Beantwoord

TV Anywhere crasht bij opstarten na update

  • 10 October 2021
  • 8 reacties
  • 193 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de lancering van de vernieuwingen aan T-Mobile TV op 28-09-2021 werkt de Android app TV Anywhere niet meer. Start gewoon niet op.

Opnieuw installeren en cache verwijderen helpt ook niet. De recente reviews in Google Play Store beamen dit verhaal ook, dus ik ben niet alleen.

Daarom drie vragen:

1. Waarom hoor/zie/lees ik hier niets over onder Actuele Storingen?

2. Wanneer wordt het opgelost?

3. Krijgen we korting op een aankomende factuur? We betalen voor deze dienst en hij wordt nu al twee weken niet geleverd.

 

Kleine greep uit de play store... hier komt geen einde aan:

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 15 October 2021, 13:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
Badge

Sinds de lancering van de vernieuwingen aan T-Mobile TV op 28-09-2021 werkt de Android app TV Anywhere niet meer. Start gewoon niet op.

Opnieuw installeren en cache verwijderen helpt ook niet. De recente reviews in Google Play Store beamen dit verhaal ook, dus ik ben niet alleen.

Daarom drie vragen:

1. Waarom hoor/zie/lees ik hier niets over onder Actuele Storingen?

2. Wanneer wordt het opgelost?

3. Krijgen we korting op een aankomende factuur? We betalen voor deze dienst en hij wordt nu al twee weken niet geleverd.

 

Kleine greep uit de play store... hier komt geen einde aan:

 

Er heeft al iemand eerder over gepost idd, versie 2.4 werkt helemaal niet. Ik las het toen ik nog op 2.3.x zat en dus ook niet geupdate toen bij mij en paar dagen later de update klaar stond (uiteindelijk heeft de Playstore het voor elkaar gekregen dat ie hem wel geupdate heeft dus ik zit nu ook met die versie. Gebruikte het zelf toch zo goed als niet dus maar meteen eraf gegooid ook ...)

Hier is het algemene TV Anywhere topic overigens (waar de andere post over versie 2.4 stond zie ik zo gauw niet)

Oja, voor deze dienst betaal je niet is vlgns mij het officiële standpunt het is enkel een bonusdienst bij het tv product ...

Als dat hun officiële standpunt is dan mogen ze er ook niets over zeggen in hun reclame om klanten over de streep te trekken (want dan is het gewoon onderdeel van de deal!). Maar dat doen ze wel, dus daar trap ik niet in…

 

Bedankt voor de link.

Reputatie 7

Hi @Korijn We ontvangen meldingen van een aantal klanten met Android 11 dat TV Anywhere na de laatste update crasht bij het opstarten. Op dit moment hebben we voldoende voorbeelden en een aantal collega's ervaart dit probleem. We zijn dit aan het onderzoeken en komen zo snel mogelijk met een oplossing., excuses voor het ongemak!

 

Reputatie 1

Bij ons zelfde probleem, app crasht bij opstarten.

 

Google Pixel 5 en

OnePlus Nord 2

 

Beide Android 11, maar tot drie weken terug geen problemen.

Reputatie 7
Badge +16

@air-max Ik heb in de wandelgangen vernomen dat het onderzoeksteam momenteel bezig is een aantal eindfixes/updates te testen. Zodra dit uitgetest is, kunnen we het toepassen en zal de oplossing naderbij zijn. Sorry voor de extra wachttijd, we hebben het in de smiezen.

Reputatie 7
Badge

Zojuist is versie 2.4.3 gepubliceerd in de store. Deze versie lost het probleem op dat de app direct crasht op sommige Android 11 toestellen. Het kan een paar uur duren voordat je de update kunt downloaden en installeren. 

Reputatie 1

Zojuist is versie 2.4.3 gepubliceerd in de store. Deze versie lost het probleem op dat de app direct crasht op sommige Android 11 toestellen. Het kan een paar uur duren voordat je de update kunt downloaden en installeren. 

Ik kan bevestigen dat de update werkt op een Google Pixel 5 en een Oneplus Nord 2.

 

👍🏼👍🏼👍🏼

🙁 

Nu werkt het...  Btw krijg smiley hier niet verwijderd