Beantwoord

tv anywhere update

  • 7 September 2020
  • 39 reacties
  • 1929 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 42 reacties

het is ze weer gelukt. een software update die vervolgens de hardware promoveert naar de recycle bak
en ik had mijn ontvangertje nog maar 3 maanden een android tv box. 
hoeveel moeite moet je nog doen om legaal tv te kunnen kijken
tv any ware update was te veel van het goede
moet het dan toch iptv worden via het illegale circuit?  welke nog steeds werkt volgens het simpele betaal en kijk principe. Waarom moet LEGAAL kijken altijd gestraft worden?

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 September 2020, 16:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

Reputatie 2

@Timo78 
eerlijk gezecht heb ik het een beetje gehad met isp en hun tv.setup
al eerder elders aangekaart dat het “illegal tv” binnen 2 minuten werkt en zolang je betaald en de servers niet platgegooid worden door jaloerse isp dan blijft het goed werken.
ik kom bij telfort vandaan voor mij knudde met een rietje.toen naar t mobiel.
dat werkte tenminste… maar niet voor lang er moest wat verbeterd worden. 
1e er moest een waarschuwing in komen die de gebruiker moest waarschuwen dat zijn hardware geroot is.
vervolgens / ook in de vorige  moet het doorspoelen geblockt worden. het kan toch niet zo zijn dat je een reclame overslaat. dat je daar door  een programma 2 keer moet kijken dat moet de gebruiker maar op de koop toenemen
ach hij gebruikt op zijn pc google chrome na dat kan niet daar zetten we alles wel op zwart.
verrek hij heeft een 2e Brouwer FF hoe Kunnen we die pesten … Ja we zetten die Full screen. dan kan die verder toch niets meer met zijn hardware. multitasking nee niet in 2020 vroeger maar nu niet meer.
verder … o ja tablets en android tv kastjes hoe kunnen we die pesten.
Lan kabel is toch mobiel … zamen met de root melding pesten we de gebruiker nog ff
nog iets oo nee hij wijkt uit naar een apple tv . laten we dan nog ff met de afstandbediening klooien.
Heee zijn er al klanten die de tv hebben opgezecht….. gaat het door het kantoor 
ja zegt een andere programmeur we zijn onze eigen hardware vergeten te vernaggelen. zegt een andere programmeur. wat niet is kan nog komen.
zegt de manager die 15 euro die we nu voor tv vragen is eigenlijk nog veel te weinig. kunnen we daar nog wat  aan sleutelen. want ja we hebben nog al wat last van die iligale tv server.
die worden steeds goedkoper.
tot zo ver mijn vermoedens hoe het er aan toe gaat in programmeer land
moraal van het verhaal!  waarom moet het zo moeilijk gemaakt worden om rustig tv te kijken.
kom maar terug met het analoge signaal met de spriet op het dak . werkte te minste
 

Reputatie 2

Wat is het probleem? Werkt de box niet meer, of werkt de afstandsbedining niet meer? Als je via een android tv box kijkt wordt dit volgens mij (nog) niet ondersteund, dus dat zal het wel niet zijn toch?

Als je misschien je probleem beter probeert uit te leggen, kunnen wij je misschien ook beter helpen.

Reputatie 3

Hier idem, android box, wat eigenlijk een tablet voor tv is, met Android 9 werkt niet meer met de nieuwe tv Anywhere. Dus het gaat niet om android tv os maar het reguliere android wat op telefoon en tablet draait. Enwat @escho al zegt, alles werkt oo zo'n box, ook bv de app iptv smarters voor illegale streams. Al vaker gevraagd of TMT niet zo'n stream kan leveren voor deze app. 

Dit op bbc first elke keer en dit:“Failed to play the content. Please try again. If you are not logged in, please log in and try again. (414590)” op rtl7, rtlz, europsport1 en diverse andere kanalen.

Gebruik op Mbox androïd.

Reputatie 2

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

mooi ga het later uitproberen

 

op de android 6 waar het eerst niet op werkte. functioneert het nu wel.

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

@Brian :

Helaas: same sh*t, different day. Geen wijziging op mijn eerdere bericht te melden. Dank voor het doorzetten.

Reputatie 2

@escho,

Android wordt gezien als een “mobiel” besturingssysteem vandaar denk ik dat je de waarschuwing krijgt. Zou je eens willen kijken in de TV Anywhere app bij Account → Instellingen → Gebruik mobiele verbinding, staat het schuifje op “Aan” (Magenta kleur met witte ronding aan de rechterkant) of “Uit” (Grijze kleur met witte ronding aan de linkerkant)? Staat deze “Aan”, zet deze uit en even opnieuw inloggen. Ben je nu van de melding mbt mobiel netwerk af?

Ja sorry dat je weer opnieuw moet inloggen, maar stap voor stap kunnen we / ik je helpen. 

 

Mvg Timo

nee hoor die komt altijd nog ff buurten boven in het scherm. maar ik kan toch niet kijken aangezien ik niet ingelogd ben 2e melding. dus het is als een ui. laagje voor laagje en maar blijven huilen

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

Reputatie 2

het functioneerd nu .
werd wel duidelijk gewaarschuwd dat ik mobiel internet gebuikte??? met een kabeltje??
verder zou de resolutie wel omhoog mogen

Reputatie 2

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

probleem wat er nu is (na reboot of opnieuw opstarten app) is dat er geen kanaal meer bekeken kan worden wel het overzicht en de tv gids en de settings maar de stream word niet gestart. ivm het niet ingelogd zijn

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

 

Vandaag (16sept) de TV anywhere app verwijdert van mijn Android TV box (Android 7.1.2) en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen oplossing van mijn probleem:

TV Anywhere start op, maar speelt na inloggen alleen bepaalde zenders af. (??)  RTL-Z kon ik kijken, maar SBS6 of MTV (en nog veel meer kanalen) levert de volgende foutmelding op: “Failed to play the content. Please try again. If you are not logged in, please log in and try again. (414590)”

Retry levert zelfde bericht op.

 

op mijn mobiel (Samsung S10) draait anywhere zonder noemenswaardige problemen.

ik hoop op een spoedige update, want anders zijn de Android TV box-en in huis zinloos geworden :(

groet,

Remco

Reputatie 2

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

probleem wat er nu is (na reboot of opnieuw opstarten app) is dat er geen kanaal meer bekeken kan worden wel het overzicht en de tv gids en de settings maar de stream word niet gestart. ivm het niet ingelogd zijn

@Brian mogelijk had je het wel gelezen en anders bij deze nogmaals je aandacht

Heb je deze problemen nu “doorgezet” of nog niet? En wat betekent dit doorzetten dan?

Reputatie 1

met de tv anywhere app moet ik bijna bij alle zenders de pincode invoeren om een programma terug te kijken. De lijst met vergrendelde zenders is leeg. Uitloggen en weer inloggen biedt ook geen oplossing. 
 

wie heeft dit nog meer?

Reputatie 2

een tv box met android als os. welke  de tv anywhere app met veel plezier kon draaien.
voor de rest niets anders dan een telefoon met een groot beeld.
na de update komt alleen nog de splash screen te voorschijn en verdwijnt zonder enige melding
uninstall en herinstallatie via de google store helpt niet. 
maar youtube. netflix en disney plus werken prima. ook iptv met alle gratis streams geeft geen probleem.
nu betaal ik dus 15 euro pm voor tv aan t mobile. zonder dat het nu werkt zoals het voorheen dus wel deed. maar ik kan natuurlijk opzeggen en het illegale circuit in duiken en ik heb voor 10 euro alle nl kanalen en ook belgië er bij. goede service en werkt in heel de wereld ipv alleen europa
is het dan vreemd dat er vlot overgestapt word van legale providers naar illegale!!

Reputatie 2

net een installatie  gedaan op een tablet android 6  en raad eens?
no go . splash screen and plop weg 
gaat goed! nog meer electronica op de vuilnisbeld.


 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @escho, bedoel je de update van TV Anywhere of een update op je Android OS box? 

Wanneer je refereert aan onze vernieuwde TV Anywhere app: de meest recente versie ondersteunt geen Android beneden 5.0 meer. Dit betekent dat de gebruikelijke functionaliteit van de nieuwe app niet langer uitvoerbaar is op alle Android versies lager dan 5.0. Kan het zijn dat jouw Android box op bijvoorbeeld 4.4.4 draait?

Reputatie 7
Badge +3

met de tv anywhere app moet ik bijna bij alle zenders de pincode invoeren om een programma terug te kijken. De lijst met vergrendelde zenders is leeg. Uitloggen en weer inloggen biedt ook geen oplossing. 
 

wie heeft dit nog meer?

Dat komt door de leeftijdsgrens. Volgens mij staat die standaard op AL, wat betekent dat je alleen programma's die geschikt zijn voor alle leeftijden kunt kijken zonder de pincode in te voeren. Als je naar Account > jouw profiel > Niveau gaat en voor 18 kiest, hoef je voor geen enkel programma meer de pincode in te voeren.

@Jason Wanneer je goed leest zie dat de escho de box nog maar drie maanden heeft. Dikke kans dat het dus een nieuwere versie draait dan 4.4.

Mijn box met Android 7.1 heeft iig hetzelfde probleem.

Reputatie 2

Hier idem, android box, wat eigenlijk een tablet voor tv is, met Android 9 werkt niet meer met de nieuwe tv Anywhere. Dus het gaat niet om android tv os maar het reguliere android wat op telefoon en tablet draait. Enwat @escho al zegt, alles werkt oo zo'n box, ook bv de app iptv smarters voor illegale streams. Al vaker gevraagd of TMT niet zo'n stream kan leveren voor deze app. 

android 9 draait hier ook

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, dank voor de feedback! @escho dit is duidelijk iets wat niet goed gaat, geen zorgen, je hoeft je nog niet te wenden tot piraterij. :wink: We hebben al meerdere meldingen ontvangen over het vastlopen/niet installeren van de nieuwe TV Anywhere app. Zo te lezen heb je al een herinstallatie uitgevoerd, zou je het nog eens willen proberen via exact onderstaande stappen (voornamelijk de laatste)?

Updating by app store, some data/cache/settings will not be totally deleted/replaced, which would cause conflict with the new TMTV. 
 If this happens, suggest to guide the user to uninstall the app first then download & install from the app store. (if it still happens, then guide the user to uninstall then restart the app store then search tv anywhere to download)

 

Als ook dit niet werkt dan hoor ik graag welk type device en Android versie je gebruikt, dan zet ik de informatie door naar onze developer en gaan we hier mee aan de slag!

Reputatie 7
Badge +2

@escho ik verwacht dat hier vandaag of uiterlijk morgen een oplossing (middels nieuw update) voor beschikbaar is. Indien je niet kunt wachten, stuur mij even een privébericht met jouw e-mailadres dat je gebruikt in de Google Play Store. Dan stuur ik je een link naar de testversie om te checken of het probleem op jouw tablet hiermee wordt opgelost.

@Brian Ik lees net een topic waar iemand een nieuw tablet gekocht heeft om de nieuwe app te draaien maar het werkt niet. Ik zou daar ff reageren. Ben bang dat het niet alleen komt door het updaten.

 

Reputatie 7
Badge +2

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

ben benieuwd ze hebben er echt een zooitje van gemaakt oude app deed het perfect maar de nieuwe werkt voor geen meter op min android tv box zo jammer dit