Beantwoord

TV Anywhere met Windows 10

  • 29 September 2017
  • 8 reacties
  • 9373 Bekeken

Reputatie 1
Graag zou ik willen weten hoe ik op mijn PC met Windows 10 TV anywhere kan installeren cq activeren.
Alvast bedankt voor beantwoording.

Moderator edit: Vanaf 11 oktober 2018 is de webversie van TV Anywhere beschikbaar! Lees er alles over in ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2017, 10:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Welkom in het forum.
Volgens mij werkt dat alleen op IOS en Android. Dus op smartfone en
tablet.
https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-installeren
Ik heb in de Windowshop voor je gezocht maar geen app te vinden.
Reputatie 1
Beste CrisTien, dank voor je antwoord. Ik had ook alleen dit gezien voor Android en IOS.
Zou toch ook voor Windows 10 mogelijk moeten zijn/worden. Andere providers zoals KPN en Ziggo leveren dit ook. Ik hoop dan ook dat ook T-Mobile hier een oplossing voor heeft.
Reputatie 7
Badge +14
Misschien kunnen de moderators hier antwoord op geven.
Reputatie 7
Ik ben bang dat we nog even moeten afwachten. Ik ben benieuwd welke kant het op gaat gezien Knipper ook onderdeel is van T-Mobile (deze kan je wel op pc kijken) en of ze dit gaan samenvoegen.
Reputatie 7
Hi NebOrper, de TV Anywhere app is op dit moment inderdaad alleen beschikbaar voor iOS en Android. Mocht deze ook beschikbaar komen voor gebruik op een desktop dan hoor je dit zeker via het forum maar op dit moment zijn hier geen concrete plannen voor. Zie dit topic voor meer informatie rondom TV Anywhere.

@Hidden.nld Ik verwacht niet dat TV Anywhere samengevoegd gaat worden met Knippr, we hebben Knippr echt als losstaand product in de markt gezet en dit zal voorlopig zo blijven 🙂
Ik wil ook graag TV anywhere op Windows 10. Zijn jullie al bezig met een app?
Reputatie 7
Hey Rob-18, mijn antwoord van vorige maand is nog steeds van toepassing, op korte termijn zijn er geen concrete plannen om TV Anywhere ook voor Windows geschikt te maken. Mocht dit in de toekomst wel gaan gebeuren dan hoor je dit zeker via het forum en onze website!
Slecht hoor. In de winkel vertelden ze me dat het op de laptop afgespeeld kon worden.

Reageer