Beantwoord

TV Anywhere op computer

  • 29 December 2017
  • 14 reacties
  • 2786 Bekeken

Hoe installeer ik TV anywhere op de gewone computer?

Moderator edit: per 11 oktober 2018 is de TV Anywhere webversie te bekijken! Lees er alles over in ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!.
icon

Beste antwoord door Sterre 3 January 2018, 14:59

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hi TomLauwers3465!

Welkom op onze Community en de beste wensen voor 2018! Met TV Anywhere kijk je overal en altijd TV op je tablet of smartphone via wifi, 3G of 4G in Nederland. De gratis app kun je downloaden voor iOS of voor Android. Het afspelen van de TV app op de computer wordt niet ondersteund. De app is gemaakt voor een klein scherm, de tablet of een mobiel. Ik wens je veel TV-kijkplezier. 🙂
Hi Tom,

Ik was even aan het afwachten of er een alternatieve oplossing was, maar het lijkt erop dat je een VM van Android of iOS moet starten en daarin de app moet draaien.

Omdat ik zelf ook stiekem benieuwd was heb ik even gewacht, na het antwoord dus ook meteen maar de VM opgezet.
- Virtual Box van Oracle
- Android RC 7.1 image
Image uitpakken met 7-Zip en als start/disk gebruiken voor Virtual Box. Starten, even inloggen met gmail etc. TV app downloaden en inloggen met je klantnummer.

Dat gezegd... waar is mijn geluid..... Naja, VM's horen ook niet super simpel te zijn 😉 Ohja, let je op dat je wel genoeg 'resources' toekent aan de VM, want anders loopt het heel traag 😉
Reputatie 1
Komt er wel een app voor een windows computer/laptop om TV Anywhere te gebruiken zoals andere providers dit wel hebben?
Reputatie 7
Badge +1
Via een Android emulator is het wel mogelijk om tv anywhere op de pc te kijken, of het ideaal is is voor ieder persoonlijk, zelf heb ik het geprobeerd en moet zeggen dat het best redelijk goed werkt.
Reputatie 7
Goede tip BeMu! @Gronik68 Mogelijk wordt dit in de toekomst wel mogelijk maar op dit moment heeft een Windows/Desktop versie geen prioriteit dus ik verwacht niet dat deze er op korte termijn komt. Het idee achter de TV Anywhere app is dat je overal TV kan kijken via je telefoon of tablet en hier ligt dan ook voornamelijk de focus! 🙂
Reputatie 2
Ik wacht nu al 1,5 jaar op TV kijken via een windows PC.....Tmobile geeft zelfs aan dat TV kijken via een tablet kan...maar ook dan zonder het te vermelden niet mogelijk op een WINDOWS tablet!

Tmoblie heeft blijkbaar alleen interesse in het geld wat ze van me krijgen...want meteen na activatie werd nog gezegd dat het er aan zou komen! en nu...nog steeds niets!

dus wederom de vraag....WANNEER kan ik TV gaan kijken via de laptop...alle andere aanbieders van TV bieden dit namelijk wel dus met licenties zal het niets te maken hebben...het is een KEUZE van tmobile om dit niet te maken!

als dit niet snel opgelost wordt zal ik de keuze maken voor een andere aanbieder die dit wel biedt!

ook nog eens de mogelijkheid om via Bluestacks te kijken blokkeren nadat ik dat als advies van een medewerker had gekregen....triest!
Reputatie 1
Ik sta voor de zelfde beslissing komende maand. Ik zit er aan te denken om terug te gaan naar Vodafoon en Ziggo, die hebben de opties wel en hebben ook meerdere gebruikers op zelfde adres met extra korting. Maar vooral het kijken op me laptop is een voorwaarde! Niet dat ik een tablet moet aanschaffen omdat T-mobile niet hun vaste klanten willen behouden om een windows app te publiceren.
Reputatie 7
Hoi @WalterAspin en Gronik68,

Goed nieuws! Per september 2018 verwachten wij de webversie voor de TV Anywhere App te lanceren. De testfase is net afgerond en we zijn nog druk bezig met het oplossen van wat bugs. Houd ons TV Anywhere topic in de gaten voor updates.

@Gronik68, ook bij T-Mobile kun je genieten van extra korting én voordelen als je met meerdere mensen op één adres gebruikmaakt van T-Mobile. Dit kan zowel met meerdere mobiel-abonnementen als in combinatie met Thuis. Dat heet bij ons Klantvoordeel. Lees er alles over in ons Klantvoordeeltopic! Vragen? Stel ze gerust in dat topic, dan houden we het onderwerp centraal. 🙂
Reputatie 1
Ik weet het Sterre, ik zit met verschillende aanbieders en wil 3 abonnementen plus TV en internet thuis.
Alleen loop aan tegen dat de verschillende mobiele abonnementen niet te gelijk af lopen en dat de modem van jullie voorganger eerlijk gezegd bagger is als ik verbinding wil maken met me laptop. Ik heb hier meermaals over gebeld met de klantenservice maar een echt oplossing is er niet. Terwijl als met me laptop elders ben er geen enkel probleem is met verbinden. Maar goed, laatste is voor een andere topic maar wel het overwegen waard om verder te kijken dan T-Mobile alleen.
Reputatie 7
Hi Gronik68, het verschillend aflopen van de abonnementen is gelukkig geen probleem! 🙂 Vanaf twee abonnementen ontvang je al Klantvoordeel en eventuele andere abonnementen kan je er laten zonder problemen aan toe voegen zodra ze starten zodat je voordeel alleen maar oploopt. Als je problemen met je WiFi verbinding ervaart dan kunnen we eventueel een WiFi versterker plaatsen maar hiervoor neem ik dan graag nog even wat zaken met je door!
Reputatie 1
Ik heb al meermaals met je collega's van de helpdesk gebeld over het wifi probleem.
Waar het probleem ligt laat ik aan het midden, maar een versterker zal niet helpen om tussen de router en laptop nog geen 5 meter is en zelfs als ik me laptop naast de router staat blijft het probleem. Maar als met de zelfde laptop bij de buren inlog of elders is er geen enkel probleem.
Terug zetten naar fabriek instellingen helpt ook niet.
Reputatie 7
Hoi @Gronik68

Dan duiken we iets dieper de materie in. Er zijn vele factoren van invloed op een goede en stabiele Wifi. Kun je de stappen van dit topic doorlopen: het grote Wifi topic. Wil je de uitkomsten hiervan hier delen? Dan kunnen we onderzoeken en uitsluiten wat er speelt!
Reputatie 1
Wil ik best doen, maar als je nou eens goed leest ligt het probleem bij de router zelf na de update van Vodafoon naar T-Mobile.
Je kunt mij niet wijsmaken als ik de laptop naast de router zet waar het probleem het zelfde blijft als 5 meter er vanaf. En als ik met de zelfde laptop op een andere wifi netwerk koppel er geen probleem is.😉
Reputatie 7
Hi Gronik68, er is helemaal niets veranderd aan je modem bij de overstap van Vodafone naar T-Mobile dus dit heeft er geen invloed op gehad. 😉 Maar ik begrijp hier wel uit dat je Wifi bereik eerder wel goed was? In dat geval kan het zijn dat er wat veranderd is in je omgeving, bijvoorbeeld de buren die op hetzelfde Wifi kanaal zitten als jij zit waardoor jouw bereik minder is. Het veranderen van het Wifi kanaal zoals aangegeven in het topic van Sander kan hier bijvoorbeeld bij helpen. Ook het wisselen tussen 2.4 Ghz en 5 Ghz kan verschil maken. Het 5 Ghz netwerk is sneller maar het signaal hiervan komt minder ver. Probeer dus zeker de tips even uit om te kijken of dit een verbetering oplevert!

Reageer