TV Anywhere nu ook op Apple TV!


Reputatie 7
Badge +8
  • T-Mobile Moderator
  • 6196 reacties

Goed nieuws, vandaag (4 juli) zijn we live gegaan met TV Anywhere op Apple TV! Nu nóg meer keuzevrijheid en flexibiliteit in het gebruik van TV Anywhere!

Welke functies van TV Anywhere zijn er beschikbaar via Apple TV?

  • Ondersteuning vanaf de 4de Generatie Apple TV, incl. de 4K versie
  • Pauzeren, Terug- en vooruit spoelen
  • Standaard 7 dagen terugkijken van de meeste programma’s
  • Verder kijken met ‘Onlangs bekeken’
  • Instellen van favoriete zenders
  • Eenvoudig ‘zappen’ door naar links of rechts te swipen
  • Bij de derde generatie van Apple TV kun je TV Anywhere gewoon blijven streamen via je mobiele device.


Hoe werkt het?

 

  1. Download de TV Anywhere app
  2. Open de app via Apple TV
  3. Log in met je TV-klantnummer en -pincode (deze vind je op My T-Mobile Thuis en klaar! Veel kijkplezier! 🙂


Wat zijn de minimale vereisten van je apparaten?

 

De minimale vereiste van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 9 en hoger
of Android versie 4.4. en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met
betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund.

De TV Anywhere app is ontwikkeld voor de 4de generatie Apple TV en nieuwer (bijv. de 4K variant). AirPlay voor de oudere generaties is sinds 29-11-2018 ook beschikbaar!

 


Met hoeveel apparaten kan ik tegelijkertijd TV kijken?

 

Je kunt meerdere apparaten registreren op je T-Mobile TV Anywhere abonnement. Je kunt echter op maximaal
3 apparaten tegelijk TV kijken.

Brian 1 jaar geleden

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tonvanloon, dat is een hele goede vraag! Ik meen te herinneren dat dit één van de zaken was die aangekaart werden om te verbeteren bij de herziene versie. Graag doe ik navraag bij een specialist/developer, ik kom hier spoedig op terug! 😎👍

Hoi @tonvanloon, dat is een hele goede vraag! Ik meen te herinneren dat dit één van de zaken was die aangekaart werden om te verbeteren bij de herziene versie. Graag doe ik navraag bij een specialist/developer, ik kom hier spoedig op terug! 😎👍

Kun je ook meenemen wanneer de nieuwe versie verwacht wordt?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @tonvanloon, een exacte datum kunnen we niet communiceren maar ik verwacht dat het er snel aan komt. :slight_smile:

Hoi @tonvanloon, dat is een hele goede vraag! Ik meen te herinneren dat dit één van de zaken was die aangekaart werden om te verbeteren bij de herziene versie. Graag doe ik navraag bij een specialist/developer, ik kom hier spoedig op terug! 😎👍

 

Ha @Jason , Ik heb de nieuwste versie -die onlangs (04-09-2020) gereleased- is geïnstalleerd en het is nog niet mogelijk om het geluid van de nieuwe TV app naar een airplay speaker te streamen. Waar kan ik deze - uiteraard in mijn ogen:wink: - onmisbare feature als request indienen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @tonvanloon,

 

Ik denk/kijk graag even mee. Je hebt de app dus op je iPhone geïnstalleerd en wilt deze via Airplay streamen naar een speaker. Je ziet de speaker wel als optie bij andere apps? Heb je wel de optie voor airplay vanuit onze Anywhere app? Kun je bijvoorbeeld wel streamen naar een Apple TV? 

 

Vragen:

-Welk device gebruik je voor de app?

-Welke software versie?

-Welke speaker gebruik je?

-Krijg je een foutmelding? Of is de speaker helemaal niet zichtbaar?

 

Ik hoor graag van je!

 

Hi @tonvanloon,

 

Ik denk/kijk graag even mee. Je hebt de app dus op je iPhone geïnstalleerd en wilt deze via Airplay streamen naar een speaker. Je ziet de speaker wel als optie bij andere apps? Heb je wel de optie voor airplay vanuit onze Anywhere app? Kun je bijvoorbeeld wel streamen naar een Apple TV? 

 

Vragen:

-Welk device gebruik je voor de app?

-Welke software versie?

-Welke speaker gebruik je?

-Krijg je een foutmelding? Of is de speaker helemaal niet zichtbaar?

 

Ik hoor graag van je!

 

Hi @Sander ,

Nee, het gaat niet om de T-Mobile TV-app op de iPhone, maar om de app voor de Apple-TV HD (v4).

Aan de Apple-TV heb ik een monitor/beeldscherm zonder speakers. Voor het weergeven van het geluid van de Apple-TV maak ik gebruik van een Ikea Symfonisk Airplay speaker (=SONOS in Ikea-jasje).  Op de Apple-TV kan ik kiezen op welk geluidsapparaat ik het geluid wil afspelen. Dus kies ik daar voor de Ikea Symfonisk. Voorts kun je in de meeste apps zelfs nog opnieuw specifiek aangeven welk geluidsapparaat je wilt gebruiken (bijv als je diverse geluidsapparaten hebt)  

Dit gaat bij alle Apple-TV apps goed (Netflix, NPOplus etc), maar niet bij de oude TV-Anywhere app en ook nog steeds niet bij de nieuwste T-Mobile TV app: geen mogelijkheid om een Airplay speaker als afspeel apparaat te kiezen, en ook de standaard instelling uit de Apple-TV configuratie wordt niet gekozen door de T-Mobile TV app.

Device: Apple-TV HD model A1625 32GB,   tvOS 13.4.8 (17M61)
Software versie: T-Mobile TV app versie 1.2.2
Speaker: Ikea Symfonisk / SONOS Symfonisk model S21
Foutmelding:geen, je kunt in de T-Mobile app gewoon nergens je eigen speaker selecteren als apparaat, terwijl dit in andere Apple-TV apps wel mogelijk is. Ook neemt de T-MobileTV app niet de standaard audio-instelling uit tvOS over als je een Airplay-speaker als geluidsafspeler hebt ingesteld. Het is m.i. dus een functionele tekortkoming van de T-MobileTV app voor Apple-TV.

Ik hoor graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @tonvanloon,

 

Bedankt voor de heldere uitleg! De opstelling is mij nu helemaal helder. We zijn erg trots op de nieuwe app en in de integratie met Apple TV, dus dit willen we ook graag tot in de puntjes regelen. Ik heb het aangemeld bij de developers. De tijdslijnen hiervoor zijn niet altijd beschikbaar, maar zodra ik iets meer weet, laat ik het weten! 

Hi @tonvanloon,

Bedankt voor de heldere uitleg! De opstelling is mij nu helemaal helder. We zijn erg trots op de nieuwe app en in de integratie met Apple TV, dus dit willen we ook graag tot in de puntjes regelen. Ik heb het aangemeld bij de developers. De tijdslijnen hiervoor zijn niet altijd beschikbaar, maar zodra ik iets meer weet, laat ik het weten! 

Ha @Sander , heb je al iets gehoord van de developers:
-  of ze dit issue gaan oppakken?;
-  wanneer ze ongeveer verwachten dat het opgelost zou kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,

Ton van Loon

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.