Beantwoord

tv anywhere / Apple tv geluid

  • 18 February 2021
  • 10 reacties
  • 301 Bekeken

Hoe kan het dat alle apps op Apple TV naar een sonos te sturen zijn. Via AirPlay behalve het geluid van de tv anywhere app ?

icon

Beste antwoord door Lisa 26 February 2021, 13:30

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hoi @michielraben ,

Dat ga ik graag met je na. Is het nog niet gelukt na het volgen van de stappen op onze website? (link is klikbaar). Ook het opnieuw installeren van de app kan enorm helpen. Wil het na deze stappen lukken? Laat het ons weten!

Goedemorgen @Boris ,

 

tv anywhere heb ik opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. De versie van Apple TV is ios14,4 dus daar kan t helaas ook niet aan liggen. Heb 2 Apple TV/s en bijde hebben het probleem.

tv kijken kan gewoon maar het streamen van de audio via AirPlay werkt gewoon niet bij de tv anywhere app.

Netflix/Videoland/YouTube/ screen mirror werken wel op deze manier. 

ik ben benieuwd wat het probleem is.

 

groet, Michiel raben

Reputatie 7

Hi @michielraben, dankjewel voor de heads up! Ik had graag gehoord dat het wel had gewerkt, maar ik ga je uiteraard hierbij verder helpen. Ik ga hier dieper induiken en kom hier dan ook op een later moment bij je op terug.

Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan vooral! 😊

Reputatie 7

Hi @michielraben, zoals beloofd ben ik er direct voor je achteraan gegaan! Om maar met het goede nieuws te beginnen: ik heb hét antwoord voor je! Op dit moment wordt het doorgeven van het geluid/het selecteren van de geluidsbron via Airplay op de Sonos inderdaad niet ondersteund. We zijn de mogelijkheden hiervoor aan het onderzoeken maar het is niet zeker of deze mogelijkheid er komt. Mocht dit in de toekomst toch het geval zijn dan hoor je dit zeker van ons! Hopelijk geniet jij alsnog net zoveel van TV Anywhere als van de andere Apps! 🎉

 

 

Terugkomend op de AirPlay, Is er al wat meer bekend of dit er nog komt of is hier geen zicht op nog ?

Reputatie 7

Hi @michielraben, hartstikke goed dat je hier opnieuw de aandacht voor vraagt! Ik ga dit graag weer voor je navragen om te zien of er hier ontwikkelingen op zijn geweest. Zodra ik een reactie binnenkrijg, dan laat ik dat aan je weten. 

Reputatie 7

Hi @michielraben, zojuist heb ik een terugkoppeling van mijn collega gekregen! Ik had je het liefste een andere reactie gegeven, maar ik ben graag open en eerlijk tegen je. Er zijn geen ontwikkelingen op dit vlak jammer genoeg - sorry. 

Hi, elke streaming dienst die wij hebben, ondersteund Sonos (of externe speakers). Netflix, Disney, Youtube, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, zelfs f-ing NPO. De TV anywhere app is al niet best (storingen, bugs, traag), maar het is helemaal armoedig te noemen dat T-Mobile als ENIGE dit niet ondersteund. Ff hoger op de backlog jongens. Zo moeilijk kan het niet zijn.

Als er geen “ontwikkelingen op dit vlak zijn”, betekent dat het ofwel op de backlog staat, maar de devs. (of PO) niet in staat zijn om aan te geven wanneer dit opgeleverd gaat worden, ofwel het helemaal niet op de backlog staat. In beide gevallen amateuristisch voor een bedrijf als T- Mobile.

@Lisa whats the deal? Optie 1 of optie 2?

Reputatie 7

Hi @B.D., dankjewel voor de heldere uitleg! Ik had graag een andere ervaring gelezen, dus heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Mijn collega's zijn achter de schermen altijd beter om onze dienten/Apps te verbeteren. Ik heb (nog) niet gehoord dat er binnenkort een concrete update voor TV Anywhere aan komt. Ik wil er dan ook voor zorgen dat de issues die jij aanstipt heel snel gaan verdwijnen. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En kun je uitleggen welke bugs jij ervaart? Dan ga ik daar voor je achteraan. 

Sorry, maar dit is een beetje neerbuigend. Je kunt wel blijven vragen of we de app opnieuw installeren, maar het werkt gewoon niet. Alle andere apps houden zich netjes aan AirPlay uitvoer, behalve de T-Mobile app. Dat is een aanzienlijke bug. Ik heb via de App Store hier ook melding van gemaakt bij Apple, want ik vermoed dat dit tegen de policies van TVOS in is. Het zou jullie sieren dit sneller op te lossen. Nu kun je niet je HomePods gebruiken als speakers bij je TV. 

Reageer