Beantwoord

tv anywhere update

  • 7 September 2020
  • 39 reacties
  • 1981 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 42 reacties

het is ze weer gelukt. een software update die vervolgens de hardware promoveert naar de recycle bak
en ik had mijn ontvangertje nog maar 3 maanden een android tv box. 
hoeveel moeite moet je nog doen om legaal tv te kunnen kijken
tv any ware update was te veel van het goede
moet het dan toch iptv worden via het illegale circuit?  welke nog steeds werkt volgens het simpele betaal en kijk principe. Waarom moet LEGAAL kijken altijd gestraft worden?

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 September 2020, 16:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

Dit op bbc first elke keer en dit:“Failed to play the content. Please try again. If you are not logged in, please log in and try again. (414590)” op rtl7, rtlz, europsport1 en diverse andere kanalen.

Gebruik op Mbox androïd.

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

@Brian :

Helaas: same sh*t, different day. Geen wijziging op mijn eerdere bericht te melden. Dank voor het doorzetten.

Reputatie 2

ik had natuurlijk weer te vroeg gejuigd.
wat is het probleem nu op mijn android tv box met tv anyware.
na de gegevens te hebben ingevoerd werkte alles 1 keer goed
nu na het programme te hebben afgesloten en weer opstarten word alles getoond.
maar na een keuze te maken in een kanaal komt er een melding dat ik niet ingelogd ben.
dus ik mag wel het kanaal kiezen. wel de admin pagina en settings etc maar als een stream gestart word mag ik deze niet kijken.
verder zijn deze kastjes vanaf fabriek geroot. ik hoef dat niet elke keer te weten van uit een tv app!
ook is het irritant dat de app mij elke keer verteld dat ik van het mobiele netwerk gebruik maak. knap wat er zit geen sim kaart in.
verder zou ondersteuning van een afstand bediening ook top zijn  

Reputatie 2

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

probleem wat er nu is (na reboot of opnieuw opstarten app) is dat er geen kanaal meer bekeken kan worden wel het overzicht en de tv gids en de settings maar de stream word niet gestart. ivm het niet ingelogd zijn

Reputatie 2

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

probleem wat er nu is (na reboot of opnieuw opstarten app) is dat er geen kanaal meer bekeken kan worden wel het overzicht en de tv gids en de settings maar de stream word niet gestart. ivm het niet ingelogd zijn

@Brian mogelijk had je het wel gelezen en anders bij deze nogmaals je aandacht

Heb je deze problemen nu “doorgezet” of nog niet? En wat betekent dit doorzetten dan?

ben benieuwd ze hebben er echt een zooitje van gemaakt oude app deed het perfect maar de nieuwe werkt voor geen meter op min android tv box zo jammer dit

Ik kijk tv anywhere via m'n computer.  Met Chrome webbrowser.

Nu moet ik elke keer als ik de site open opnieuw inloggen.  Kan dat niet anders. 

Leuk zo'n update

Maar ik heb 90 mbps download en 95 mbps upload. Maar de stream hapert erg. 

En als ik dan de kwaliteit verander van auto naar sd(576p) dan duurt het nog heel ff en dan is het haperen over. 

De tv gids werkt ook heel langzaam. En is heel lastig om door te scrollen

 

Reputatie 2

het blijft still in update land.
gisteren nogmaals het 2e android tv kastje uitgeprobeerd. android 9
update was al geinstaleerd (auto update) de app opgestart. inlog gegevens invoeren.
splash screen met enable draw over programs. zal wel moeten maar een beetje programmeur had dit toch wel aangegeven waarom. (virus installeren? ja graag) 
WAARSCHUWING u maakt gebruik van mobiel netwerk. hoe? wifi is niet ingesteld en het kabeltje is LAN
blijft boven in de waarschuwing mobiel netwerk. (iritatie alom)
hee ik krijg iets van beeld een tv gids. ok laat maar eens een programma zien.
melding in de stream Sorry  probeer in te loggen???????????????????????????????
wtf  ik heb net die code ingeklopt. met een ir afstands bediening 5 minuten letters zoeken
dus dat was het 2e apparaat wat niet (meer) werkt
ff kijken of mijn iptv nog wel werkt. JA hoor zonder problemen 
het zijn dan wel free to air streams maar toch. werkt prima.
 

@escho,

Android wordt gezien als een “mobiel” besturingssysteem vandaar denk ik dat je de waarschuwing krijgt. Zou je eens willen kijken in de TV Anywhere app bij Account → Instellingen → Gebruik mobiele verbinding, staat het schuifje op “Aan” (Magenta kleur met witte ronding aan de rechterkant) of “Uit” (Grijze kleur met witte ronding aan de linkerkant)? Staat deze “Aan”, zet deze uit en even opnieuw inloggen. Ben je nu van de melding mbt mobiel netwerk af?

Ja sorry dat je weer opnieuw moet inloggen, maar stap voor stap kunnen we / ik je helpen. 

 

Mvg Timo

Reputatie 2

@escho,

Android wordt gezien als een “mobiel” besturingssysteem vandaar denk ik dat je de waarschuwing krijgt. Zou je eens willen kijken in de TV Anywhere app bij Account → Instellingen → Gebruik mobiele verbinding, staat het schuifje op “Aan” (Magenta kleur met witte ronding aan de rechterkant) of “Uit” (Grijze kleur met witte ronding aan de linkerkant)? Staat deze “Aan”, zet deze uit en even opnieuw inloggen. Ben je nu van de melding mbt mobiel netwerk af?

Ja sorry dat je weer opnieuw moet inloggen, maar stap voor stap kunnen we / ik je helpen. 

 

Mvg Timo

nee hoor die komt altijd nog ff buurten boven in het scherm. maar ik kan toch niet kijken aangezien ik niet ingelogd ben 2e melding. dus het is als een ui. laagje voor laagje en maar blijven huilen

 

Reputatie 2

@Timo78 
eerlijk gezecht heb ik het een beetje gehad met isp en hun tv.setup
al eerder elders aangekaart dat het “illegal tv” binnen 2 minuten werkt en zolang je betaald en de servers niet platgegooid worden door jaloerse isp dan blijft het goed werken.
ik kom bij telfort vandaan voor mij knudde met een rietje.toen naar t mobiel.
dat werkte tenminste… maar niet voor lang er moest wat verbeterd worden. 
1e er moest een waarschuwing in komen die de gebruiker moest waarschuwen dat zijn hardware geroot is.
vervolgens / ook in de vorige  moet het doorspoelen geblockt worden. het kan toch niet zo zijn dat je een reclame overslaat. dat je daar door  een programma 2 keer moet kijken dat moet de gebruiker maar op de koop toenemen
ach hij gebruikt op zijn pc google chrome na dat kan niet daar zetten we alles wel op zwart.
verrek hij heeft een 2e Brouwer FF hoe Kunnen we die pesten … Ja we zetten die Full screen. dan kan die verder toch niets meer met zijn hardware. multitasking nee niet in 2020 vroeger maar nu niet meer.
verder … o ja tablets en android tv kastjes hoe kunnen we die pesten.
Lan kabel is toch mobiel … zamen met de root melding pesten we de gebruiker nog ff
nog iets oo nee hij wijkt uit naar een apple tv . laten we dan nog ff met de afstandbediening klooien.
Heee zijn er al klanten die de tv hebben opgezecht….. gaat het door het kantoor 
ja zegt een andere programmeur we zijn onze eigen hardware vergeten te vernaggelen. zegt een andere programmeur. wat niet is kan nog komen.
zegt de manager die 15 euro die we nu voor tv vragen is eigenlijk nog veel te weinig. kunnen we daar nog wat  aan sleutelen. want ja we hebben nog al wat last van die iligale tv server.
die worden steeds goedkoper.
tot zo ver mijn vermoedens hoe het er aan toe gaat in programmeer land
moraal van het verhaal!  waarom moet het zo moeilijk gemaakt worden om rustig tv te kijken.
kom maar terug met het analoge signaal met de spriet op het dak . werkte te minste
 

Waarom niet gewoon die oude tv anywhere app weer in  bedrijf stellen?? Dan hebben jullie de tijd om de nieuwe fatsoenlijk te maken... wat een amateurs zeg!

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier. Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic daarom gesloten.