Beantwoord

tv anywhere geeft problemen met terugkijken

  • 4 October 2019
  • 11 reacties
  • 817 Bekeken

Reputatie 2
Sinds gisteren kan ik als ik een programma wil terugkijken niet vanafb
begin kijken hij begint meteen bijna aan het eind. Of geeft zelfs het volgende programma in de lijstweergave. Ik wil graag mijn programma aan het begin zien en niet alleen het eind.
icon

Beste antwoord door Sander 4 October 2019, 16:54

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge
Het probleem met terugkijken zou opgelost moeten zijn! Dus lekker alles terugkijken dit weekend 😀
@TMobile ik heb sinds gister ook een soort gelijk probleem in de app. Als ik een programma wil terug kijken gaat het naar het programma dat op dat moment op die zender word uitgezonden?
Reputatie 7
Hoi @moonjte en @N. Emerencia,

Gisteren en vandaag heeft er kort een issue gespeeld met de TV app. Dit zou sinds vanochtend weer 100% verholpen moeten zijn. Hebben jullie nog steeds problemen met terugkijken, dan wil ik vragen deze stappen te doorlopen:

  1. Je gebruikt de app TV Anywhere van T-Mobile.
  2. Je hebt televisie in je Thuis-pakket zitten.
  3. Je hebt 3 Mb/s of meer snelheid op je Wifi of 4G. Heb je geen of te weinig bereik, dan kan de app een foutmelding geven.
  4. Je hebt de app geïnstalleerd met je TV-klantnummer en TV-pincode van je Thuis abonnement.
  5. Je apparaat voldoet aan de vereisten van de besturing (IOS versie 9.1 of hoger of Android versie 4.4 of hoger, Windows ondersteunen we niet).
  6. Je zit niet op een VPN netwerk.
  7. Voor de zekerheid, kun je de app verwijderen en opnieuw installeren?
  8. Vervolgens wil ik je vragen om de instelling voor beeldkwaliteit aan te passen naar Auto (tik 1x op het scherm, tik op het tandwiel, scroll naar Beeldkwaliteit en check of deze op Auto staat).
  9. Als het nog steeds niet goed werkt, wil je dan testen met een andere tablet of telefoon?
Laten jullie weten of het met dit stappenplan is opgelost?
Goedemiddag,

ik kan al een paar dagen geen tv programma’s terug kijken. Hij zet dan of het gene wat er nu speelt aan of iets wat ver daarvoor is afgespeeld. Of ik kan helemaal niets bekijken van programma gemist

alle stappen zoals het moet gedaan.

groetjes Daphne
Reputatie 4
het werkt nog steeds niet dat terugkijken. ook in de tv gids staat de volgorde van zenders niet goed, begint bij NPO 2 (NPO 1 staat ergens verderop in de lijst met zenders
Reputatie 2
Sinds gisteren kan ik als ik een programma wil terugkijken niet vanafb
begin kijken hij begint meteen bijna aan het eind. Of geeft zelfs het volgende programma in de lijstweergave. Ik wil graag mijn programma aan het begin zien en niet alleen het eind.Hoi @moonjte en @N. Emerencia,

Gisteren en vandaag heeft er kort een issue gespeeld met de TV app. Dit zou sinds vanochtend weer 100% verholpen moeten zijn. Hebben jullie nog steeds problemen met terugkijken, dan wil ik vragen deze stappen te doorlopen:

  1. Je gebruikt de app TV Anywhere van T-Mobile.
  2. Je hebt televisie in je Thuis-pakket zitten.
  3. Je hebt 3 Mb/s of meer snelheid op je Wifi of 4G. Heb je geen of te weinig bereik, dan kan de app een foutmelding geven.
  4. Je hebt de app geïnstalleerd met je TV-klantnummer en TV-pincode van je Thuis abonnement.
  5. Je apparaat voldoet aan de vereisten van de besturing (IOS versie 9.1 of hoger of Android versie 4.4 of hoger, Windows ondersteunen we niet).
  6. Je zit niet op een VPN netwerk.
  7. Voor de zekerheid, kun je de app verwijderen en opnieuw installeren?
  8. Vervolgens wil ik je vragen om de instelling voor beeldkwaliteit aan te passen naar Auto (tik 1x op het scherm, tik op het tandwiel, scroll naar Beeldkwaliteit en check of deze op Auto staat).
  9. Als het nog steeds niet goed werkt, wil je dan testen met een andere tablet of telefoon?
Laten jullie weten of het met dit stappenplan is opgelost?


nog steeds kan ik niets. Alle stappen doorgevoerd.
als ik iets van gisteren wil terugkijken. Krijg ik het programma wat er nu op is. Dus er is niets veranderd na de stappen doorgegaan te zijn. Ik kijk heel vaak in de nacht terug datanetwerk dus niet mee.
wat kan het nu nog zijn.
Voor mij werkt het ook nog niet!
Zelfde probleem hier, alle stappen doorlopen

apple tv, iphone en ipad, voorzien van laatste updates
Bij ons thuis hetzelfde probleem. Op de app op mijn mobiel krijg ik live tv te zien ipv het gewenste terug te kijken programma. Op de app op Apple tv krijg ik een willekeurig ander programma te zien. Gister nog geen problemen gehad
Reputatie 3
ik heb zojuist ook een vraag gesteld, ter tip voor jullie, wat bij mij enigszins lijkt te werken (af en toe en niet helemaal op juiste moment) is om een stream eerst te starten op mij. telefoon en tijdens het afspelen pas te casten naar mijn Chromecast. Echter kan dit ook toeval zijn...
Reputatie 2

vreemd  het ene topic na het ander word gesloten ivm tv anyware.
maar een oplossing?

Reageer