Beantwoord

TV-Anywhere gekoppelde apparaten

  • 17 January 2022
  • 5 reacties
  • 615 Bekeken

Ik heb tv anywhere gekoppeld met meerdere apparaten, maar ik wil ze verwijderen uit de lijst gekoppelde apparaten hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 January 2022, 10:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Marinusdejonge,

Welkom op de Community en een goede vraag! Momenteel is het niet mogelijk om handmatig de gekoppelde apparaten te verwijderen. Wél is het zo, dat er een melding uitgaat wanneer er te veel apparaten zijn gedetecteerd. Wanneer je deze melding krijgt, kan er worden geswitcht in de apparaten door de volgende handeling: 

Als er teveel apparaten zijn ingelogd en de je probeert op nog een apparaat in te loggen, verschijnt er een melding.
Stap 1: Onder in bij de melding op OK klikken
Stap 2: Kies het device en klik op OK
Je kunt nu verder gaan op het huidige apparaat. 

Zo moet het helemaal lukken. Mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten. Ik zit voor je klaar! 
 

Nou het gaat er eigenlijk om dat iemand gebruik maakt van de app met mijn gegevens, en ik heb begrepen dat je deze lijst kunt laten legen zodat die persoon mijn de app niet meer kan gebruiken, want ik heb er geen toestemming voor gegeven, heb de inlog gegevens nu op een veiligere plek weg gelegd

Reputatie 7
Badge +1

Dan kun je als het mogelijk is beter T-Mobile vragen om andere inlogcodes, want je kunt de lijst wel opschonen maar met je inlogcodes kan die andere persoon zo weer op nieuw inloggen.

Of het mogelijk weet ik niet omdat ik het zelf nooit bij de hand heb gehad.

Oke dan ga ik dat eens proberen, ik hoop dat het mogelijk is, dan is het probleem dan wel opgelost 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marinusdejonge, wat onwijs naar dat iemand anders ongewenst gebruikt maakt van jouw kijkprofiel! 😌 

We kunnen de TV-pincode en het TV-klantnummer jammer genoeg niet wijzigen, die zijn gekoppeld aan je aansluiting. Geen zorgen! Je kunt per kijkprofiel (ook in het adminprofiel) een extra persoonlijke pincode instellen, bovenop de TV-pincode. Zie het een beetje zoals je op een smartphone bijvoorbeeld een toestelcode kunt instellen, naast de simkaart pincode zeg maar.

Hoe je dit kunt doen, lees je op onze servicepagina (voor alle gemak plaats ik de tekst ook nog hieronder):

  • Ik ben de zelfgekozen pincode voor mijn persoonlijk Kijkprofiel kwijt of vergeten. Hoe wijzig ik deze?

    Je kunt de zelfgekozen pincode van een persoonlijk Kijkprofiel veranderen door in te loggen op het admin-account admin.png. Je herkent het admin-account aan het icoon met een kroontje admin.png.

    • Log in op het admin-account
    • Open het TV-menu. Dat doe je door op het menu-knopje op je afstandsbediening te drukken.
    • Ga naar 'ACCOUNT' en navigeer dan naar Profielen.
    • Kies het profiel waarvan je de pincode wilt wijzigen
    • Kies vervolgens 'Profiel pincode wijzigen'
    • Wijzig de pincode en volg de aangegeven stappen in het TV-menu

     

    De TV-pincode van het admin-account admin.png kun je niet veranderen. Deze kun je opzoeken door in te loggen in My T-Mobile Thuis.

Laat me weten of het gelukt is, ik help je graag zo goed mogelijk!