Beantwoord

tv-anywhere op pc geeft Login timeout issues

  • 5 August 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Voetbal aan het kijken, voor de 4e(!) keer in een half uur verloopt de login. Dat is toch niet normaal?

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 9 August 2021, 11:25

Bekijk origineel

2 reacties

Oh, aanvullend (de melding komt ongeveer elke 8 minuten - dus alle kans om vergeten info toe te voegen, het is toch om te :sob::sob::sob:), voorafgaand aan login timeout komt: 

gevolgd door

 

Reputatie 7

Hi @ThuisKijkertje, super goed dat jij ons hier gelijk voor aan de mouw trekt! Ik ben het helemaal met je eens dat dit zeker niet de bedoeling is. Als je op het puntje van je stoel zit voor een spannend doelpunt, dan wil je geen foutmeldingen in beeld krijgen. Ik ga je hiermee helpen!

Graag wil ik eerst checken of jij voldoet aan de voorwaarden om TV Anywhere op de PC te kunnen kijken. Is het apparaat momenteel verbonden met een netwerk binnen de Europese Unie? Ook moet de webbrowser voldoen aan de onderstaande vereisten:

  • Google Chrome: vanaf versie 89
  • Firefox: vanaf versie 4
  • Internet Explorer: versie 11
  • Microsoft Edge: vanaf versie 14
  • Safari: versie 8+

Als jij dit hebt gecheckt, dan wil ik je vragen of jij hebt geprobeerd om te wisselen van browser? En doet het probleem zich alleen op deze PC voor? Graag hoor ik ook nog van je of jij via de wifi of via de bekabelde verbinding TV Anywhere kijkt op de PC. 

Ik zie graag je reactie tegemoet, zodat ik weer verder op zoek kan naar een passende oplossing. Ik wil dat jij zo snel mogelijk weer probleemloos TV Anywhere op de PC kunt bekijken! 😊

Reageer