Beantwoord

TV Anywhere werkt alleen thuis via wifi

  • 29 May 2017
  • 3 reacties
  • 824 Bekeken

Ik heb "Gratis TV Anywhere (t.w.v. € 4,95 p. mnd.)" aan staan bij mijn abonnementen.
Het werkt inderdaad thuis op mijn m via wifi, mobiel en ipad, maar buitenhuis geeft hij bij elke zender (ook bijvoorbeeld nederland 1, 2 en 3) dat de zender niet beschikbaar is via deze app.
Is er een mogelijkheid om dit wel te laten werken, zoals het nu werkt is het niet erg anywhere, thuis kan ik in het algemeen ook gewoon op de tv kijken.
icon

Beste antwoord door Sander 30 May 2017, 16:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik gebruik ook regelmatig tv anywhere alleen via de wifi, zolang je een redelijk wifi signaal heb werkt het, ook op andere plaatsen, zeg maar bij kennissen, familie of bij de Mac waar je maar wifi heb.
Reputatie 2
Hoi bramwaas,

Om ook buiten je eigen wifi netwerk om gebruik te kunnen maken van de TV Anywhere app zal je dit eerst moeten activeren via je account van T-Mobile Thuis klik hier. Onder het kopje abonnementen kan je vervolgens de optie aanzetten.
Reputatie 7
Hoi Bram, ik zie dat je de TV app ook voor buitenshuis hebt geactiveerd. Dan kunnen er verschillende zaken aan de hand zijn. In dit topic staat "Werkt de TV app nog niet optimaal?" Als je daar op klikt kun je enkele stappen doorlopen. Ik hoop dat je daar het antwoord vindt. Anders hoor ik het graag en zoeken we verder! 🆒

PS. Ik heb het topic verplaatst naar TV in plaats van Algemeen.

Reageer