Beantwoord

TV anywhere apparaten afmelden

  • 4 November 2019
  • 26 reacties
  • 2408 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,

wil graag alle apparaten afmelden die momenteel ingelogd staan op mijn tv anywhere. Had net gebeld met de klantenservice en die geven aan dat het niet mogelijk is, maar zag in de forum dat het handmatig wel kan en eerder gedaan is. Kan iemand mij helpen aub? Dankjewel.

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 15 November 2019, 12:53

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 6

Hoi@MarjanA 

 

Volgens dit topic, kan je alleen de apparaten afmelden door op afmelden te klikken op het apparaat zelf. 

@Glassertje  zie bovenstaande screenshot die ik heb genomen. Gaat om eenzelfde geval een jaar geleden en toen kon Brian het oplossen. Is toch sowieso echt super onhandig dat je geen apparaten kan afmelden?! Even serieus, als ik mijn toestel dus verlies, sta ik daar voor altijd op ingelogd en kan ik niet een apparaat toevoegen???? ….tmobile moet hier misschien beter over nadenken. 

Reputatie 6

@MarjanA Ben het volledig met je eens.  Een resetknop zou wel wenselijk zijn. Beste kan je op een bericht van webcare wachten.

 

Al moet ik zeggen dat ik bij de interactieve tv van KPN dit ook nergens heb gezien. Heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht.

Ja op Netflix heb je bijvoorbeeld de optie je wachtwoord te wijzigen en dan worden alle apparaten afgemeld en kan er weer ingelogd worden met het nieuwe wachtwoord. Ik vroeg aan de klantenservice om mijn tv pin te wijzigen, maar dat kon ook niet….je kan dus alleen inloggen en dan hopen dat je je toestel niet verliest! :) 

Reputatie 7

Hi @MarjanA, inmiddels hebben we via privébericht contact gehad. Op dit moment is het eindelijk mogelijk om uit te loggen via het apparaat waarmee je je ook aangemeld hebt. Ik verwacht niet dat hier op korte termijn een aanpassing in gaat komen  maar dit staat op de lijst bij onze developers!

Goedendag,

 

ik loop tegen hetzelfde probleem aan, ik was me niet bewust van de limiet van 10 apparaten, en dat er afgemeld moest worden voordat een apparaat buiten gebruik genomen werd.
Dus ik heb inmiddels meerdere oude telefoons en chromecasts die een plekje innemen in de limiet van apparaten, terwijl ik er geen toegang meer tot heb.

@Brian zouden jullie aub ook bij mij het lijstje apparaten kunnen resetten? En het zou heel fijn zijn als de optie komt dat we dit zelf zouden kunnen triggeren, zoals bij eigenlijk alle andere soortgelijke diensten waar apparaten gekoppeld zijn (Google, Amazon, Netflix, bank-apps)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dakova, je kunt tegenwoordig zelf losse apparaten afmelden zodat je weer met andere apparaten in kunt loggen! 😊

Hoe dit in zijn werking gaat, kun je in de volgende screenshots zien:

 

 

 

 

Lukt het zo om de “oude” ingelogde telefoons en Chromecast af te melden? Zo niet, let me know, dan pak ik het zo snel mogelijk verder voor je op!

@Jason dankjewel voor de hulp, betreffende scherm heb ik reeds doorlopen, maar daarmee kan ik helaas niet de oude telefoons afmelden. Alleen de chromecasts worden getoond, en ik kan dus hoogstens 1 ter vervanging kiezen, maar aangezien we van verschillende telefoons uit het huishouden willen kunnen casten krijgen we dan telkens op iedere telefoon weer opnieuw de melding als daarvoor een ander toestel iets gecast heeft.

De oude telefoons weggooien uit de lijst zou daarom zeer wenselijk zijn.

Reputatie 7
Badge +16

 @dakova Je kunt inderdaad maar één apparaat tegelijk ontkoppelen, maar ik heb wellicht een betere optie omdat in die lijst de mobiele telefoons niet naar voren komen - het is slechts een workaround, de optie om alles in één keer uit te loggen is nog niet ingebouwd.

Op het moment dat er teveel apparaten zijn aangesloten, krijg je de melding “Failed to connect to XXX because the number of connected evices had reached the upper limit of your TV-account”  Als je op ‘ok’ klikt, krjig je alle aangemelde devices zichtbaar. Hier kun je kiezen om een apparaat los te koppelen. Versimpeld gezegd: Wanneer jij dus een nieuw apparaat wilt koppelen en je hebt er al teveel gekoppeld dan krijg je de keuze om één apparaat te ontkoppelen zodat het nieuwe apparaat gekoppeld kan worden. 

Dit is wellicht niet hélemaal wat jij zoekt, maar wellicht dat je hier al meer mee vooruit kunt! 

@Jason het probleem is dus dat ik dit scherm iedere keer opnieuw krijg als ik “om de beurt” van de ene dan wel de andere telefoon begin met casten, omdat ik al aan de limiet zit.

Als de huidige lijst gereset kan worden door de klantenservice zou dat voor mij een voorlopige/snelle oplossing zijn. (tot de feature van zelf alles kunnen uitloggen is ingebouwd). Dus als je dat voor mij zou kunnen doen, heel graag.

Reputatie 7

Hi @dakova, dankjewel voor de snelle terugkoppeling! Ik heb direct een collega aan de mouw getrokken om dit handmatig voor jou in orde te maken. Ik zal jou na het weekend een seintje geven, zodra hij dit voor jou heeft gefixt. Voor nu wil ik jou een heel fijn weekend wensen! 😁

Reputatie 7

Hi @dakova, zoals ik eerderaangaf zou ik jou een seintje geven als mijn collega dit handmatig voor jou in orde heeft gemaakt! Zojuist heb ik te horen gekregen dat de huidige apparaten van TV Anywhere af zijn gehaald. Laat jij het weten of jouw probleem zo is verholpen? Ik hoor het graag!

 

@Lisa Ik zie dat het inderdaad is gelukt! dankjewel :-) 

Reputatie 7

Hi @dakova, super om te horen! 🎈

Heel graag gedaan en maak er een hele fijne dag van.

Zelfde probleem. Te veel chromecasts. Wil ze best allemaal afmelden en op nieuw beginnen maar hoe meld ik ze allemaal tegelijk af!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @javink1389, de optie om alles in één keer uit te loggen - zoals bijvoorbeeld bij veel streamingsdiensten het geval is - is nog niet ingebouwd. Ik herhaal mijn eerdere bericht van anderhalf jaar geleden:

“Je kunt inderdaad maar één apparaat tegelijk ontkoppelen, maar ik heb wellicht een betere optie omdat in die lijst de mobiele telefoons niet naar voren komen - het is slechts een workaround, de optie om alles in één keer uit te loggen is nog niet ingebouwd.

Op het moment dat er teveel apparaten zijn aangesloten, krijg je de melding “Failed to connect to XXX because the number of connected evices had reached the upper limit of your TV-account”  Als je op ‘ok’ klikt, krjig je alle aangemelde devices zichtbaar. Hier kun je kiezen om een apparaat los te koppelen. Versimpeld gezegd: Wanneer jij dus een nieuw apparaat wilt koppelen en je hebt er al teveel gekoppeld dan krijg je de keuze om één apparaat te ontkoppelen zodat het nieuwe apparaat gekoppeld kan worden.”

Hopelijk lukt het je hiermee. Zo niet, laat het weten, dan pakken we het samen verder op.

Dank. Dit werkt maar is Niet ideaal want systeem herkend in mijn geval niet de Google naam van de Chromecast dus blijf je soms vervangen 

Heb de lijst met apparaten geschoond via my t-mobile (er stonden ca 10 entries in), maar kan nu niet meer op tv-anywhere aanloggen met telefoon en (windows) laptop.  Krijg telkens melding “Maximaal aantal apparaten bereikt. Je moet eerst een apparaat vervangen en daarna opnieuw inloggen".  Maar… de lijst is leeg en ik kan geen apparaat selecteren..  

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RK2023, dat moet snel op te lossen zijn! Ik ben meteen in je abonnement gedoken en het lijkt erop dat je op dit moment ten minste één apparaat weer hebt weten te verbinden, is het je inmiddels gelukt? Zo niet, dan raad ik je aan om het apparatenoverzicht te bekijken via je My T-Mobile Thuis omgeving. Je vindt het overzicht via Instellingen → Televisie → TV Anywhere → Overzicht apparaten.

Ik verwacht dat je hiermee weer snel op elk scherm dat je maar wenst kan genieten! 🙂

Hoi @RK2023, dat moet snel op te lossen zijn! Ik ben meteen in je abonnement gedoken en het lijkt erop dat je op dit moment ten minste één apparaat weer hebt weten te verbinden, is het je inmiddels gelukt? Zo niet, dan raad ik je aan om het apparatenoverzicht te bekijken via je My T-Mobile Thuis omgeving. Je vindt het overzicht via Instellingen → Televisie → TV Anywhere → Overzicht apparaten.

Ik verwacht dat je hiermee weer snel op elk scherm dat je maar wenst kan genieten! 🙂

Hi Cal.  Het apparaat dat er staat is de app op mijn TV - deze was de enige die ik had laten staan omdat ik het apparaat herkende.  De app op de TV werkt (gelukkig) nog.  Maar ik heb nog steeds het probleem op mijn laptop en telefoon.  Zodra ik mijn tv-klantnr en PIN invul krijg ik op laptop & telefoon de opmerking dat limiet voor apparaten is bereikt, en ik een apparaat moet vervangen, maar de lijst die daarna komt (na OK) is leeg (staat ook mijn TV niet op)… en loop ik “vast”.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RK2023, ik heb het zelf ook geprobeerd met je inloggegevens. Ook ik kan niet verder door klikken. Ik heb het doorgezet naar onze techneuten, ik wacht hun antwoord af. Ik kom hierover bij je terug! 

loop ook tegen hetzelde probleem aan maar dan op de pc,hier krijg ik alleen foutcodes en al log ik uit en opnieuw inloggen dan doet hij het nog steeds niet.Op me telefoon al uitgelogd en mijn tablet en nog werkt het niet.Pc helemaal geleegd en opnieuw gestart en nog steedskan ik niet tv kijken.Vind het wel heel erg irri worden zo….bah…..na 3 jaar dus nog steeds geen oplossing hiervoor...nu voor nood maar terug naar de tablet wat niet fijn is op dit moment

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Marc1965, ik help je graag verder! 😊 Krijg je verschillende foutcodes en zou je de foutcodes willen sturen? Groetjes, Ishana

op dit moment is jet 632196

oke weet al wat het probleem was denk ik...Norton Secure vp stond aan ipv een normale internet verbinding...kan nu ineens zonder problemen inloggen.

Reageer