Beantwoord

TV Anywhere op AppleTV 4K

  • 9 December 2019
  • 3 reacties
  • 488 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De set top boxen die T-Mobile levert bij een abonnement zijn tot minder in staat dan de Apple TV 4K. Met een super sportzomer met EK en OS in Tokyo, songfestival in Nederland en Formule 1 voor de deur, zal er een groot, maar misschien tijdelijk aanbod zijn van 4K content. NPO 1 UHD staat alweer in de stijgers en het zal ook niet lang duren voordat Ziggo Sport deze norm aan zal bieden.

Kan T-Mobile deze kanalen beschikbaar maken voor de Apple TV 4K? Het is dan aan de gebruiker om deze aan te schaffen. Je zou deze kanalen alleen beschikbaar kunnen maken binnen het T-Mobile thuis glasvezelnetwerk. 

icon

Beste antwoord door Piotr 13 December 2019, 10:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @Veugje,

Jaa komend jaar wordt smullen met al die mooie evenementen voor de boeg! Vooralsnog zijn er geen plannen om 4K content op korte termijn aan te gaan bieden. Het verzoek om 4K zien we vaker voorbij komen en dit heeft zeker onze aandacht maar op dit moment ligt de focus op het nog beter maken van ons TV platform. Mochten er veranderingen aanstaande zijn dan laten we dat uiteraard graag weten! :smiley:

Hi @Piotr ,

Uit betrouwbare bron weet ik dat NL Ziet dit wél wil gaan doen. 

Ik hoop natuurlijk ook dat Digitenne tijdelijk NPO 1 UHD wil doorgeven, mijn nieuwe 4K tv kan H265 aan, dus mochten ze dat gaan proberen...

Reputatie 4

Hey @Veugje, bedankt voor je reactie. Ik ga met je mee duimen! :muscle_tone2:

Reageer