TV Anywhere programma starten niet


Reputatie 2

Als ik de app TV Anywhere op mijn telefoon of tablet start, lijkt alles ok. Als ik een programma wil afspelen (live) bijvoorbeeld het NOS journaal of ander programma uit de keuzes dan krijg ik de volgende melding:

‘Je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie. (532196). En dan kan ik dus ook niks afspelen. 

Op de app van mijn TV krijg ik de melding: ‘programma niet beschikbaar probeer het later nog eens’

Op de laptop krijg ik de melding: (632196)

Ik heb de modem, glasvezel, TV en wifi punten allen al gereset, TV Anywhere app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op alle apparaten. 

Ik heb voorlopig maar een abonnement op NLZIET genomen. Daar kon ik wel NPO, RTL, SBS etc kijken.

Ik heb alle facturen betaald, niks veranderd en het ging al een jaar goed. 

Enig idee wat er aan de hand is?

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @reidisabi goed dat je dit aankaart! Maak je toevallig gebruik van een VPN verbinding, of ben je niet in de EU? TV Anywhere is alleen te gebruiken binnen de EU. Hoor graag van je terug!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @reidisabi goed dat je dit aankaart! Maak je toevallig gebruik van een VPN verbinding, of ben je niet in de EU? TV Anywhere is alleen te gebruiken binnen de EU. Hoor graag van je terug!

Reputatie 2

Nee, ik had die topic al gezien. Ik ben gewoon nabij Amsterdam en heb geen VPN.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, bedankt voor je snelle reactie. Zou je een aantal acties kunnen uitvoeren en vragen beantwoorden?

 

  • Kan je de app verwijderen en opnieuw installeren?
  • Op wat voor apparaten krijg je deze melding? Graag de versie van het besturingssysteem erbij vermelden. (voorbeeld: iPhone 14 pro, 16.3.1)
  • Gebeurt dit als je verbonden bent met wifi of een 4/5G verbinding, of allebij?

 

Hoor graag van je terug!

 

Reputatie 2

Kan niet afspelen op: Lenovo Laptop E15, WIFI van T Mobile 1G Premium. Dat is dus op Chrome. Ik heb Chrome al opnieuw geïnstalleerd en de laptop geüpdatet en aantal keer opnieuw opgestart.

Gebeurt op: Samsung X Cover 5 model 2022. Via WIFI. Opvallend is dat als ik de WIFI uitzet, de app een melding geeft dat hij via een mobiele verbinding gaat afspelen. DAN WERKT HET AFSPELEN WEL.

Kan ook niet afspelen op Xiaomi MI Box S. Via WIFI dus.

 

Het ligt dus aan de WIFI van T Mobile?

 

Ik heb op de Xiaomi Box S8 en de X Cover van Samsung de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

De meldingen die ik krijg zijn (532196) en (632196).

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Dit euvel is doorgezet naar onze techneuten. Zodra hier meer over bekend is wordr er contact met je opgezocht. Op je Lenovo zal de app inderdaad niet werken, hiervoor hebben we de Webversie van TV Anywhere! De link is klikbaar. Ik wacht de techneuten af, als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reputatie 2

Ik schreef dat ik via Chrome probeerde af te spelen op de Lenovo. Dat is de webversie, niet de app. Zoals ik al schreef werkt ook de webversie en je link dus niet. 

Reputatie 2

En nu heb ik helemaal geen internet. Router rood lampje brand van het wereldbolletje.

Reputatie 2

Weer 5 dagen wachten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er staat een ticket open bij onze techneuten. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht. Heb je in de tussentijd nog vragen, stel ze gerust. 

Reputatie 2

Ik heb ondertussen het contract beëindigd en bij KPN een soortgelijk contract voor internet 1G. TV kijk ik wel via NLZIET. Dan weet ik beter dat problemen in het netwerk buitenshuis sneller worden opgelost. 

Reageer