Beantwoord

TV Anywhere op Smart TV

  • 9 October 2018
  • 31 reacties
  • 8313 Bekeken

Weet iemand of er binnenkort een app komt van TV anywhere voor de Samsung Smart TV? Het is handiger als dit direct kan ipv via een AppleTV of Chromecast
icon

Beste antwoord door Brian 12 October 2018, 15:04

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge

Beste Eric,

Even een vraag voor alle duidelijkheid, indien ik nu een dure apple tv kastje aanschaf kan ik de app TV Anywhere van T-mobile installeren en opstarten vanuit de apple tv kastje en ook bedienen, toch ?…Ik wil namelijk zeker weten, aangezien ik nu de chromecast nieuw heb gekocht bij bol.com en helaas niet kan installeren de TV Anywhere 

 

Welke Chromecast heb je aangeschaft? Als dit de nieuwe met Google TV is (nog niet officieel verkrijgbaar in NL) - dan zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Apple TV.

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb zelf nooit een Appletv gehad maar volgens mij is het gewoon een Mediabox die je kunt personaliseren met apps die je veel gebruikt.

Reputatie 7
Badge +6

Welke Chromecast heb je aangeschaft? Als dit de nieuwe met Google TV is (nog niet officieel verkrijgbaar in NL) - dan zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Apple TV.

@Hans-Juriën Is dit een aankondiging? :open_mouth:

Reputatie 7
Badge

Welke Chromecast heb je aangeschaft? Als dit de nieuwe met Google TV is (nog niet officieel verkrijgbaar in NL) - dan zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Apple TV.

@Hans-Juriën Is dit een aankondiging? :open_mouth:

Nee, ik wilde alleen weten wat de overwegingen zijn van @splurge.

Reputatie 7
Badge +6

Welke Chromecast heb je aangeschaft? Als dit de nieuwe met Google TV is (nog niet officieel verkrijgbaar in NL) - dan zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Apple TV.

@Hans-Juriën Is dit een aankondiging? :open_mouth:

Nee, ik wilde alleen weten wat de overwegingen zijn van @splurge.

Hè jammer, het was te proberen :wink:

Welke Chromecast heb je aangeschaft? Als dit de nieuwe met Google TV is (nog niet officieel verkrijgbaar in NL) - dan zou ik nog even wachten met het aanschaffen van een Apple TV.

@Hans-Juriën Is dit een aankondiging? :open_mouth:

Nee, ik wilde alleen weten wat de overwegingen zijn van @splurge.

Hè jammer, het was te proberen :wink:

oohh sorry zie zojuist je bericht, idd ik ben van plan om een apple tv te gaan halen via bol.com want de nieuwe chromecast is reeds terug gestuurd, en als ik de de deskundige (zoals boven) omschreven dan zou het met apple tv moeten werken de tv anywhere...

Reageer