Beantwoord

TV Anywhere is niet te downloaden in Google Play

  • 13 July 2018
  • 7 reacties
  • 564 Bekeken

In Google play staat dat ik de app niet kan downloaden omdat deze niet beschikbaar is in mijn land.....ben gewoon thuis, heb T-Mobile thuis tv en internet
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 18 July 2018, 21:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi gabypol,

Wat leuk dat je onze TV Anywhere App wilt downloaden! Ik help je hier dan ook graag mee. Op welk apparaat probeer je de app te downloaden? Heb je dat apparaat in Nederland gekocht of in het buitenland? Ik hoor graag je antwoorden, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing!
Hallo Sterre,

Ik heb de Samsung 7 edge, gekocht in Nl. Laatste update.
Nu heb ik hier wel een frtzbox wifi versterker gekregen, wellicht heeft het daar mee te maken?
Reputatie 7
Badge
@Gabypol, heb je ook een 'Nederlands' Google account? Momenteel is de app namelijk alleen beschikbaar in de Nederlandse versie van de store. Ik zal navragen of we dit kunnen aanpassen, maar waarschijnlijk ligt hier de oorzaak?
Hoi, ik heb dat account al lang.kan nergens vinden of dit Nederlands is.De taal wel.
Vvanmiddag mijn nieuw adres ingevoerd in play store. Nu wel tv anywhere kunnen downloaden.
De kwaliteit is niet al te best maar doet het dus wel👍
Reputatie 7
Badge
Waarschijnlijk ben je volgens de appstore nu dus wel in Nederland 🙂 Vanaf morgen zal de TV Anywhere app ook in de andere stores te vinden zijn. Dank dus voor het melden!
Heel toevallig dus😎

Reageer