Beantwoord

tv anywhere verbreekt verbinding met chromecast

  • 13 October 2022
  • 44 reacties
  • 911 Bekeken

Sinds  11 oktober 2022

 

TV anywhere verbreekt verbinding met Chromecast,  

  1. streamen via Samsung S21 Ultra 5G naar de tv lukt niet meer
  1. Geldt alleen voor tv Anywhere, (netflix, videoland werky wel).
  1. App opnieuw gedownload, mocht niet baten.
  1. Zie nog wel de verbinding met de Chromecast  naar  met de tv anywhere app  op het tv beeld, daarnaar wordt de verbinding onmiddellijk verbroken.

wat is er mis?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 13 October 2022, 11:10

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7

Thanks voor jouw privébericht @Annemiek9! Zojuist heb ik ook al jouw informatie doorgezet en heb je hier net een mail over gekregen ter bevestiging. Ik hoop dat ik jullie snel kan verblijden met goed nieuws. 

Hier werkt het streamen weer. 

Reputatie 7

Hi @Tasro, wat een top nieuws! Dankjewel voor het aangeven. Geldt ditzelfde voor jullie @Annemiek9, @Tom stevens, @Katenhond, @Lidaas, @MargreetB en @FanVan? Ik hoor het graag! 🎈

Bij mij werkt het nog steeds niet.

Begin er wel n beetje genoeg van te krijgen.…

Groet,

Nee hier ook nog steeds niet en ook wel klaar mee

Nee bij mij werk het streamen tv ook nog NIET!!

al een week lang niet!

Reputatie 7

Hi @MargreetB, @Annemiek9 en @Lidaas, merci voor jullie snelle reactie! Ik kan me jullie reactie zeker voorstellen. Het probleem is nog steeds in onderzoek en ik heb een status update opgevraagd. Hopelijk kan ik snel meer vertellen, want dit moet zo snel mogelijk worden verholpen. 

Reputatie 1

Nee bij mij werkt het ook nog niet

Reputatie 7

Hi @Katenhond, dankjewel voor het aangeven - check! Ik ben nog in afwachting van een update omtrent het onderzoek. Ik laat het weten als ik wat heb doorgekregen. 

Hi @Katenhond, dankjewel voor het aangeven - check! Ik ben nog in afwachting van een update omtrent het onderzoek. Ik laat het weten als ik wat heb doorgekregen. 

 

Goedenavond,
bij mij werkt het streamen niet op de panasonic tv met directe kabelverbinding en niet via de wifi op mijn phillips tv. Steeds krijg ik de melding dat de verbinding met de chromecast wordt verbroken. App opnieuw geïnstalleerd,  modem opnieuw gestart, tv-s en chromecastst opnieuw gestart, maakt allemaal niets uit… Vanavond weer een uur mijn tijd hiermee verspeeld, dus toen maar tv gekeken op mijn laptop…  (zucht).  
Groet,
Arthur

Reputatie 7

Hi allemaal, graag wil ik aangeven wat ik vanochtend van mijn collega's heb doorgekregen omtrent het onderzoek! De leverancier heeft in de voorbeeldn gezien dat het casten niet goed gaat, omdat de verbinding tussen smartphone en Chromecast niet op een normale manier tot stand is gekomen. Er wordt nu dan ook verder onderzoek gedaan wat daarvan de oorzaak is en ik hoop hier snel meer over te horen. Merci voor jullie geduld! ❤

Hi @arthur1956, heel fijn dat je dit topic hebt gevonden! Ook jouw informatie zet ik graag door naar mijn collega's. Hoe meer voorbeelden we doorkrijgen, hoe beter. Ben je in de gelegenheid om de volgende informatie naar mij door te zetten? 

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? 
  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? 
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

We doen er alles aan om dit te fixen voor jullie! 

Hi Lisa,

Dank je wel voor je update. Ik begrijp dat jullie technische dienst er niet uitkomt. Lastig voor jullie maar voor ons ook.

Ik denk dat we nu op t punt beland zijn waarin jullie gaan aangeven dat jullie dit oplossen en ons schadeloos gaan stellen ipv geduld van ons te vragen en nu de leverancier gaan benoemen.

Dit is absoluut niet persoonlijk bedoeld maar mijn geduld is op na een week waarin jullie onderzoeken maar niets ontdekken. 

Groeten,

Reputatie 7

Hi @MargreetB, weet dat ik me jouw frustratie kan voorstellen! Als de leverancier niet om deze informatie vroeg, dan zou ik dit ook zeker niet bij jullie opvragen. Deze ochtend heb ik gevraagd bij mijn collega's of er inmiddels genoeg voorbeelden zijn verzameld, zodat ik niet meer bij jullie hoef aan te kloppen. Ik heb alvast hoopgevend nieuws gekregen: twee van mijn collega's gaven net aan dat ze weer zonder problemen kunnen casten. We zijn nog in afwachting van een update van de leverancier, maar ik wil nogmaals uitvragen of het ook bij jou en de rest uit dit topic weer is gaan werken? Ik hoor het graag! 🤞

Hier nog steeds: geen content om te casten.

 

Ben her met @MargreetB eens dat het geduld op is en dat we hier niet voor betalen 

Hi Lisa,

Werkt inderdaad ook bij mij weer.

Fijn maar ik vind toch dat er wat gemakkelijk mee omgegaan is en dat schadeloosstelling op z'n plaats is.

Groet,

Hi allemaal, graag wil ik aangeven wat ik vanochtend van mijn collega's heb doorgekregen omtrent het onderzoek! De leverancier heeft in de voorbeeldn gezien dat het casten niet goed gaat, omdat de verbinding tussen smartphone en Chromecast niet op een normale manier tot stand is gekomen. Er wordt nu dan ook verder onderzoek gedaan wat daarvan de oorzaak is en ik hoop hier snel meer over te horen. Merci voor jullie geduld! ❤

Hi @arthur1956, heel fijn dat je dit topic hebt gevonden! Ook jouw informatie zet ik graag door naar mijn collega's. Hoe meer voorbeelden we doorkrijgen, hoe beter. Ben je in de gelegenheid om de volgende informatie naar mij door te zetten? 

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? 
  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? 
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

We doen er alles aan om dit te fixen voor jullie! 

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? Ja
  • Met welk apparaat probeer je te casten? Met blackview bv9800 android 9.0
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat?  9.0
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom. Alles is van de stroom geweest, maar helaas werkte het daarna nog niet. zelfde meldingen (verbinding met chromecast verbroken)
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie? ……

    Inmiddels werkt het weer, oorzaak lag denk ik extern?
    Dank in elk geval voor je reactie, fijn dat het weer werkt...
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
Reputatie 1

Hier werkt het streamen ook weer sinds vanmorgen

Groetjes katenhond

Reputatie 7

Hi allemaal, ik hoop dat iedereen van een heel mooi weekend heeft genoten! Super fijn om te lezen dat sommige van jullie hebben aangegeven dat het casten weer werkt. Van mijn collega's uit het TV-team heb ik ook vernomen dat het euvel inmiddels helemaal zou moeten zijn opgelost. Als iemand toch nog problemen ervaart, dan hoor ik dat graag. Dan gaan we daar namelijk zo snel mogelijk achteraan, zodat iedereen weer zonder problemen TV Anywhere kan casten.

Er zal geen compensatie in orde worden gemaakt, omdat TV Anywhere een dienst is waar jullie niet voor hoeven te betalen. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. 

Reageer