Beantwoord

TV Anywhere blijft laden maar geeft geen beeld


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

TV Anywhere blijft laden na selecteren programma maar geeft geen beeld op iOS / Chrome. Live tv via TV Anywhere geeft zelfde issue. Werkt ook niet via Safari. 

 

Doet het wel op mijn Android telefoon via App.

 

 

Zou fijn zijn als actuele storingen duidelijker zichtbaar zijn op de community. Bijv. als vast topic meteen na inloggen.

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 2 June 2021, 11:02

Bekijk origineel

19 reacties

Jij ook een fijne dag!

Reputatie 7

Hi @larsekering, wat een top nieuws! Daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen, juist goed dat je gelijk aan de bel trok. Dankjewel voor deze leuke update! Mocht je nog andere vragen hebben of issues waar ik bij kan helpen, schroom dan niet om om hulp te vragen. Maak er een mooie dag van! 😁

Hi Lisa,

mij heb zojuist een update gedaan van mijn iOS naar 15.2.1, die beschikbaar kwam toen ik vanmiddag dit checkte.

De app werkt weer !

is dus opgelost.

sorry voor de moeite.

Helemaal goed.

dank zover!

Reputatie 7

Kijk, helemaal super @larsekering! Ik heb gelijk het verzoek ingeschoten en blijf dit de komende dagen goed in de gaten houden. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Zodra er iets uitrolt, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga duimen dat ik je snel kan verblijden met een update! ✨

Modelnummer MGJK3ZD/A

Hoi Lisa,

ik kijk via een iPhone 12 met iOS 15.1.1

 

Reputatie 7

Hi @larsekering, thanks voor de vliegensvlugge terugkoppeling! Heel fijn dat je dit zowel op de wifi als via de mobiele data hebt getest. Ik dien dan ook heel graag een verzoek voor je in bij onze technische dienst. Als jij terug kan komen op het volgende, dan ga ik voor je aan de slag:

  • Op wat voor apparaat kijk je (Voorbeeld: iPhone [X] (vergeet versienummer / toevoeging niet) of Samsung Galaxy S7, Lenovo Tab, HTC one)? 
  • Welke iOS of Android versie heb je?

Ik hoor het graag van je, zodat dit zo snel mogelijk gefixt kan worden! 

Hi Lisa,

ik probeer het zowel via WiFi alsook via mobiele data. Ik heb 5G via T-Mobile unlimited.

beeld kwaliteit staat op auto en maakt geen verschil.

Ik zie drie balletjes draaien en na verloop van tijd de melding:

“Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met klantenservice. (314022)”

Reputatie 7

Hi @larsekering, heel goed dat je dit aangeeft en wat balen dat je dit ervaart! Top om te weten dat je de App al hebt geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren. Kan je aangeven op welk netwerk je dit issue ervaart? Op de wifi van T-Mobile Thuis of op het mobiele netwerk? 

Wanneer streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Graag wil ik dan ook controleren of het wel werkt als jij dit uitzet. Dit doe je als volgt:

  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan je de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Is het iets anders, dan mag je 'Auto' selecteren en de App opnieuw opstarten. Kan je hiermee uit de voeten? Als je mij hier een korte update op kan geven, dan ga ik graag verder voor je aan de slag. Fingers crossed dat dit het probleem oplost! 🤞

Hi, de tv anywhere app geeft geen beeld.

blijft maar laden en geeft dan foutcode 314022.

heb de app al 2x opnieuw geïnstalleerd, helpt niet.

had hetzelfde probleem enige tijd geleden.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EuanS, kan het zijn dat jij verouderde browserversies gebruikt? Sinds 31 mei wordt T-Mobile TV (via TV Anywhere) niet meer volledig ondersteund op verouderde browser versies van Chrome. Bovendien kun je op verouderde versies van andere browsers ook geen TV Anywhere meer kijken. Daarom rest ons dan ook één vraag: willen jullie ervoor zorgen dat jullie de browser versie updaten? Benieuwd wat de juiste versies zijn? Check het hieronder!

De Chrome versie moet als volgt zijn: 89.x.x.x of nieuwer. → Vanaf 31 mei (nu geldt nog 59+)

Om TV te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internetbrowsers nodig: Google Chrome (versie 59+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

Reputatie 7
Badge +1

Werkt hier wel, met chrome op de laptop

ik heb hetzelfde probleem. Werkt wel op mijn telefoon maar op mijn laptop niet. Ik heb het geprobeerd met zowel edge als chrome.

 

Er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?

Bedankt alles werkt weer naar behoren!

Reputatie 7
Badge +1

@Hans-Juriën  Hier werkt het weer als vanouds, dank voor het verhelpen

Reputatie 7
Badge

Er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?

Ik ervaar het zelfde, meerdere browsers geprobeerd ook

Reputatie 7
Badge +1

Hier werkt hij ook niet op de laptop sinds gisteren, wel op de iPhone

Reageer