app in de testfase is en dus niet geheel zonder bugs zal zijn. Mocht je het leuk vinden, meer informatie vind je in dit topic.

Geen dank @Ginny. Daar is het forum uiteraard ook voor bedoeld. Ik hoop dat de leverancier hier wat mee kan en dat ze snel een oplossing vinden. Voor wat betreft het testen van de TV Anywhere app; ja graag! Ik had me onlangs al ingeschreven hiervoor maar heb helaas geen verdere informatie meer mogen ontvangen. Komt dat nog of is er wat misgegaan?

Reputatie 7
Badge

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie Onlangs bekeken is weer zichtbaar in de apps.

@Hans-Juriën Zojuist gecheckt, maar mijn hierboven beschreven probleem op m’n AppleTV is nog niet opgelost helaas. Blijf hetzelfde issue houden als eerder.Ik heb overigens niet de app opnieuw gedownload. Is dat noodzakelijk?

 

Reputatie 7
Badge

@sdg0499 op mijn iPhone en laptop werkt het weer. Wellicht kan je de Apple TV app even afsluiten (dubbelklik op home button en dan omhoog swipen) en opnieuw starten?

@Hans-Juriën Ik heb de app afgesloten zonder het gewenste resultaat. Vervolgens uitgelogd en opnieuw ingelogd zonder het gewenste resultaat en uiteindelijk de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder het gewenste resultaat helaas. 

Reputatie 7
Badge

@Hans-Juriën Ik heb de app afgesloten zonder het gewenste resultaat. Vervolgens uitgelogd en opnieuw ingelogd zonder het gewenste resultaat en uiteindelijk de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder het gewenste resultaat helaas. 

Ik heb dit ook even op Apple TV gecheckt. Ik zie onder het menu ‘TV Kijken’ bij mij ook een lijst van programma's staan onder ‘onlangs bekeken’. 

Het klopt @Hans-Juriën dat er inderdaad een lijst te zien is onder het menu “TV kijken”, echter geeft die lijst bij mij alleen de zendernaam aan (niet het programma) en staat de tijd zo goed als altijd op 02.00-02.00 uur. Als ik vervolgens klik op de specifieke zender, verschijnt het Apple zoeksymbool en deze blijft draaien maar er komt niets. Er kan dus op een of andere manier geen verbinding gelegd worden met de server lijkt het. Zie ook onderstaande screenshots:

 

Reputatie 7
Badge

@sdg0499 ik zie dit op mijn Apple TV ook, echter maar bij één of twee programma's. Deze worden wel goed weergegeven op iPhone en laptop. Ik heb gevraagd om hier nog naar te kijken. Dank voor het delen van de afbeeldingen!

Beste mensen,

Omdat er een nieuwe update is van tv anywhere app, had ik de oude app verwijderd van mijn ipad.Nu is mijn vraag ,hoe krijg ik de app weer terug op mijn ipad.? Misschien weet iemand raad?

Met vriendelijke groet,

H.van de Meent.

Reputatie 7
Badge +7

@Joseph48 ,

Welkom op de Community,dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee,indien nodig reageren zij vanzelf.

 

Je zou het even kunnen proberen via het volgende linkje: Genieten van het nieuwe TV Anywhere

Als dit niet de oplossing is kun je het hier melden en dan pakt waarschijnlijk een medewerker het vanzelf op

Mijn telefoon moest 2 weken geleden terug naar de fabriek. Sinds ik hem terug heb opent de app op mijn telefoon niet meer. Ik heb hem er vervolgens van af gegooid en hem er opnieuw opgezet maar nog steeds doet hij het niet. 

Reageer