Beantwoord

tv anywhere vis chromecast werkt niet meer


  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Sinds kort werkt de tv anywhere app via Chromecast niet meer. Zodra ik een zender wil streamen zie in eerst het roze T-Mobile scherm op de tv, vervolgens aan het laden en daarna een zwart scherm met de melding: er is iets misgegaan. Probeer het later nogmaals.

 

Het heeft eerder wel gewerkt. Op twee telefoons (iOS en Android) maar op beide toestellen heb ik dezelfde foutmelding.

De tv anywhere app werkt op beide toestellen wel, je kunt tv kijken zolang je niet cast via Chromecast.

De Chromecast is bedraad aangesloten en werkt uitstekend met YouTube,Netflix en de Ziggo app.

 

Hoe kan dit en hoe kan ik het issue verhelpen??

 

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 2 June 2021, 11:03

Bekijk origineel

52 reacties

Hi @SvenSt, dankjewel voor de aanvulling! Excuus, ik begreep 'm inderdaad anders. Ter dubbelcheck: via de app op jouw Chromecast met Google TV lukt het dus niet meer om tv te kijken en ontvang je de melding ‘er gaat iets mis'. Zo klopt het helemaal, toch? 

Het gaat nu alweer twee dagen goed, maar inderdaad, dat klopt.

Reputatie 7

Hi @SvenSt, super om te lezen - dankjewel voor het aangeven! Omdat het probleem op dit moment niet speelt, zal het ook niet te reproduceren zijn door mijn collega’s. Mijn voorstel is dan ook om het onderzoek te openen op het moment dat je dit issue weer ervaart, al hoop ik natuurlijk dat het niet meer terugkomt. Zullen we dat afspreken? Als je ook maar een klein beetje merkt dat het probleem om het hoekje komt kijken, dan klop ik met alle informatie aan bij onze technische dienst. 

Reageer